'همه چیز در حال حرکت در مسیر درست" برای سیدنی کرازبی و پنگوئن

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

17 دقیقه پیش

پنگوئن به این نتیجه رسیدند خود را به اردوگاه های آموزشی در قره قاط در روز شنبه با داد و بیداد.

آن را تا کنون مبارز ترین و شدید از چهار scrimmages آنها صحنه در طول آماده سازی خود را برای NHL postseason مسابقات در ماه اوت است.

وجود نزدیک به یک مبارزه بین جلو Jared McCann و براندون Tanev در دوره دوم پس از McCann زد به goaltender تریستان جری و آمار بود Tanev در پاسخ. دستکش, کاهش یافته است, در مرکز, یخ, اما قبل از هر گونه ضربات رد و بدل شد, دستیار مربی علامت Recchi خدمت به عنوان یک داور را شکست McCann و Tanev که در آغوش پس از دوره منقضی شده است.

وجود دارد موارد دیگر گرم تعاملات از جمله زمانی که به طور معمول مطیع عروسکی Blueger اینقدر عصبانی بود با یک ضربه از defenseman Jusso Riikola او را شکست خود را با چوب صلیب بررسی Riikola بازوی چپ.

اضافه کردن هفت گل چند برجسته-حلقه صرفه جویی و حتی مجاز و هدف لطف لگد جن این داد و بیداد تا به حال کمی از همه چیز و پیشنهاد پنگوئن آماده بودند برای پلی آف.

با یک استثنا است.

سیدنی کرازبی.

پنگوئن کاپیتان دوباره هم شرکت نمی کنند در این مرحله به جای کار کردن در این تیم کمکی یخ بازی برای حدود یک ساعت با ذخیره goaltender کیسی DeSmith و یک مربی است. گذشته از شرکت در روز جمعه تمرین کرازبی بیشتر کار کرده است به طور جداگانه پس از او به طور ناگهانی به سمت چپ داد و بیداد جولای 18.

این تیم را رسما اعلام دلیل کرازبی در غیبت با استناد به NHL قوانین جدید برای خودداری از اطلاعات پزشکی در طول coronavirus بیماری همه گیر. اما کرازبی اما تایید او شده است در برخورد با یک جزئی بیماری جسمی در حالی که صحبت کردن با خبرنگاران از طریق ویدئو کنفرانس پس از چهار مرحله.

او همچنین ابراز خوش بینی او قادر خواهد بود برای از سرگیری تمرین دوشنبه در تورنتو و بازی در برابر Philadelphia Flyers در نمایشگاه بازی روز سه شنبه در Scotiabank عرصه است.

"دوشنبه نوع soonest من حدس می زنم تا آنجا که (تمرین) با تیم" کرازبی گفت. "من امیدوار هستم که من می توانید اسکیت بازی با این تیم در روز دوشنبه و فقط آن را از وجود دارد. در حالت ایده آل, من می خواهم که قادر به بازی در این بازی. اگر نه فقط از نوع رفتن یک روز در زمان از وجود دارد. اما من امیدوار هستم که من می توانم در آن بازی کند."

تصمیم به نگه داشتن او را از بسیاری از scrimmages و شیوه های شده احتیاطی.

شناسایی ماهیت خاص کرازبی در بیماری است که یک ماده از حدس و گمان اما با توجه اکثر تمرینات به نظر می رسد تمرکز بر روی لبه کار می کنند و او را شامل اسکیت در محدود حرکات آن است که یک فرض منطقی خود بیماری چیزی است که بسیاری از مربیان ممکن است برچسب "کاهش-body" تعیین.

بدون در نظر گرفتن او ارائه شده ارزیابی خوش بینانه ای از خود را به خوبی بودن.

"من احساس بسیار خوب" کرازبی گفت. "من تا به حال skated در خود من در (کمکی پیست) برای مقدار مناسب از زمان. آن را فقط خوب به خارج وجود دارد با بچه ها و کمی بیشتر بازی-وضعیت مسائل. اما من احساس خوب است."

پس از از دست رفته 28 بازی بین ماه های نوامبر و ژانویه به دلیل یک هسته عضله آسیب کرازبی به نظر می رسد مایل به سهولت راه خود را به عقب به یک روال عادی به جای مبارزه از طریق هر چه ails او.

"چیزی که در آن طول می کشد در حالی که" او گفت:. "بیشتر شما می توانید بازی بازی ها و استرس های آن, من فکر می کنم بهتر است پاسخ آن را در طول زمان است."

پریدن از روی اصلی پیست برای تمرین جمعه کرازبی استقبال شد مانند یک قهرمان فتح توسط هم تیمی های خود که تحسین او را با "کف زدن" چوب خود را بر روی یخ.

"از آن صحبت می کند به احترام است که دستورات او در میان همسالان خود و اهمیت است که او به ارمغان می آورد به تیم ما" مربی مایک سالیوان گفت. "هنگامی که سید است که بخشی از عمل فعال, من فقط فکر می کنم اینکه ما کل سطح شدت و اعدام وجود دارد."

به نظر می رسد حداقل نگرانی توسط کرازبی بیش از توانایی های خود را به انجام است که در هفته آینده برای این تیم اولین تمرین در تورنتو و یا آن نمایشگاه مسابقه.

"در حالت ایده آل دوست داشتم به یک کمی بیشتر با scrimmages و وضعیت بازی (دریل)," کرازبی گفت. "اما با این حال گفت: من فکر می کنم این واقعیت است که من قادر به اسکیت بازی کردن به صورت یک تکه از زمان کمک خواهد کرد که از طریق گرفتن که.

"همه چیز در حال حرکت در مسیر درست است. امیدوارم من قادر خواهید بود به در که نمایشگاه بازی است."

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن