TransLink نشان می دهد جدید COVID-19 اقدامات ایمنی برای مترو ونکوور حمل و نقل

محتوای مقالهافزایش تمیز کردن, محدود کردن دسترسی به مشغول SkyTrain ایستگاه و تشویق ماسک پوشیدن اقدامات جدید) Tr

توسط MASTERNEWSS در 1 خرداد 1399

محتوای مقاله

افزایش تمیز کردن, محدود کردن دسترسی به مشغول SkyTrain ایستگاه و تشویق ماسک پوشیدن اقدامات جدید) TransLink (با در نظر گرفتن در تلاش برای محافظت از مسافران به عنوان COVID-19 محدودیت های کوچک برگشت.

در ضمن حمل و نقل اقتدار ادامه خواهد داد با تغییراتی که ساخته شده اند بیش از دو ماه گذشته از جمله صندلی محدودیت در اتوبوس.

"ما متعهد به نگه داشتن سیستم ما در حال اجرا و ساخت آن را به طور گسترده ای در دسترس مردم از مترو ونکوور به عنوان آنها به بازگشت به کار به مدرسه و به حرکت در اطراف منطقه" مدیر عامل شرکت TransLink کوین دزموند گفت: در انتشار اخبار. "ما امن عامل برنامه عمل است که به منظور حمل و نقل را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است و می پرسد مشتریان ما برای کمک به نگه داشتن خود و مسافران دیگر امن تر است."

مسافران را به زودی نگاه کنید به "گودال خدمه" از چهار تا پاک کننده و ضد عفونی کننده SkyTrain اتومبیل در ساعت عجله در پر ترافیک ایستگاه های مانند شاه جورج اسکله و تجاری-برادوی و VCC-کلارک. این پاک کننده ها را به بالا لمسی مناطق مانند میله و صندلی با مواد ضد عفونی کننده به عنوان قطار به نوبه خود در اطراف در پایانه نقاط و یا سفر بین ایستگاه. این اتفاق خواهد افتاد در بالای روزانه تمیز کردن و ضد عفونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن