تام Purcell: یک ایده جالب است که زمان آن رسیده دوباره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

12 دقیقه پیش

من تمام خانه مسکونی فن نصب شده در این هفته — درست مثل یک پدر من تا به حال نصب شده در خانه دوران کودکی من — و من نمی توانم صبر کنید برای خنک کردن خانه خود را با استفاده از قدیمی روش.

من چیزی در مقابل تهویه مطبوع ذهن شما. من اجرا مرکزی واحد در تابستان داغترین روز. من نمی توانم تصور کنید که چگونه ناخوشایند زندگی در ایالت های جنوبی قبل از A/C آورده امداد.

ویلیس Haviland حامل اختراع تهویه مطبوع در سال 1902. در ابتدا مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد صنعتی آن استفاده می شود برای راحتی توسط اواسط دهه 1920.

فروشگاه فیلم و خانه ها اولین کسانی بودند که به نصب/C. متاسفانه دولت فدرال به زودی به دنبال.

واشنگتن دی سی است و یک مرطوب محل در فصل تابستان است. قبل از تهویه مطبوع, آژانس های فدرال به طور معمول تعطیل هنگامی که درجه حرارت بیش از حد بالا به آنها که بسیار کمتر از زمان به فکر می کنم تا راه به صرف پول ما.

در دوران مدرن, A/C یک مراسم از تصویب برای ظهور طبقه متوسط در همه جا به خصوص در کشورهای در حال توسعه.

در اروپا غیر قابل تحمل 2003 موج گرما به کشته شدن بیش از 30 ، 000 مردم است. که نامعقول در یک دوره زمانی که یک پنجره/ج هزینه های واحد 99 دلار در هر جعبه بزرگ فروشگاه.

برخی می گویند A/C خسارت به محیط زیست از قضا باعث زمین به گرم است.

"از سال 2009 نزدیک به 90 درصد از خانه های آمریکا سیستم های تهویه مطبوع است که حدود 6 درصد از تمام کشور های مسکونی استفاده از انرژی" گزارش نیویورک تایمز. "همه که تهویه مطبوع منتشر شده حدود 100 میلیون تن دی اکسید کربن در هر سال."

A/C نیاز به hydrofluorocarbons (HFCs) هوا سرد. آنها نشت از پیری واحد و که بد است برای محیط زیست بیش از حد.

"HFCs نشان دهنده یک بخش کوچک از کل انتشار گازهای گلخانه ای اما آنها دام هزاران بار به عنوان مقدار گرما در جو به عنوان دی اکسید کربن" با توجه به بار.

گزارش های جدید نشان می دهد تهویه مطبوع ممکن است هر دو جلوگیری و گسترش covid-19. نیویورک پست می گوید تهویه مطبوع کمک می کند تا جلوگیری از گسترش آوردن هوای تازه در — اما آتلانتیک می گوید این می تواند کمک به گسترش این ویروس آن است که اگر در حال حاضر داخل توسط باد آن را در اطراف اتاق.

به هر صورت هدف من این است که به سرد خانه من فقط به عنوان پدر من را در طول دوران کودکی من است.

با قدرتمند خود تمام خانه های صنعتی فن ما فقط خوب بدون تهویه مطبوع — زمانی که تعداد کمی از ما در حومه شهر همسایه بود/C. او یک استاد در رانندگی و گرم شدن هوا از خانه ما.

بزرگ اتاق زیر شیروانی فن مکیده هوا گرم و از طریق یک دریچه سقف. یک پنجره فن در یک اتاق خواب طبقه پایین کشیده هوای سرد در.

پدر من در زمان سال برای کامل روش خود را, اما با بسته شدن برخی از پنجره ها و درها و تنظیم دیگران به درجات مختلفی از باز بودن او تنظیم خانه ما مانند یک خوب ویولن. او می تواند پایین تر از درجه حرارت 15 درجه یا بیشتر در عرض چند دقیقه.

او همیشه بیدار اولیه و تبدیل طرفداران ، هر روز صبح من بیدار به صدای پرندگان غوغای تر خنکی هوا.

در هر صورت با به حداقل رساندن مرکزی/C استفاده من شما کاهش برق مصرفی و خطر HFCs نشت به جو است.

اما در اینجا بهترین بخش است.

جدید من کل-صفحه اصلی فن اجرا خواهد شد تمام شب. آن wobbling همهمه پر خواهد شد و من با آرامش و آرام من می دانستم که به عنوان یک کودک چند سال پیش.

یک تایمر سیستم شما آن را قبل از من از خواب بیدار. و من شما را از خواب بیدار دوباره به صدای پرندگان غوغای تر خنکی هوا.

نویسنده مستقل تام Purcell از کتابخانه است که نویسنده از "Misadventures از دهه 1970 دوران کودکی است." دیدار او در وب در TomPurcell.com.

دسته بندی: نظر | تام Purcell ستون



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن