مغلوب ساختن پیشی جستن admin مخالف گسترش و افزایش بیکاری

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

6 دقیقه پیش

واشنگتن — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مخالف دموکراتیک پیشنهاد به گسترش 600 $در هر هفته فدرال بیکاری مصوب در پاسخ به کروناویروس همه گیر کار, منشی, یوجین Scalia روز سه شنبه گفت.

این 600 دلار پرداخت است که در علاوه بر این به حالت عادی مزایای بیکاری "بود و درست به انجام" Scalia گفت: اما این است که دیگر مورد نیاز به عنوان اقتصاد شروع به بهبود می یابند.

پول موجود در یک دولت تسکین بسته تصویب شده در اواخر ماه مارس کمک کرده است تا میلیون ها نفر از کارگران اقامت در خانه های خود و پرداخت صورتحساب حتی به عنوان نرخ بیکاری افزایش یافت و به بالاترین سطح پس از جنگ جهانی دوم است.

پرداخت مجموعه به پایان می رسد جولای 31, و دموکرات ها را تحت فشار قرار دادند یک طرح است که گسترش و افزایش سود از طریق ژانویه. دموکراتیک-چراغ خانه تصویب این پیشنهاد در ماه گذشته اما از آن است که در نظر گرفته شده و بعید است برای پیشبرد در حزب جمهوری خواه کنترل مجلس سنا.

Scalia با اشاره به به طور غیر منتظره ای گلگون شغل گزارش منتشر شده روز جمعه گذشته. در پایان ماه جولای "ما انتظار داریم که اقتصاد به طور عمیق به روند بازگشایی با خاموش کردن سفارشات به پایان رسید و میلیون ها نفر از آمریکایی ها آزاد برای بازگشت به کار" گفت: کمیته امور مالی مجلس سنا.

مزایای بیکاری هنوز هم مورد نیاز باشد در ماه اوت و فراتر از آن "اما شرایطی که در اصل به نام برای 600 دلار به علاوه بالا را تغییر داده اند" Scalia گفت. "سیاست نیاز به تغییر نیز هست."

دموکرات ها به چالش کشیده است که مشاهده کرد و گفت: این نرخ بیکاری است به احتمال زیاد باقی می ماند در طول تاریخ در سطوح بالا از طریق تابستان حداقل.

روز جمعه گزارش اشتغال نشان داد که نرخ بیکاری کاهش یافته است به طور غیر منتظره در ماه مه به 13.3 درصد بازگشایی کسب و کار شروع به یادآوری میلیون ها نفر از کارگران سریعتر از اقتصاددانان پیش بینی کرده بود اما نرخ بیکاری هنوز هم در تاریخ همتراز با آنچه در ملت شاهد در طول رکود بزرگ.

تماشای جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "جشن پیروزی" جمعه به عنوان شغل گزارش منتشر شده "است و در عین حال نشانه دیگری است که او را درک نمی کند آنچه در آن مانند برای مردم دنیا بدون یک نمونه کارها املاک و مستغلات گفت:" اورگن ایالت Ron Wyden پانل بالا دموکرات.

"صحبت های محافظه کارانه بیش از 20 میلیون آمریکایی هنوز از کار امروز" Wyden گفت: "و من شرط می بندم شما در حال جشن گرفتن اگر شما در میان بسیاری از مردم که نمی دانند که چگونه آنها در حال رفتن به پرداخت اجاره و یا قرار دادن مواد غذایی در جدول این ماه است."

سناتور. چاک Grassley R-آیووا دارایی رئیس کمیته گفت: 600 $در هفته پرداخت شد "ضعیف هدفمند" با این نتیجه که اکثر دریافت کنندگان پرداخت می شود بیشتر در مورد بیمه بیکاری از آنها به دست آورده و زمانی که آنها مشغول به کار بودند.

"این مانع مردم از بازگشت به کار و یا گرفتن یک کار جدید به تأخیر انداختن بازیابی" Grassley گفت.

Grassley و دیگر جمهوری خواهان به استناد یک گزارش دفتر بودجه کنگره نشان می دهد که گسترش 600 دلار پرداخت از طریق ژانویه به آن معنا است که حدود 5 هر 6 گیرندگان را دریافت مزایای بالاتر از مقدار آنها را به دست آورده اند ،

Grassley گفت که او می شنود از مردم آیووا نمایندگان شان هر روز که تعجب می کنم که چرا آنها درآمد کمتر از دیگران می دانند که در حال گرفتن مزایای بیکاری. کارفرمایان نیز شکایت کرده است که مزایای سخاوتمندانه هستند و در نتیجه کمتر متقاضیان فرصت های شغلی, او گفت:.

Wyden نامیده می شود که شواهد حدیثی و گفت: این ایده که آمریکایی ها نمی خواهند به بازگشت به کار "مرده است اشتباه و توهین آمیز است."

Scalia گفت که او موافق است که اکثر آمریکایی ها "هیجان زده به بازگشت به کار" اما افزود که "در حاشیه یک شماره خاص را انتخاب کنید برای کار" به دلیل 600 دلار پرداخت.

سناتور. Sherrod قهوه ای, D-اوهایو گفت: واقعیت این است که کسانی که به جمع آوری اضافی 600 $در هر هفته دریافت بیش از معمول خود را پرداخت تنها نشان می دهد که "آنها underpaid قبل از." او تحت فشار قرار دادند یک برنامه برای افزایش حداقل دستمزد به 15 دلار در ساعت یک مفهوم Scalia مقاومت است.

سناتور. مایکل بنت D-Colo., گفت: قانونگذاران ساخته "عمیقی اشتباه" را با اجازه دادن به افزایش پرداخت به پایان می رسد در ماه جولای. او گفت: این پرداخت باید به شرایط اقتصادی پس از آنها ادامه خواهد داد تا زمانی که نرخ بیکاری همچنان بالا است.

"مزایای پایان, اما هزینه نیست پایان" بنت گفت.

با نرخ بیکاری انتظار می رود در اواسط نوجوانی طریق ژوئیه قانونگذاران خواهد شد و در صورت فشار به سازش در برخی از فرم تمدید مزایای بیکاری.

تا کنون هیچ مذاکرات رسمی در یکی دیگر از امداد رسانی بسته. اما تحلیلگران می گویند که نیاز به آدرس سرنوشت 600 $در هفته می تواند مزایای زور حل مسئله در این تابستان.

دسته بندی: اخبار | سیاست و انتخابات | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن