راه اشتباه دست به گریبان با بحران بهداشت عمومی

اشتباه این بخش از قطعه ای با عنوان "مسکن و بیمه درمانی برای همه" هنوز نمی اکسپرس هیچ گونه پشتیبانی از سیاست به

توسط MASTERNEWSS در 18 تیر 1399

اشتباه این بخش از قطعه ای با عنوان "مسکن و بیمه درمانی برای همه" هنوز نمی اکسپرس هیچ گونه پشتیبانی از سیاست به ارائه بیمه درمانی برای همه; آن را به سادگی اشاره می کند که در دیگر کشورها انجام دهد. (ما می دانیم!) سرمقاله هرگز تایید تک پرداخت کننده یک گزینه لوبیا سحر و جادو و یا هر سیاست که گسترش بیمه بهداشت و درمان یا مراقبت. قهرمانی خود را در "فهرست" از طرح قطعه دایره به اطراف به "بازگرداندن بودجه فدرال برای بهداشت عمومی سازمان." حتی اگر شما سخاوتمندانه خواندن ذکر است از دیگر کشورها پوشش جهانی به عنوان حمایت از مراقبت های بهداشتی جهانی—که یک هدف است نه یک سیاست برای رسیدن به آن شما را مجبور به توجه عدم وجود آن را از لیست نهایی از سیاست.

در این قطعه نیاز به انجام کاری برای بهبود امریکا سیستم مراقبت های بهداشتی فشرده با یک تماس مشابه به گسترش بهره مندی از مسکن. این دو موضوع را باید نقاط تقاطع اما این بار حاضر به صورت یک ارتباط بین این ایده ها و یا به سادگی اظهار داشت: در مورد مسکن امنیت یک موضوع مراقبت از سلامت. به جای نویسندگان رویه ایده از افزایش بودجه بهداشت عمومی بر روی پایان یک بحث مفصل تر از کوپن مسکن. این است که بسیار عجیب و غریب درمان به یک موضوع که در بالای رای دهندگان در ذهن اخیر اولیه و البته باقی می ماند وجود دارد در طول coronavirus بیماری همه گیر. ناقص بحث مراقبت های بهداشتی است که خوانندگان به سمت چپ می آید در سراسر به عنوان یک ضعیف مرتب سازش بین اعضای تحریریه که شاید هرگز نمی تواند آمد به توافق در مورد این مسئله که آیا فقیر آمریکایی ها سزاوار مرگ برای عدم مراقبت های بهداشتی یا نه.

تنها راه حل آن را بدست آورده است و فضای عمومی افزایش هزینه های بهداشتی—رویکرد است که عمیقا کافی به این مشکل تقریبا در کنار نقطه. در حالی که آن را قطعا مورد که در نظام سلامت است که نیاز به تعمیر هیئت تحریریه چیزی از یک دسته خطا conflating نیاز به افزایش توانایی سازمان های دولتی برای هماهنگ کردن پاسخ به نگرانی های بهداشتی با بزرگتر ماده از اصلاح مراقبت های بهداشتی است که بیشتر به آمریکا به طور متوسط قادر به پرداخت هزینه بیمه سلامت قیمت دارو و هزینه های مراقبت های بیمارستان. هیچ سحر و جادو مقدار از پول شما می توانید مسائل را به خزانه عمومی سازمان بهداشت و درمان است که آدرس اجازه دهید به تنهایی حل بزرگتر بحران است که مورد توجه بسیاری از آمریکایی ها. مشترک قیاس برای اصلاح مراقبت های بهداشتی است که حفظ بیمه خصوصی وضعیت موجود است که آن را مانند تعمیر سیم کشی در خانه ای که در آتش; افزایش بهداشت عمومی هزینه و بدون حتی پرداختن به نیاز به گسترش بیمه حق رای دادن در هر راه خواهد بود مانند گرفتن شلنگ و آبیاری گیاهان به جای.

یک پیشنهاد برای افزایش بودجه بهداشت عمومی است خوش آمدید—همه ما می خواهید ما لاله به رشد تحت شرایط عادی است. تنها ترین مغلوب ساختن پیشی جستن-besotted جمهوری خواه می تواند از طریق coronavirus همه گیر و فکر می کنم بله ما بهداشت عمومی پاسخ به نظر می رسید به کار خوب است. بهداشت عمومی موسسات که به دنبال جلوگیری و محدود کردن بیماری و بیماری قبل از آنها رخ می دهد بسیار حیاتی است. این سازمان که مبارزه با همه چیز از چاقی و سیگار کشیدن به رمان coronaviruses بخشی حیاتی از ماموریت برای بهبود شهروندان ما به طور کلی سلامتی و شادی; پیشگیری از بیماری ها است که به عنوان مهم به عنوان درمان آن است که نه تنها می تواند اتفاق می افتد در مطب دکتر.

اما نشان می دهد که افزایش بهداشت عمومی هزینه های جسورانه طرح به کمک امریکا حمایت وعده خود را به عنوان یک ملت—کسی که راه را به بار' اظهار داشت: هدف از "مسکن و مراقبت های بهداشتی برای همه"است—عجیب و غریب در بهترین و احساساتی در بدترین حالت. بهداشت عمومی هزینه بیشتر شبیه به چیزی است که دولت می کند به طوری که ما در واقع می توانید تماس بگیرید خودمان یک کشور است. آن را حرکت نمی کند ما بسیار نزدیک به یک آرمانی سنگر و استحکامات از آزادی و عدالت برای همه که این آزار دهنده نابرابری اقتصادی به طور کامل حل و فصل شود. و به عنوان مهم به عنوان بودجه عمومی سازمان بهداشت و درمان هستند همان چیزی که به عنوان داشتن یک درست و عادلانه سیستم مراقبت های بهداشتی. نقش سازمان بهداشت و درمان هستند که برای حمایت از سیستم—و زمانی که آنها ساخته شده است در بالای یک شکسته گریخته و سیستم مراقبت های بهداشتی عواقب خود را نشان می دهد به سرعت. شما نمی تواند درخشان شهر بر روی تپه اگر نیمی از این شهر می توانید ببینید یک پزشک دلیل آن را بیش از حد گران است.

نیویورک تایمز در سرمقاله لینک کلیک کنید برای عضو هیئت مدیره Jeneen Interlandi آوریل op-ed در مورد برش بهداشت عمومی در ایالات متحده است که به ذکر است که بسیاری از جنبه های دولت ما شکست خورده پاسخ به همه گیر از جمله عدم PPE و واکنش های اجتماعی فاصله می تواند "شده اند برطرف قوی ملی بهداشت عمومی سیستم اما در آمریکا چنین سیستم وجود دارد." به عنوان او اشاره کرد حتی به عنوان هزینه های مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده تا این حد رواج هزینه های سلامت عمومی کاهش یافته است.

شما قطعا نمی تواند در مبارزه با بیماری های همه گیر تنها با یک پرداخت کننده سیستم مراقبت های بهداشتی به عنوان تجربه از پادشاهی متحده نشان داده است. اما شما واقعا نمی توانید خوب بهداشت عمومی از بیماری پیشگیری برای مبارزه با چاقی بدون تضمین این که هر کس نه تنها بیمه سلامت اما به طور منظم و رایگان دسترسی به کیفیت بالا و مراقبت های پزشکی. شما نمی توانید نظارت بر شیوع بیماری بدون اینکه مطمئن شوید که مردم می توانند به پزشک اگر آنها مریض است. و سلامت عمومی است همان چیزی که به عنوان بهداشت عمومی; مردم هنوز هم بیمار حتی در یک جامعه با سلامت عمومی و سزاوار آنها به درمان به صورت رایگان. این به نظر می رسد مانند یک نقطه اساسی اما اگر این بار در حال رفتن به نشان می دهد افزایش بودجه بهداشت عمومی خود را به عنوان منحصر به فرد راه حل برای زخم خمیازه امریکا سیستم مراقبت های بهداشتی را باید گفت.

برخی از زمان ها' هیئت تحریریه به نظر می رسد به درک ضرورت بهبود مراقبت های بهداشتی فراتر از سلامت عمومی است. Interlandi مثلا نوشت عالی op-ed در هفته گذشته در مورد جنون از تساوی بیمه سلامت برای اشتغال در این کشور است. اما پیشنهاد عمومی هزینه های بهداشت و درمان به عنوان یکی از اصلاحات بهداشتی شما را انتخاب کنید برای شروع "دشوار اما ضروری کار از حصول اطمینان از همه آمریکایی ها باید این آزادی برای لذت بردن از زندگی و آزادی و به دنبال خوشبختی" است گیج کننده. ما یک مقدار مشکل بزرگتر از بودجه بهداشت عمومی و ما فقط صرف اساسا یک سال تمام صحبت کردن در مورد راه حل های مختلف برای این مشکل است. نباید آن را بزرگ بپرسید به ذکر است یکی از آنها است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن