TRU استاد می گوید که او معلق شده است برای یک سال با توجه به Facebook پست

محتوای مقاله در ادامهPyne گفت: به او گفته شد توسط مسئولان دانشگاه او مجاز به انتقاد از مقامات اتحادیه که پشتیب

توسط MASTERNEWSS در 29 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

Pyne گفت: به او گفته شد توسط مسئولان دانشگاه او مجاز به انتقاد از مقامات اتحادیه که پشتیبانی TRU در جریان آن موضوع را با او— که او ادعا می کند در مراکز علمی و آزادی ادعا می کنند دانشگاه را رد کرده است.

Pyne برای اولین بار معلق توسط این دانشگاه در سال 2018 است. او گفت KTW او ممنوع از پردیس در ماه مه آن سال و معلق در ماه جولای برای چند هفته با توجه به تحقیقات خود به ارومیه در TRU و در جای دیگر پرداخت به مقالات منتشر شده در مشکوک مجلات علمی.

در نوامبر سال 2018 TRU استدلال Pyne را تعلیق نمی شد مربوط به پژوهش است.

"نظم و انضباط و اعمال مربوط به امور که من قادر به اظهار نظر در با توجه به اشتغال و حفظ حریم خصوصی قانون" TRU که رییس جمهور موقت کریستین Bovis-Cnossen گفت.

اما Pyne گفت که او در واقع معلق به دلیل تحقیقات خود را به اصطلاح درنده مجلات. این پژوهش با تشکیل یک کاغذ پاداش درنده نشریات در یک کسب و کار کوچک مدرسهکه منتشر شد توسط دانشگاه تورنتو مطبوعات مجله علمی, چاپ و نشر.

Pyne گفت: او به حالت تعلیق در آمد با توجه به تحقیقات او شامل انتقادات و پیشنهادات خود را در پیشنهاد تبلیغات از دیگر TRU مدرسان با انتقادات و پیشنهادات خود را از جمله اطلاعات او در بر داشت که متصل کسانی که مدرسان به پرداخت برای مقالات به چاپ رسیده در مجلات.

Pyne از سر آموزش در ماه ژانویه این سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن