مغلوب ساختن پیشی جستن ایران پیشنهاد رفع موقت برای 600 $بیکاری بهره مند

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

8 دقیقه پیش

واشنگتن — کاخ سفید و برخی از متحدان جمهوری خواه در سنا هستند سیگنالینگ آنها می خواهند به گسترش حداقل به طور موقت یک 600 دلار در هر هفته گسترش بیکاری بهره مند است که به کمک نگه داشتن خانواده ها و اقتصاد شناور در covid-19 بیماری همه گیر. این حرکت به نظر می رسد کمی بیش از حد, بیش از حد دیر به جلوگیری از گذشت از سود به طور رسمی در روز جمعه است.

خواهان مبارزه شده است به تر و تمیز به مبلغ 600 بیکاری بهره مند شوند در آینده coronavirus بسته اما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و برخی از جمهوری خواهان مجلس سنا پیشنهاد آنها می تواند قبول نگه داشتن کامل 600 دلار سود برای شرکت. اواخر شب مذاکرات انتظار می رود در کنگره.

"ما می خواهیم تمدید موقت از افزایش مزایای بیکاری" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید است. "این را فراهم خواهد کرد بحرانی پل برای آمریکایی که شغل خود را از دست به این بیماری همه گیر از طریق هیچ گسل از خود را دارند."

وی افزود: "آن قابل توجه است."

اما دموکرات ها تا کنون رد یک رویکرد تدریجی و گفت: بعد از امداد لایحه نیاز به حرکت به عنوان یک بسته کامل است. قبل از تهمت صحبت top جمهوری خواه مجلس سنا میچ مک کانل موکول مجلسی برای آخر هفته در حالی که گرفتن یک رویه گام است که می تواند اجازه می دهد رای گیری در یک پتانسیل سازش در هفته آینده. مذاکرات تا کنون نتوانسته پیشرفت های کوچک است.

"من بسیار خوش بینانه است که ما باید هر نوع توافق در یک لایحه جامع در آینده نزدیک گفت:" کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع. او گفت که او حتی شک یک معامله می تواند رخ داد در هفته آینده.

مذاکرات در امداد لایحه در وقفه با چند دلیل برای خوشبینی وجود گسترده توافق میان واشنگتن بالا قدرت بازیکنان است که کنگره باید تصویب کمک های بیشتر در روزهای آینده و هفته.

مغلوب ساختن پیشی جستن است مشتاق برای دور دیگری از امداد و همچنین یک اولویت برای عربستان و متحدان مانند مک کانل و همچنین مجلس نانسی پلوسی و بالا سنا دموکرات چاک شومر. دموکرات نگه قوی مذاکره با جمهوری خواهان به شدت تقسیم بر پیشنهاد خود را.

بالا بردن سهام تلخ دولت گزارش منتشر شده در پنج شنبه گفت: رشد اقتصادی در 33 ٪ نرخ سالانه در سه ماهه دوم سال استارک یادآوری از آسیب های اقتصادی دچار این کشور به عنوان قانونگذاران بحث اندازه و دامنه جدید امداد.

"نامطلوب این اخبار باید وادار کردن کنگره به سرعت حرکت می کند به ارائه هدفمند و موقت کمک به بیکاران آمریکایی, کارفرمایان و دولت های ایالتی و محلی و مسئولیت حمایت از کسب و کار که به دنبال سلامت عمومی دستورالعمل" گفت: Neal Bradley آمریکا اتاق بازرگانی و قدرتمند گروه کسب و کار.

اما دو حزبی مذاکرات هنوز برای رسیدن به یک جدی تولیدی فاز. دموکرات ها در حال بازی بیس بال اصرار در یک بسته است که به مراتب بزرگتر از $1 تریلیون دلار به علاوه اندازه گیری پرده برداری توسط مک کانل در روز دوشنبه. پنج شنبه آورده بیشتر tit-for-tat.

"آنها نمی خواهند شرکت کنند. دوره" مک کانل گفت: به عنوان او باز سنا. "دموکرات ها می گویند راه من یا بزرگراه است."

پلوسی و مک کانل یک تاریخ گسترده است. آنها اغلب پیدا کردن راه هایی برای رسیدن به معاملات هر چند این فرآیند شامل شدید مانور و مقدار زیادی از cross-talk.

در مصاحبه ای در اواخر روز شنبه, مک کانل نشان داد تمایل به در نظر گرفتن برخی دموکراتیک اولویت های اضافی مانند کمک های غذایی. او و مغلوب ساختن پیشی جستن را ساخته اند ساده آنها قصد گرفتن یک بیل.

"اقتصاد نیاز به کمک بیشتر. ما باید تقسیم دولت. ما باید به صحبت کردن با هر یک از دیگر" مک کانل گفت: در PBS NewsHour. "و ما باید سعی کنید برای به دست آوردن یک نتیجه است."

شومر ادامه داد: روزانه خود را fusillade در برابر مک کانل و جمهوری خواهان کنترل مجلس سنا اشاره کرد که مک کانل "حاضر به رفتن در اتاق" و پیوستن به مذاکرات در فرد به جای انتقال مالکیت از مذاکرات به مراتع همراه با وزیر خزانه داری استیون Mnuchin است که یک کلید معمار قبلی پیمان.

"ما در حال تلاش برای مذاکره" شومر گفت. "کسی که نگه داشتن همه چیز است؟"

در یکی دیگر از سیگنال که جمهوری خواهان در حال آماده سازی برای عملکرد در $600 بیکاری نفع جمهوری خواه آریزونا مارتا McSally که سختی مواجه گشتند نژاد در پاییز امسال ارائه شده در یک هفته تمدید بهره در آمریکا هستند. شومر مسدود شده حرکت می کند.

Pelosi شد بی باک بازگشت به واشنگتن پس از سفر به آتلانتا برای تشییع جنازه Rep., John Lewis, حقوق مدنی آیکون. پلوسی را اعلام کرد که نشست پنج شنبه شب با کاخ سفید مذاکره کنندگان.

از دیگر تفاوت های آشکار باقی می ماند بین 3 تریلیون دلار پیشنهاد از دموکرات ها و $1 تریلیون شمارنده از جمهوری خواهان. پول ایالات و شهرهای مهم تقسیم خط به عنوان دولت های محلی درخواست برای کمک به تقویت بودجه و جلوگیری از عمیق تر اخراج آنها به عنوان متحمل covid-19 هزینه های از دست داده و درآمد مالیاتی در خاموش کردن اقتصاد.

دموکرات پیشنهاد شده حدود 1 تریلیون دلار برای دولت های محلی اما تهمت و خواهان مقاومت در برابر ارسال استانها و شهرستانها ، در عوض عربستان متحده ارائه می دهد انعطاف پذیری لازم برای استفاده از $150 میلیارد قبلا اختصاص داده شده برای این ویروس در دیگر نیاز دارد.

روشن است که دموکرات ها در حال تلاش برای فشار یک مزیت در مذاکرات به دلیل خواهان هستند بنابراین تقسیم بیش از چشم انداز های اضافی هزینه های دولت و مزایای بیکاری. در میان مسائل مطمئن شوید که به جمع آوری حرکت دموکراتیک تقاضا برای 15 درصد افزایش در مواد غذایی تمبر مزایای.

مغلوب ساختن پیشی جستن است را رد کرد اوباما لایحه به عنوان "نیمه بی ربط" پس از آن برگ بسیاری از دموکرات موارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد نگران انقضا از $600 بیکاری افزایش و همچنین به عنوان یک انقضای فدرال اخراج مهلت قانونی برای میلیون ها نفر از واحد اجاره بالقوه ارسال خانوار به ویرانگر آشفتگی.

مغلوب ساختن پیشی جستن است bristled در یک ارائه اوباما لایحه -- او گفت: او خواه متحدان باید "بازگشت به مدرسه و یادگیری" پس از آنها خودداری کردند در 1.7 میلیارد دلاری برای FBI ستاد. تهمت می خواهد FBI در ساختمان مرکزی باقی می ماند در واشنگتن در سراسر خیابان را از او تهمت هتل بین المللی. اگر FBI نقل مکان کرد و دفتر مرکزی آن سایت را تبدیل به نخست املاک و مستغلات برای رقابت در هتل.

مک کانل را رد کرده است اف بی آی درخواست بودجه — اضافه شده به 300 میلیارد دلار به علاوه تخصیص بسته در مذاکرات خصوصی بین مراتع و تخصیص بودجه سنا کمیته صندلی ریچارد شلبی, R-Ala. — پس این ربطی به ویروس امداد.

دسته بندی: اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن