این فقط در: CHANEL Hydra زیبایی کاملیا تعمیر ماسک, GHD, پلاتین+ عملکرد حرفه ای 1" هوشمند Styler و Fenty زیبایی بازی استیکس درخشش Skinstick در Purrrl

محتوای مقالهشانل Hydra زیبایی کاملیا تعمیر ماسکما عذرخواهی می کنیم اما این فیلم شکست خورده است را به بار.این ف

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

محتوای مقاله

شانل

Hydra زیبایی کاملیا تعمیر ماسک

آنها می گویند: یک تعمیر ماسک صورت است که با استفاده از کاملیا موم به پوست از درون قفل در رطوبت. چند استفاده از ماسک استفاده می شود بیش از همه به عنوان یک ترک در درمان خوردنش برای ضربه سریع از هیدراتاسیون و یا اعمال شده برای مناطق خاصی از نگرانی.

ما می گویند: ما تستر استفاده از این ماسک به عنوان یک شبه درمان شستشو آن را در صبح قبل از اعمال معمول در طول روز از روزمره مراقبت از پوست. این محصول دارای ضخامت مرهم مانند قوام که فراهم کردن یک احساس خوب زمانی که اعمال می شود با یک مصنوعی-قلم مو. این محصول احساس نمی ضخیم و چرب و یا بر روی پوست و در صبح چهره او نگاه بیشتر مرطوب.

$85 | Chanel.com

GHD

پلاتین+ عملکرد حرفه ای 1" هوشمند Styler

آنها می گویند: یک مو از ابزار است که "پیش بینی نیازهای مو" توسط "تطبیق" دما برای اطمینان از وجود شکستگی کمتر و بیشتر رنگ حفاظت. با استفاده از "پیش بینی تکنولوژی" ابزار داغ صفحات تحت نظارت 25o بار در هر ثانیه برای اطمینان از وجود دارد سازگار 365-درجه حرارت (گفته می شود مطلوب حرارت یک ظاهر طراحی شده برای انواع مو).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب