هزاران نفر بسته جک پول پلازا برای ضد نژادپرستی تجمع در ونکوور

محتوای مقالههزاران نفر از مردم بسته بندی شده به ونکوور جک پول پلازا در روز جمعه برای اعتراض با تمرکز بر مقابله

توسط MASTERNEWSS در 17 خرداد 1399

محتوای مقاله

هزاران نفر از مردم بسته بندی شده به ونکوور جک پول پلازا در روز جمعه برای اعتراض با تمرکز بر مقابله با نژادپرستی نظاممند و نابرابری.

بسیاری از علائم نقاشی با پیام مانند "سیاه زندگی ماده" "نه عدالت بدون صلح" و "من نمی توانم نفس بکشم" — و برخی به نام برای شهر ونکوور به کاهش نیروی انتظامی بودجه. تقریبا همه تن ماسک برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

اعتراض سازماندهی شده بود به تماس توجه به نژادپرستی در کانادا, سیستم مدرسه, محل های کار و موسسات. اما این مهم به آدرس تمام اعمال نژاد پرستی, مهم نیست چقدر کوچک گفت: رهبری سازمان یعقوب Callender-پراساد.

VANCOUVER, Black Lives Matter protest at the cauldron Jack Poole Plaza, 1055 Canada Pl., Vancouver,...................(Photo credit: Francis Georgian / Postmedia) , Vancouver. VancouvrReporter: , ( Francis Georgian / PNG staff [PNG Merlin Archive]
Black Lives Matter اعتراض در دیگ جک پول پلازا. فرانسیس گرجستان/PNG

"ما می خواهیم مردم فقط می دانند که یک متحد نیست فقط ترجمه (در رسانه های اجتماعی). به عنوان یک متحد نیست فقط بیرون آمدن به این اعتراضات" Callender-پراساد گفت.

"چه چیزی ما را از این اعتراضات? زمانی که ما به عقب برویم به کار چه می خواهیم انجام در محل کار هنگامی که ما می بینیم این عمل اتفاق می افتد ؟ ما می رویم به ماندن و نشستن در سکوت ؟ ما می رویم به دنبال کد از سکوت ؟ ما می رویم به ایستادن و می گویند چیزی برای حمایت از ما و همکاران ما حمایت همسالان?



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب