وجود دارد هیچ چیز مانند همه گیر ریاضت برای میلیاردرهای

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به کروناویروس از شروع بسیار بیشتر بود یا کمتر غفلت عمدی و به تازگی با توجه ب

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به کروناویروس از شروع بسیار بیشتر بود یا کمتر غفلت عمدی و به تازگی با توجه به کاخ سفید مقامات بانکی در این استراتژی برای انتخاب مجدد. دولت طرح فعلی و سابق کارکنان به تازگی گفته واشنگتن پست است که برای وادار کردن این کشور به بازگشایی در امیدوار است که قصد بازگشت به دفاتر و رستوران ها به این معنی است که هیچ کس متوجه یک بیماری همه گیر است که هنوز هم مواج. "آنها از اعتقاد به این است که مردم را بیش از آن را دریافت و یا اگر ما آن را برجسته پایه حرکت خواهد کرد و یاد بگیرند به قبول 50,000 تا 100,000 موارد جدید یک روز" یک کارمند گفت.

که می تواند صحنه را برای یک نوع حرکت آهسته آخرالزمان: اگر همه چیز همچنان در این راستا مردم را به قبول و نه فقط بیشتر Covid مرگ و میر بلکه گسترده گرسنگی و بی خانمانی. موسسه مطالعات سیاست تخمین زده می شود که ناامنی غذایی در ایالات متحده دو برابر شده است و از زمان شروع این بیماری همه گیر با سیاه و Latinx خانواده ها سخت ترین ضربه و یک سخنگوی سازمان تغذیه آمریکا به نام افزایش تقاضا در مواد غذایی بانک "بی سابقه و بر خلاف هر گونه چالش که ما رو در بانک مواد غذایی, تاریخ در ایالات متحده است." (تغذیه امریکا همچنین تخمین می زند که 40 درصد از مردم در حال حاضر بازدید از بانک های مواد غذایی هستند که برای اولین بار دریافت کنندگان کمک های غذایی.) همه چیز به خوبی در مسیر به دست آوردن حتی بیشتر وخیم: به عنوان فدرال و دولت در سطح اخراج moratoriums پایان می رسد در ماه های آینده به عنوان بسیاری از 23 میلیون اجاره می تواند در صورت اخراج تا پایان تابستان با توجه به تجزیه و تحلیل جدید از موسسه آسپن. در ضمن حمله داعش ادامه جنگهای صلیبی به پایان پاندمی مزایای بیکاری در پایان این ماه است. "ما باید به مردم کمک کند که آنها را به پایین و خارج. و ما. اما ما باید مراقب باشید" آلاباما سناتور ریچارد شلبی گفت. "کسی را برای رفتن به مجبور به پرداخت این بدهی برخی از روز است."

البته آن را بسیار از تعجب در این نقطه است که این نوع از بودجه wringing دست همه اما ناپدید وقتی که می آید به برخی هزینه های دیگر. برای مثال به نظر می رسد مقدار زیادی از پول در خزانه—بیش از $740 میلیارد به دقیق—برای پنتاگون. لایحه اجازه سالانه بودجه دفاعی در حال حاضر معطل ماندن در حالی که سنا در زنگ تفریح تا کنون قریب به اتفاق از حمایت هر دو حزب برای نجات در آخرین تلاش خندق توسط تعداد کمی از اعضای کنگره به رهبری برنی سندرز برای کاهش این مبلغ 10 درصد است. (مغلوب ساختن پیشی جستن دائمی غرق شدن در فرهنگ جنگ خود ساخت تا تهدید به وتوی این لایحه به دلیل آن نیاز به تغییر نام پایگاه ارتش در حال حاضر به نام بعد از Confederates اما جنگ طلبان را با قاطعیت قول داد نه اجازه دهید که اتفاق می افتد. "اگر آن را به مهم حق وتو ما احتمالا می خواهم در رد کردن وتو" آیووا را چاک Grassley گفت: در این هفته. چه تسکین!)

در واقع بودجه دفاعی افزایش یافته است و بیش از 100 میلیارد دلار در سال پس از مغلوب ساختن پیشی جستن آن است که همچنین به عنوان آن اتفاق می افتد همان زمان دوره که در طی آن رئیس جمهور و کنگره جمهوری خواهان منفجر عظیم از طریق کاهش مالیات برای ثروتمندان. در این سال پیشنهاد بودجه دفاعی است که در حال حاضر بیش از دو برابر آنچه در کشور صرف تمام ضد فقر خالص ایمنی برنامه های همراه (به غیر از تامین اجتماعی) از جمله این طرح کمک های غذایی مکمل برنامهمسکن کمک برای خانواده های کم درآمد و مزایای از کار افتادگی. آن را نیز حدود 50 میلیارد دلار بیشتر از دولت صرف پرداخت یارانه مراقبت های بهداشتی در سال 2018 است. این نوع از تاب خورده و تخصیص به عنوان نماینده باربارا لی به تازگی اشاره کرد: تنظیم صحنه برای بحران کنونی است. "اولویت بندی هزینه های دفاعی و سرمایهگذاری ناکافی در بهداشت عمومی است منجر به 10 برابر بیشتر مرگ و میر ناشی از Covid-19 نسبت به جنگ در عراق و افغانستان" لی گفت. "توسط بیش اولویت پنتاگون و راه حل نظامی کشور ما این است که به شدت underprepared برای هر گونه بحران است که نیاز به یک غیر نظامی راه حل است."

ماشین جنگی تنها چیزی که یک ثروت باد آورده شده است. این هفته ناظر عمومی شهروند در بر داشت که یک گروه لابی با روابط مغلوب ساختن پیشی جستن به حال در مجموع رسید بیش از 10 میلیارد دلار در فدرال کمک در طول بیماری همه گیر. (باتلاق است که به نظر می رسد شده اند تخلیه به طور مستقیم به خود است.) به همین ترتیب فدرال اسناد در چک حفاظت از برنامه های منتشر شده در این هفته نشان داد که تعدادی از میلیاردرهای و در حال حاضر خیط و پیت کردن شرکت ها و سازمان ها جمع آوری کرده بود مبالغ هنگفتی از پول در نظر گرفته شده برای نگه داشتن کسب و کار کوچک شناور. کسانی که ممکن است نامزد انتخابات ریاست جمهوری Kanye West مد نام تجاری, Yeezy, ارزش حدود 3 میلیارد دلار و کلیسای ساینتولوژی است که به ارزش حدود $1.75 میلیارد و معروف برای پرداخت مالیات به عنوان یک نهاد مذهبی. پس از آن وجود دارد صنعت هواپیمایی که تمام شد اما مطمئن باشید یک نجات از همان ابتدا و جمع آوری صدها میلیون دلار در فدرال امداد پول در وعده که آن را نمی خواهد اخراج کارگران است. آن را به عنوان معلوم چندین شرکت انجام داد به هر حال این هفته United Airlines اعلام کرد قصد دارد به دنبال کت و شلوار شروع در ماه اکتبر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن