بیش از حد شلوغ به نگرانی: در میان COVID-19, B. C. کشاورزان مجبور به انطباق با

محتوای مقالهMichell مزرعه تا به حال بد سال قبل است.در سال 1982 دولت فدرال ممنوع مرکزی Saanich کشاورزان از سیب

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

محتوای مقاله

Michell مزرعه تا به حال بد سال قبل است.

در سال 1982 دولت فدرال ممنوع مرکزی Saanich کشاورزان از سیب زمینی در حال رشد پس از طلایی نماتد سوختگی کشف شد در حوزه های محلی. این Michell خانواده شده بود سیب زمینی در حال رشد در Saanich شبه جزیره پس قبل از کنفدراسیون.

آن را یک سال بد بود.

"ما تحت فشار قرار دادند به جلو" به یاد می آورد تری Michell بود که 20 در زمان. سیب زمینی مزرعه متنوع و شروع به رشد سبزیجات دیگر است. "این یک چالش بزرگ است اما شما فقط برو".

با 2020 شکل دادن به یک سال از چالش های بی سابقه ای, B. C. کشاورزان ممکن است نیاز به شیر به فروشگاه خوش بینی و انعطاف پذیری معمولا این سایت متعلق به زمان خشکسالی و طاعون.

این COVID-19 همه گیر است منجر به کمبود حدود 6000 به 8000 تا کارگران مزرعه در B. C. معنی کمتری در زمینه محصولات کشاورزی کاشته شد در این بهار و کمتر سبزیجات و میوه به احتمال زیاد خواهد برداشت و در تابستان و پاییز.

در رحمت از آب و هوا و بازار جهانی نیروهای کشاورزی است که همیشه نامشخص است اما در این سال بوده است ، تقاضا برای برخی از محصولات کشاورزی کاهش یافته است به عنوان رستوران بسته است. هنوز مشخص نیست که چگونه بازار سایر محصولات کشاورزی از جمله صادرات توت تازه را تحت تاثیر قرار به عنوان تابستان می رود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب