تیم بنز: رژیم صهیونیستی است. Wolf نظرات در مورد طرفداران ورزش بودند متکبر و نادرست

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

در حالی که کاوش چشم انداز اصلی رویدادهای ورزشی از بازگشت به پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ قرار دادن پای خود را در دهان او.

حتی در حالی که با پوشیدن ماسک. آره برای این که ممکن است.

ظاهرا گرگ نیست راضی گفتن پیتسبورگ کارفرمایی که آیا او می تواند خود را اصلاح کنند. او همچنین با گفتن پیتسبورگ طرفداران این که آیا ما در حال رفتن به "احساس امنیت" تماشای او را بازی کند.

نه اگر آن را امن برای حضور در یک بازی. او به ما گفتن چگونه "همه" در حال رفتن به در مورد آن احساس.

ظاهرا گرگ علام است.

نگه داشتن در ذهن گرگ نیست صحبت کردن در مورد نگرانی ما بیش از بن Roethlisberger آرنج. یا او را gunslinging به دو پوشش است. Pittsburghers همیشه می خواهید به نگرانی وجود دارد.

نه گرگ است که با اطلاع رسانی شما چگونه "همه" در حال رفتن به احساس در مورد تماشای تیم خود را در بازی فرد به دلیل coronavirus.

بگویید بله چه. بیایید دوباره به که پس از ما به شنیدن آنچه که فرماندار به حال به می گویند در مورد بازگشت بالقوه ورزشی در دولت خود را.

"در نهایت من فکر می کنم آنچه در آن می گذرد را برای همه به احساس امن برای رفتن به یک پن استیت بازی و یا یک بازی بسکتبال است آنها برخی از اعتماد به نفس است که آنها در حال رفتن به مریض بودن و در تماس نزدیک با شخص دیگری او گفت:" در طول یک تماس با خبرنگاران روز چهارشنبه.

با توجه به TribLive را مگان Guza, Wolf است که در تلاش برای مطابقت با ورزش حرفه ای لیگ در تلاش برای "بازگشت به ورزش فصل است."

گرگ ادعا می کند او صحبت کرده است با NFL, NHL, MLB و نسکار. او گفت: دفتر خود به موضوع راهنمایی برای لیگ به زودی.

"من فکر می کنم آنچه در آن می گذرد را به مردم بازگشت به حوادث بزرگ و ... در حال رفتن به در نهایت یک واکسن" گرگ گفت. "برخی از اطمینان آنها در حال رفتن به مریض.

"من فکر می کنم این چیزی است که آن را به به واقعا اقتصاد ما به حالت عادی بازگشت و من واقعا فکر می کنم که نمی تواند اتفاق می افتد به طور کامل و 100% تا زمانی که ما یک واکسن است که ادم."

من دور سه چیز از این اظهارات:

1. نگران نباشید پیتسبورگ. گرگ تنها به طور خاص ذکر "پن استیت" و "بسکتبال" که در نقل قول. من فرض کنیم که به معنی NBA پس از کالج های نجومی است که در حال حاضر اوراق. بیشتر اثبات تئوری من است که او حتی نمی دانم هر چیزی در غرب از کالج ایالتی وجود دارد دیگر. بنابراین شاید ما می تواند انجام آنچه ما می خواهیم صرف نظر از اینجا.

2. Guza نوشت که گرگ معتقد است مسابقه نسکار در Pocono Raceway اتفاق می افتد در ماه ژوئن — بدون فن — اگر مونرو کانتی در ایالت "زرد فاز" بازیابی.

سپس دزدان دریایی باید مجاز به بازی در پارک PNC و پیتسبورگ می تواند NHL میزبان منطقه به صورت یک حذفی, غلاف, راست?

درست است ؟

3. و در مورد که کل "بدون طرفداران" چیز. تا زمانی که فوتبال در سراسر رول در ماه سپتامبر نیست هر کس عامل تحت این فرض که طرفداران نمی تواند در حال حاضر در بسیاری از این حوادث در کوتاه مدت به هر حال ؟ به طوری که مراقبت در مورد چگونه "امن" گرگ فکر می کند که "همه" باید احساس?

که در آن گرگ نظرات دیروز خشم من است.

که تام ولف را به هر کسی — چه رسد به "همه" — هنگامی که آن را خوب است برای آنها را به "احساس امن است؟"

گرگ می تواند نقش ایفا کند. او می تواند قوانین و دستورالعمل ها در مورد ایمنی. ما باید به دنبال. که کار خود را به عنوان فرماندار و نقش ما به عنوان شهروندان است.

اما در جایی که او دریافت کردن گفتن من چگونه من "احساس" در مورد آن ؟ ما می تواند ما را تشکیل می دهند ذهن خود به صورت جداگانه در آن یک فرماندار. هیچ یک از نیازهای شما پیش بینی احساسات ما است.

همچنین فرماندار ممکن است بخواهید برای انجام یک کار بهتر از اندازه گیری خود مردم ، TribLive جاسازی شده در یک نظرسنجی سوال در Guza داستان. آن را پرسید: "آیا شما احساس امن برای رفتن به یک حرفه ای رویداد ورزشی در پنسیلوانیا در حال حاضر؟"

در آن زمان من در نوشتن این داستان 4,250 مردم پاسخ داده اند و 75% گفت: "بله." بنابراین شاید عزیزمان فرماندار نیست دقیقا باید انگشت خود را بر روی نبض از ترکیبات خود را تا آنجا که او فکر می کند.

بخشی از دلیل من فرستاده شد به چنین tizzy بیش از گرگ سخنان این است که من واقعا با تغذیه به طور مداوم در حال تغییر روایات اطراف ما احتمالی فرار از covid-19 تعطیل است.

زمانی که غرب پنسیلوانیا ساکنان فرستاده شدند به پناهگاه-در-محل بازگشت در اوایل ماه مارس اکثریت قریب به اتفاق ما را مسالمت آمیز و همکاری است. برای بیشتر قسمت ها حتی اگر ما آن را دوست ندارم کردیم, برای خوب بیشتر.

به ما گفته شد که لازم بود به "صاف منحنی" و جلوگیری از بیمارستان های ما از overtaxed. به ما گفته شد برای گوش دادن به پزشکان. ما آموزش داده شد و به دنبال دستورالعمل.

آن را تقریبا یادبود روز در حال حاضر. منطقه ما در منحنی است که تا حد زیادی پهن. بیمارستان ها در اینجا نیست تاخت و تاز کردن. بسیاری از پزشکان که کار در آنها در حال گفتن ما از آن زمان شروع به برگشت به حالت عادی. و به فرماندار خود دستورالعمل فارغ التحصیل شده اند ما را به خود زرد "فاز" از خروج محدود سفارشات.

در حال حاضر گرگ است که به ما می گوید "همه" نمی خواهد "احساس امنیت" بدون "100% ادم واکسن"?

خوب است که می تواند در سال های دور اگر چنین چیزی است و حتی ممکن است. خود را به اصطلاح "سبز فاز" می آید با هیچ محدودیتی. بنابراین من تصور کنید که زمانی که رویدادهای ورزشی را مجاز به طرفداران دوباره. اما من حدس می زنم در گرگ ذهن و زرد و سبز بسیار بیشتر از هم جدا در رنگ چرخ از من فکر کردم.

چرا پس از آن او به ما گفتن ما نباید از "احساس امنیت" حتی زمانی که وجود دارد در نهایت بدون محدودیت ؟ کاملا واگرا پیام آقا.

بر خلاف فرماندار ما, من به شما می گویم آنچه به فکر می کنم و یا چگونه به احساس. اگر شما نیاز به یک "100% ادم واکسن" قبل از اینکه شما به یک استیلرز بازی دوباره با تمام معنی در خانه بمانند تا زمانی که اتفاق می افتد.

موفق باشید. که ممکن است غیر ممکن است. اما این انتخاب شما است. و اگر این است که چگونه شما احساس می کنید پس از آن می شود. ترافیک کمتر رفتن به پارکینگ برای بقیه از ما.

من اتفاق می افتد به احساس متفاوت است. با وجود فرماندار اصرار به خلاف من نمی نیاز به یک واکسن به احساس راحت رفتن به یک رویداد ورزشی.

شاید من نمی دانم خودم را به عنوان به خوبی به عنوان او می کند. که من حدس ، بر اساس برخی از ریاضی سریع از نظرسنجی که حدود 3,187 از نزدیک ترین دوستان من به توافق برسند.

پس لطفا فرماندار بازگشت به گفتن Roethlisberger چه چیزی را در مورد خود ، و توقف گفتن "همه" چیز دیگری که ما چگونه باید احساس.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: پنگوئن/NHL | دزدان دریایی/MLB | ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن