پرتاب ولگردها از

در حالی که ما دولت فدرال فاجعه بار و مداوم شکست برای آماده سازی و یا کاهش این بیماری همه گیر به حق را بدست آور

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

در حالی که ما دولت فدرال فاجعه بار و مداوم شکست برای آماده سازی و یا کاهش این بیماری همه گیر به حق را بدست آورده و بسیاری از سرزنش برای انفجار از موارد منحصر به فرد تمرکز فدرال پاسخ مبهم کل میزان ملی ما شکست. ما federalist سیستم ممکن است انکار فرمانداران تمام منابع دولت فدرال می تواند مارشال, اما آن را هنوز هم به آنها می دهد مقدار زیادی از قدرت. اکثر ایالات آمریکا باید منابع ملتهای کوچک فقط می تواند از خواب و اکثر فرمانداران باید به عنوان قدرت زیادی به عنوان سران هر تعداد از دولت های خارجی. اگر روشن بود در ماه مارس که دولت فدرال به سادگی نمی تواند حاوی Covid-19 (و من قطعا فکر می کنم آن روشن) آن را به عهده فرمانداران مانند کومو به سعی کنید به آن را شامل خود.

به جای آن برای اولین بار چند هفته از بحران از ماه فوریه زمانی که دولت را تایید گزارش اولین مورد گزارش شده از طریق مارس 15, زمانی که شهر نیویورک شهردار, بیل د Blasio اعلام کرد که مدارس خواهد نزدیک کومو هم تقریبا هیچ چیز مفید است. بیمارستان ظرفیت خواهد بود افزایش یافته و بعد دولت را تا سطح شیب دار خود را تست بعد; تماس با ردیابی آغاز شد—آغاز شده است!—بسیاری از ماه بعد از آن و تنها در اختیار دولت های محلی.

در عین حال بدون هیچ دلیل روشن دولت و وزارت بهداشت اساسا متوقف برقراری ارتباط با شهر نیویورک وزارت بهداشت. شهردار خواهد هیجان بر بسته شدن مدارس تا زمانی که فرماندار آن را کاملا روشن است که این تنها چیزی بود که او تا به حال قدرت انجام دهد. کومو خواهد به طور مشابه مقاومت در برابر صدور یک پناهگاه در محل سفارش از آنجا که او را دوست ندارد مدت است. به عنوان ویروس منفجر شده در زندان ها و زندان او کشیده پاهای خود را بر بخشش برای آسیب پذیر ترین زندانی مردم است. در اواخر ماه مارس که در آن نقطه دانشمندان تا به حال یک مناسب و معقول کار دانش چگونه و از کجا این ویروس گسترش می یابد, دولت بخشنامه ارسال دهها هزار نفر از افراد آلوده به بازگشت به خانه های سالمندان.

هیچ یک از این است که در پوستر کومو دوشنبه منتشر شد هر چند پوستر آیا شامل یک رندر امور خارجه-مارک ضد عفونی کننده دست او پرده برداری کرد به هیاهو در اوایل ماه مارس. (دولت کومو اعلام کرد که تولید "تا 100,000 گالن در هر هفته است." در واقع زندان کارگران به سادگی ریختن مایعات ضد عفونی کننده تولید شده در جاهای دیگر. تسهیلات خواهد به ناچار باید خود را Covid-19 شیوع اواسط ماه آوریل است. این امر می تواند یک ماه دیگر قبل از وزارت اصلاحات می تواند به خبرنگاران گفت که هر زندانی در دولت امکانات داده می شود ماسک. این چیزی است که نیویورک شد و صرف منابع در حالی که کشورهای دیگر بودند با موفقیت انجام انواع مداخلات که در واقع محدود coronavirus گسترش یافته است. از جمله دولت ضد عفونی کننده دست روی پوستر یک بیت مانند لاف زدن در مورد دولت خود را در اوایل کشت گیاهان و گل است که دفع طاعون گسترش miasmas به کشورهای دیگر بودند تولید و توزیع آنتی بیوتیک است.)

اگر امریکا coronavirus بحران به پایان رسید و امروز ما با خیال راحت می تواند اعلام کند که نیویورک تا به حال در میان بدترین پاسخ در این سیاره با حدود 400,000 مورد تأیید و مرگ و میر بیشتر از همه به جز چهار کشور دیگر. آن سخت است برای کشف کردن که چرا فرماندار و شهردار که ریاست آن فاجعه شده اند خجالت به استعفا.

آن است که از راه دور پایان همه گیر. کومو حداقل می تواند با تکبر راه رفتن است که او در نهایت خود دولت اعداد را به سطح قابل کنترل پس از سکندری از طریق unmanageable ماه. فرمانداران سراسر جنوب و غرب هیچ بهانه ای برای خود اعداد. آنها بازگشایی بدون انجام هر یک از چیزهایی که در بین کشورهایی که با موفقیت موجود coronavirus را انجام داد. فرماندار تگزاس گرگ ابوت و فرماندار فلوریدا ران DeSantis هر دو باز میله در حالی که ویروس پخش شد در نرخ های خود را ناچیز قرارداد ردیابی سیستم به سادگی نمی تواند اداره کند. در حال حاضر ما در حال زندگی با عواقب قابل پیش بینی.

و در عین حال حتی به عنوان وضعیت مارپیچی خارج از کنترل آن است که هنوز هم دشوار است تصور کنید ابوت یا DeSantis استعفا. ابوت به تصویب رسید کومو استراتژی به سادگی رفتن در تلویزیون به طور مداوم به عنوان یک آرامبخش و فرمانده حضور در بحران او بسیار مسئول تشدید. این کار کمی بیشتر به طور موثر برای کومو اما ابوت کاهش محبوبیت نیست دقیقا شده است متناسب با خود دولت رشد Covid-19 مورد: اخبار صبح دالاس نظرسنجی ابوت favorability انداختن از 61 درصد در ماه آوریل تمام راه را به پایین به ... 54 درصد است. شماره خود را در دست زدن به او از همه گیر کمی بدتر به عنوان "48% در حال حاضر تصویب و از این راه او را از دست زدن به این ویروس در مقایسه با 40% که رد." تگزاس در ضمن تا به حال بیشتر موارد تایید شده از Covid-19 از ایران.

DeSantis نظرسنجی شماره ها بسیار بدتر و به نظر می رسد ممکن است هر دو او و ابوت غرق خواهد شد پایین تر هنوز هم در برآورد خود تشکیل شده است. اما آنها نمی خواهد در صورت رای دهندگان دوباره تا 2022. ما تنها توسل به سهل انگاری و misfeasance در این سرسام آور مقیاس واقعا منتظر یک فرصت برای رای دادن ولگردها ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن