تیم بنز: اگر بازیکنان NFL' پیام در مورد زانو می شود 'ربوده,' گزینه های وجود دارد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

8 دقیقه پیش

اگر ورزشکاران که زانو زدن در طول سرود ملی می خواهید پیام خود را علیه خشونت پلیس به محکم تر درک گسترده تر نوار آمریکا, آنها ممکن است بخواهید سعی کنید یک رویکرد متفاوت است.

به دلیل همین اسکریپت که منجر به تغییر مسیر است که پیام در حال پخش است دقیقا به عنوان آن را در سال 2017.

آخر هفته گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود را تمدید احساس وحشت و نگرانی در برابر ورزشکارانی که زانو زدن در طول سرود و گفت او نمی خواهد سازمان دیده بان هر ورزشی که در آن بازیکنان مرحله یک اعتراض.

این یک کشش به این باور تهمت بود نشان می دهد به هواداران خود که آنها به دنبال خود منجر شود.

سه سال پیش مغلوب ساختن پیشی جستن ramped تا گرما در برابر بازیکنان NFL که تصمیم به زانو زدن در حمایت از khezri تظاهرات توسط تماس لیگ در طول یک تظاهرات در آلاباما.

"آیا شما عشق را به دیدن یکی از این NFL صاحبان وقتی کسی بی احترامی پرچم ما و شما می گویند, 'دریافت که پسر ب-خاموش و زمینه در حال حاضر. خارج! او را اخراج" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در سپتامبر. 23, 2017.

قبل از این رویداد زانو حرکت ثابت سنجیده و صحبت کردن نقطه است. سپس مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع ratcheted که بحث به استراتوسفر است.

و به عنوان شما ممکن است به یاد استیلرز شد و در مرکز آن برای چه خود را "butchered" سرود بیانیه ای به کار گرفته شد در شیکاگو است.

چارچوب زمانی و چرا — مغلوب ساختن پیشی جستن را که در سال 2017 امروز مهم است.

به یاد داشته باشید او گردن عمیق "کمی موشک مرد" جدال با کیم جونگ سازمان ملل متحد که در آن نقطه. تنش شد افزایش با کره شمالی. و او ابتلا به گرما برای چه کارهایی می شد انجام می شود.

پس چه تهمت انجام دهید ؟ آنچه که او همیشه می کند. او به انتخابات پایه چیز دیگری به تمرکز بر روی.

و هیچ چیز وجود دارد مغلوب ساختن پیشی جستن پایه تر از نمادها. پرچم. عقاب. سرودهای. مجسمه.

او chummed آب با شکوه و ناگهان کره شمالی یک چاره اندیشی موقت است. به جای Kaepernick و زانو حامیان ریخته شد به عنوان جمعی دشمن عمومی شماره یک.

در حال حاضر برگ برنده در میان یک بیماری همه گیر افتادن تصویب شماره یک انتخابات و ناآرامی های اجتماعی است. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است بازی "به نظر نمی آید بیش از وجود دارد نگاه کنید در اینجا" بازی یک بار دیگر.

بر اساس میزان توجه اخیر خود ملامت از ورزشکاران و تهدید به زانو زدن دریافت استراتژی خود را ممکن است به کار دوباره.

در سه سال پس از 2017 بسیاری از بازیکنان و متحدان خود باعث شکایت کرده اند که مغلوب ساختن پیشی جستن "ربوده پیام." آنها علامت است که بحث شد بیشتر در مورد احترام به پرچم میهن پرستی و نظامی و کمتر مورد نیاز برای پلیس اصلاحات اجتماعی و بی عدالتی نسبت به آمریکا اقلیت.

اگر بازیکنان انتظار می رود که برای تغییر این سقوط آنها ساده لوحانه است. آن را برای رفتن به بازی کردن دقیقا همان راه است. در واقع آمده سپتامبر از انتخابات سال انتظار مغلوب ساختن پیشی جستن بازی که کارت دو بار به عنوان اغلب و 10 بار به عنوان با صدای بلند.

موضوع Kaepernick و بازیکنان این است که آنها هرگز با موفقیت قادر به جدا کردن پیام نیاز به پلیس اصلاحات از سرود اعتراض خود را است.

یک دلیل وجود دارد که. و آن را بسیار آشکار است.

اگر شما زانو زدن در طول سرود در حالی که پرچم, پرواز, افرادی که می خواهید به جرم عمل است که به سادگی رفتن به اجازه می دهد خود را به جرم آن عمل می کنند.

و آنها در حال رفتن به مایل به گوش دادن به بیشتر پیام.

قبل از شما اجرا به بخش نظرات می دانم.

Kaepernick اعطا با بازنشسته ارتش سبز کلاه بره مقابله و بویر مورد زانو را به عنوان برنامه اصلی خود از نشستن بر روی نیمکت. که توصیه شد بدیهی است که به خوبی در نظر گرفته شده اما صرف نظر از منبع و تبلیغات در اطراف خود نشست — برخی از آنها هنوز هم در انتخاب لحن که بخشی از داستان است.

که بر نقطه است. اگر مخالفان زانو عمل نمی خواهید را به یک سابق کلاه سبز را دیدگاه به حساب آنها نمی خواهید برای گوش دادن به یک نماینده کارفرمایی.

در پی Drew Brees' نظرات در مورد سرود در ژوئن 3, برخی استیلرز شکایت کرده است که روایت شد یک بار دیگر در حال تغییر به دور از پلیس اصلاحات خواسته و به بحث در مورد قدردانی از نظامی و میهن پرستی.

در واقع. برخی از مردم یک فرصت برای انجام این کار و ... و ... آنها در حال رفتن به انجام این کار است.

خوانندگان من تا به حال به من پیام در حمایت از Kaepernick گفت که مربوط به پرچم با اعتراض لازم است به جرقه این نوع اعتراض — که بحث لازم است به توجه به علت.

OK. اما عمدی جنجال نیست ایجاد مگر اینکه شخص دیگری ساخته شده است به احساس عمدا ناراحت کننده است. می رود که با چمن. در این مورد که رئیس جمهور و بسیاری از رای دهندگان خود را. بنابراین بازیکنان که اتخاذ که ذهنیت می شود جای تعجب نیست در عمق ناراحتی در آنها ایجاد کرده اید برای مردم که اختلاف نظر دارند.

دیگران به من گفت که کارگردانی اعتراض به پرچم به عنوان یک نماد لازم است زیرا سرکوب اقلیت های سیستمیک آمریکا مشکل است. بنابراین طلاق این دو موضوع می تواند معکوس شود.

نمایشگاه به اندازه کافی. اما اگر شما انتخاب می کنید که استدلال و سپس سعی نکنید به اعتراض از سرود نوعی از متفاوت عمل می کنند. فقط می گویند این اعتراض پرچم و آهنگ.

"چون که آنچه شما انجام می دهند. که حق خود را. شما ممکن است یک مورد است. اما آیا تقسیم موها. اگر که شما توضیح است که آنچه شما انجام می دهند.

نکته این است که اگر سرود درگیر است مردم در حال رفتن به در مورد شکایت سرود. آیا آهنگ و پرچم اهداف در نظر گرفته شده یا نه.

پس چه چیز دیگری می تواند بازیکنان — به طور خاص NFL players — انجام به نگه داشتن پیام در نقطه و آن را روشن اعتراض خود را در مورد عمران و بی عدالتی و پلیس بدرفتاری? و نه اندکی در برابر ارتش پرچم یا امریکا ،

I dunno. چگونه تقلا رفتن و فقط رفتن خاموش میشه ؟ ؟ ؟

به طور جدی. نشان می دهد تا. لباس. در این زمینه دریافت کنید. آهنگ بازی. نشستن. زانو زدن. ایستاده است. هر آنچه.

زمانی که عکس می گوید آمده برای kickoff, فقط پیاده روی درست کردن این زمینه است. اعتراض بدیهی است که نمی توان در مورد پرچم ، که می تواند یک تعهد به پیام برای مطمئن.

منظورم این است که برخی از بازیکنان NBA در حال صحبت کردن در مورد عدم راه اندازی مجدد کل فصل در پی تظاهرات اطراف جورج فلوید مرگ است. NFL بازیکن می تواند مسئولیت رسیدگی به یک بازی.

می خواهم به زانو در این بازی به جای قبل از آن ؟ که می خواهم کار.

مسلما این تن های مختلف اما زمانی که بازیکنان NBA هماهنگ دریبل کردن ساعت شات به افتخار کوبه برایانت مرگ من در بر داشت که به شدت عاطفی ژست. شاید هر تیم زانو زده دور اول خود را در اختیار اولین بازی فصل.

PGA چارلز شواب چالش بیش از آخر هفته متوقف شد و در 8:46 صبح به افتخار 8 دقیقه و 46 ثانیه یک افسر پلیس به زانو در جورج فلوید گردن در مینیاپولیس.

با توجه به راه یک ساعت بازی با این نسخهها کار در فوتبال ممکن است دشوار به زمان تا چنین هماهنگ توقف دقیقا. اما هر تیم می تواند رد به این رشته برای 8 دقیقه و 46 ثانیه قبل از سه ماهه اول شروع می شود.

شاید شما فکر می کنم تمام کسانی که ایده های احمق هستند. شاید آنها هستند.

آمد تا با یکی دیگر از گزینه ، من گوش دادن.

گوش دادم در سال 2017, بیش از حد. و آنچه که من شنیده بود و بخش بزرگی از پایه فن فریاد بازگشت به جای گوش دادن به پیام بازیکنان می خواستم برای پروژه.

بازیکنان تمایل به زانو زدن احتمالا مخالفت با من است. شاید آنها فکر می کنند چیزی جز زانو زدن در طول سرود در حال رفتن به مانند یک کاپیتولاسیون در این نقطه است.

من درک می کنم.

آنچه من می توانم به شما اطمینان دهم, اگر چه, این است که یک تفاوت وجود دارد میان یک نکته ... و تلاش برای برنده شدن در یک بحث.

اگر استدلال نمادین از سرود برداشته شده است از معادله, شاید, بیشتر, نکته مهم در مورد پلیس اصلاحات را در واقع شنیده می شود توسط کسانی که در غیر این صورت نمی گوش.

کسانی که نیاز به شنیدن آن بیشتر است.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن