کلاهبرداری به سس مایونز را به مواد تشکیل دهنده مخفی از تابستان

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 تیر 1399

آن را نمی رول کردن زبان مانند "جیمی 'یونان' اسنایدر" و یا "ولاد 'سوم' Tepes" اما در طول سال ها من به دست آورد کنیه "جیم 'نمی-Shut-Up-مورد-Visigoths' DeWan." اما آمده است که نمی توان یک بیت از بربر است ؟

مانند آن زمان Alaric و باند خود را اخراج رم. شما به یاد داشته باشید: Visigoths حال محاصره شهر ابدی اما ساکنان احساس امن در داخل آن دردار دیوار. تا زمانی که برخی از رم-نفرت bellyacher رفت و باز Salarian دروازه و خوبی چه غیر منتظره بود ؟

مانند سس مایونز در ماه جولای. که انتظار می رود جالبترین سس در گرمترین ماه ؟ سالاد تن ماهی 'نیته سوزان آفتاب ؟ Bellyacher مناسب است.

اما, هیچ, دوستان من, من اینجا هستم تا به شما بگویم که مایو است تنها چیزی که برای کسانی که جوش روز تابستان است. خواندن و گسترش مردم خواندن و گسترش است و ما باید آن را بررسی کند بسیاری از استفاده می کند.

چرا شما نیاز به یادگیری این

مانند کسل گودزیلا خفته در زیر اقیانوس آرام گسترده تا یک آزمایش هسته ای انفجار او را از خواب که شیشه مایونز در یخچال شما انتظار آن بیداری توسط unscrewing لمس دست خود را بر درب آن.

مراحل شما را

آه مطمئن تر showyoffy در میان شما مانند "من فقط خود من سس مایونز," enunciating هر سه هجا مثل شما خانم پنه لوپه کریقتن-بخش: "ممکن است-o-NAISE."

و نگاه کنید اگر شما می خواهید برای ایجاد خود را مایو خدا به من اجازه نمی ظروف سرباز یا مسافر تا خود را housecoat. علاوه بر آن خواهید بود یک شکاف خود را در قرنطینه کمربند در کنار خمیر ترش چاودار بیزانس منجنیق و آموزش سگ خود را ، به علاوه آن را آسان مانند قطع یک ریشه و همه شما نیاز دارید این است که برخی از روغن گیاهی تخم مرغ برخی از خردل و سرکه شراب سفید یا آب لیمو.

گوش دادن اینکه: اگر شما در حال رفتن به انجام این کار اجازه دهید من یک زن و شوهر از پیشنهادات. استفاده از تخم مرغ پاستوريزه. برخی — و نه همه گوشی اول — فروشگاه های مواد غذایی آنها را حمل و آنها را کاهش شانس خود را از ابتلا به لمس سالمونلا. دوم اگر شما در حال رفتن آب لیمو مسیر استفاده از آب لیمو تازه نوع شما در داخل پیدا کردن یک لیمو. که بطری مسائل سلیقه مانند احساس وحشت و نگرانی. به هر حال در اینجا این است آنچه شما باید انجام دهید:

شکستن یک تخم مرغ را در مخلوط کن همراه با یک قاشق غذاخوری آب لیمو یا سرکه شراب سفید یک قاشق چای خوری خردل یک چهارم قاشق چای خوری نمک و کمی فلفل سفید. روشن کردن ماشین و در حالی که آن را در حال اجرا اضافه کردن چند قطره از روغن. به عنوان امولسیون اشکال نم نم باران در یک جام ارزش در آهسته جریان ثابت. بیشتر اضافه کردن نمک یا آب لیمو در صورت نیاز به عنوان سگ خود را در حال حاضر می گوید: "Voila."

چه چیزی برای انجام با مایو

1. همه فن حریف بق

استفاده از سس مایونز برای کت گوشت قبل از پخت و پز. آره این برای تلفن های موبایل ناخالص. و حقیقت گفته شود, درخشان, خام, سینه مرغ انزال با مایو شبیه چیزی است که از آسمان سقوط در آخرین روز. اما به من اعتماد گسترش یک لایه نازک از مایو بیش از خود را به زودی به صورت پخته پروتئین است که یک ایده فوق العاده. اول از همه به یاد داشته باشید که بین روغن و زرده تخم مرغ و مایونز است که عمدتا لغزنده چربی است که شما را حفظ پروتئین خود را از چسبیدن به گریل یا سرخ کردن ماهی تابه. و صحبت از کباب به دلیل آن را بسیار ضخیم مایو است که کمتر احتمال دارد به قطره بر روی زغال داغ و علت آن مزاحم و گوشت سیاهی شعله ور شدن یو پی اس. و در نهایت اگر شما در حال قرار دادن مالش ادویه در گوشت خود را — و به همین دلیل به نام پیت سمپراس را انجام دهید ؟ — مایو کمک خواهد کرد که آن چوب.

در حال حاضر من می دانم که ما در حال صحبت کردن در مورد گوشت در اینجا, اما شما همچنین می توانید با قلم مو بر روی مایو, سبزیجات قبل یا بعد از کباب. مکزیکی ما همسایه خوردن cobs ذرت slathered با مایو, خوراک لوبیای پر ادویه و پودر آهک. سعی کنید آن را بر روی دیگر سبزیجات نیز هست.

2. Griddling

گسترش سس مایونز در خارج از ساندویچ — مانند اشتباه به نام پنیر کبابی. (به طور معمول, آنها griddled یا پخته شده را در یک کتری.) اعطا شده, بسیاری از مردم استفاده از کره پنیر کبابی. یا مارگارین اگر آن را دائمی لنت و شما با توجه به چیزهایی که طعم و مزه خوب است.

من اینجا هستم تا به شما بگویم هر چند چرخید کره و استفاده از مایو در عوض برای همه شما griddled ساندویچ نیاز دارد. این که آیا آن را فوق پنیر کبابی و یا مورد علاقه من به روبن یا که پرگوشت و لذیذ croque موسیو که سگ خود را می توانید تلفظ آنها همه کار با مایو. در اینجا به همین دلیل: اولین و شاید مهمترین, شما می دانید که چگونه کره سرد تمایل به پاره کردن نان خود را مانند پوشاک از رد عاشق ؟ خوب مایو خواهد شد. بدون حتی نرمترین نان خود را مایو-لادن چاقو سرش را در امتداد سطح آن مانند سیاه و سفید پا آلباتروس جستجو برای مرکب.

مایو نیز می دهد خود را griddled ساندویچ یک پوسته قهوه ای که بحران به سادگی. به علاوه به دلیل آب لیمو و سرکه مایو فراهم می کند اسیدی متعادل به تمام چربی در پنیر. و اگر ما صادقانه نیست که melty, melty پنیر ترین دلیل ما ماهی تابه ساندویچ در وهله اول ؟

3. سس

سس مایونز باعث baskillion ساده سس شما می توانید با هم در تحت اللفظی لحظات سس خوشمزه است که پر کردن مهمانان خود را با توجیه خود نفرت به عنوان آنها یاد بسیاری از غم و sauceless وعده های غذایی آنها خدمت خود را منکوب اتهامات عنوان شده علیه. (آیا هیچ جای تعجب سس مایونز است که شناخته شده به عنوان "بیرحمانه ترین ادويه"?)

مایو سس ساده هستند: تقریبا هر نوع دیگر سس یا چاشنی را می توان هم زده و یا whisked به ایجاد طیف گسترده ای از سس برای مطابقت با هر ظرف چه جانوران یا گیاهان. به سادگی با در نظر گرفتن طعم پروفایل اصلی خود را و/یا مخلفات و سپس اقدام درآمده است.

صرف نظر از آنچه شما باید انجام دهید به یاد داشته باشید که شما در نهایت مسئول است. اضافه کردن بیشتر یا کمتر از طعم دهنده مواد تشکیل دهنده را با توجه به سلیقه شما. شروع با فقط یک یا دو قاشق چای خوری از هر عنصر در هر نیم فنجان مایونز و سپس رفتن از وجود دارد. همچنین, اگر شما می خواهید یک نازک سس اضافه کردن یک چلپ چلوپ آب یا کنسرو سوپ مرغ تا زمانی که آن را قوام شما می خواهید.

در نهایت اگر چه من ساخته شده برخی از پیشنهادات برای غذاهایی که این سس را تکمیل, واقعا, آنها بسیار قابل تعویض. در اینجا برخی از ایده های برای شروع:

Aioli: ماهوت پاک کن زدن در سیر خرد شده و خدمت با مرغ گریل شده و یا ماهی و یا تمام بلژیک و خدمت به آن را با سیب زمینی سرخ کرده.

Chipotle مایو: گوشت چرخ کرده کنسرو chipotle چیلس و اضافه کردن به مایو همراه با سس خود را. خدمت با استیک گریل شده.

Ssamjang مایو: اضافه کردن این ادویه کره نمک و فلفل به مایو و استفاده به عنوان یک پخش برای کبابی سبزیجات ساندویچ بادمجان فلفل و قارچ portobello.

کباب مایو: اضافه کردن یک بیت از مورد علاقه خود را کباب سس مایونز همراه با ترشح از سس تند و خدمت در کنار هر گوشت کبابی. برای یک نسخه پیچیده تر از این ایده انجام برخی تحقیقات در آلاباما سس سفید; شما آن را پشیمانی نیست.

Wasabi مایو: هم بزنید wasabi خمیر یا پودر به مایو, نازک با آب مرغ یا سهام و نم نم باران بیش بوداده بخار پز و آب پز یا کبابی سبزیجات سبز و ماهی کبابی.

جست و خیز سس مایونز: در یک پردازنده مواد غذایی, ترکیب سس مایونز با کیپر فشار آب لیمو و مقداری جعفری خرد. خدمت آن را با عمیق سرخ شده یا پان خشکیده ماهی.

Tapenade سس مایونز: به هم بزنید tapenade خرد شده روغن زیتون نمک و فلفل به سس مایونز و خدمت با crudites.

پستو سس مایونز: به هم بزنید پستو به سس مایونز و گسترش بر روی یک hoagie رول همراه با قطعه قطعه گوشت دلی برای خوشمزه sub.

هندی ترشی سس مایونز: گوشت چرخ کرده بطری هندی ترشی و هم بزنید و به مایو. خدمت با آب پز و یا کبابی میگو.

New Orleans سس مایونز: به هم بزنید در یک قاشق چای خوری مخلوط ادویه کاخون و یک قطره از سس گوجه فرنگی و خدمت با سیاه شدن مرغ یا ماهی.

دسته بندی: مواد غذایی و نوشیدنی | سبک زندگی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن