تیم بنز: NHL, بازیکنان, اگر شما نمی خواهید به بازی در خانه بمانند. شما ممکن است کمک به.

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 23 اردیبهشت 1399

2 دقیقه پیش

برخی از بازیکنان NHL ابراز رزرو در مورد تلاش برای راه اندازی مجدد NHL فصل. مثلا مونترال برندان گالاگر شگفتی اگر بازگشت خواهد بود ارزش آن را برای یک تیم مانند خود را مگر اینکه postseason براکت گسترش یافته است. این Canadiens خواهد سر بازی 10 امتیاز از یک نقطه حذفی با 11 بازی برای رفتن.

مینه سوتا وحشی دروازه بان Devan Dubnyk است ساکت در مورد بازیکنان ترک خانواده برای مدت طولانی است که در حالی که این پناهگاه در محل سفارشات هنوز هم ممکن است در محل در شهرستانها.

Los Angeles Kings defenseman به خود جلب کرد بی باک نگران است در مورد چگونگی گسترش 2019-20 فصل تا به عمق تابستان را تحت تاثیر 2020-21 مبارزات انتخاباتی.

عادلانه امتیاز. همه آنها. آنها را با استدلال قانع کننده. بنابراین شما می دانید آنچه که من می گویم به کسانی که بچه ها ؟

خوب. در خانه بمانند. بازی نمی کند. دیدن yinz سال آینده n دارد!

من نمی گویم که به یک حرکت تند و سریع. من جدی است.

برای آن سه بچه ها ؟ آنها حق دارند! چه نقطه ای از آنها را به آینده ؟

این تیم یا نمی خواهید برای صعود به پلی آف. یا بعید است که به ایجاد یک اجرا حتی اگر براکت گسترش یافته است.

بنابراین NHL باید به آنها بگویید که در خانه بمانند. پس از همه, من فکر اظهار داشت: هدف از این لیگ به اهمیت اعطای جام استنلی.

البته همه ما می دانیم که این درست نیست. به طور کامل نیست به هر حال.

هدف اصلی این است که برای نجات به عنوان مقدار پول به عنوان مثل انسان ممکن است از این فاجعه از یک فصل به لطف covid-19 shutdown. و صاحبان می خواهید تیم خود را به بوسیله اسباب گردنده برخی از پول نقد از هر رادیو و تلویزیون درآمد آنها هنوز هم می تواند تولید کند.

اما من کاملا مطمئنم که 10-12 بازی های باقی مانده از نیمه پایین از لیگ خواهد بود فقط یک قطره در سطل است. حتی اگر سطل که بطور قابل توجهی کوچکتر از آنچه در لیگ برنامه ریزی شده بود در شروع این سال است.

بیشتر نقطه, چند, اعطای میزبانی جام جهانی یک هدف عمده. همچنین تلاش برای درآمد بیشتر به طور مستقیم بستگی حذفی تلویزیون دلار است.

به همین دلیل در جهان خواهد NHL زحمت دعوت از پشت 10-14 فهرست اسامی با ارزش از تیم های است که هیچ شانسی برای برنده شدن ؟

که فقط 10-14 فهرست اسامی کامل از بازیکنان غیر ضروری که ممکن است دریافت و یا گسترش — coronavirus. همه این تیم ها در خارج از حذفی تصویر به دنبال چیزی جز خطر اضافی در این نقطه است.

فقط نگاهی به این سه تیم در بالا ذکر شد. مونترال لس آنجلس و مینه سوتا هستند همه در حال حاضر در خارج از حذفی مخلوط. اگر براکت گسترش تا 24 پادشاهان هنوز هم از دست ندهید. وحشی خواهد بود 21. این Canadiens 24.

بنابراین هر شب این تیم بازی که یک فهرست کامل از 20 بیشتر بازیکنان به همراه مربیان, مربیان, تجهیزات بچه ها و مدیران در این پیست اقدام به عنوان پیمانکاران بالقوه — و یا حمل — از coronavirus.

بیشتر مردم دلیلی در این podded عرصه بیشتر احتمال دارد لیگ باعث می شود خود را آماده برای یکی دیگر از shutdown اگر تست مثبت سنبله.

نگه داشتن پایین نیمی از لیگ را در خانه برای لیگ خود را به خاطر. می رود که برای NBA بیش از حد ،

به این بچه ها آرزوی خود و به آنها بگویید برای شروع برنامه ریزی برای سال آینده است. اگر این لیگ که واقعا در رفتن به راه اندازی مجدد شیرجه رفتن در سمت راست با یک سنتی 16-تیم حذفی فرمت.

یا همانطور که قبلا گفته ام باز همه چیز به بازی کوتاه-در مسابقات برای تعیین دو wild-کارت تیم از هر کنفرانس و آن را به 20 باشگاه یعنی چهار تیم برای تعیین دو wild-کارت ورودی در هر کنفرانس در بهترین سه سری.

اگر این تیم فکر نمی کنم که ارزش وقت خود را, آنها می توانند در خانه بمانند ،

برایان Metzer پنگوئن شبکه رادیویی می دهد نظرات خود را در مورد این موضوع به او می پیوندد من برای این هفته صادرات تایر هاکی پادکست.

ما همچنین در مورد صحبت های اخیر برخی پنگوئن حذفی سالگرد. یکی از لذت بخش.

یکی ... ام ... نه زیاد.

Metzer و من هم شیرجه رفتن به یک جفت آبدار "چه می شود اگر" گفتگو در مورد پنگوئن ها حق رای دادن.

1. چگونه بسیاری از استنلی فنجان خواهد Mario Lemieux باید برنده اگر او نبود بسیاری از مسائل مربوط به سلامت?

2. اگر پنگوئن ها باقی مانده بود در پیتسبورگ حتی بدون برنده سیدنی کرازبی قرعه کشی خواهد اوگنی Malkin که تا کنون آنها را به رهبری جام استنلی?

به علاوه برایان و من سوگواری عبور از آنچه که می توانست صوتی معبد آخر هفته در کلمبوس, اوهایو.

گوش دادن: تیم بنز و برایان Metzer بحث در مورد آخرین NHL برنامه و چه آف جام استنلی نگاه می خواهم

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن