مغلوب ساختن پیشی جستن است نجات بزرگ گوشت—و بیشتر درهم کوبیدن این سیاره

در یک رویداد اعلام کرد 16 میلیارد دلار در فدرال برای کمک به تولید کنندگان مواد غذایی در مارس 19, دونالد مغلوب

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

در یک رویداد اعلام کرد 16 میلیارد دلار در فدرال برای کمک به تولید کنندگان مواد غذایی در مارس 19, دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت در تریبون flanked توسط جداول انباشته با ذرت پیاز و سیب و سایر میوه ها و سبزیجات است. "کشاورز آمریکایی است ستون فقرات کشور ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "هیچ رئیس جمهور که درمان کشاورزان مانند مغلوب ساختن پیشی جستن." کشاورزی منشی سانی Perdue به طور خلاصه donned و سپس حذف یک پرچم آمریکا ماسک صورت.

کشاورزان ایم که دچار ضرر و زیان بزرگ با توجه به قیمت قطره و بازار اختلال از Covid-19 مستند خواهد قطعا خوش آمدید وجوه فدرال. اما به منتقدان که آهنگ ایالات متحده آمریکا کشاورزی صنعت عظیم اثرات زیست محیطی تولید مرحله غرفه های ریاکارانه به نظر می رسید: محرک را سرپا نگه داشتن ایالات متحده سیستم های کشاورزی که در آن بیش از دو سوم از محصولات کشاورزی تبدیل شدن به حیوانات تغذیه. نهایی برندگان صنعتی گوشت شرکت هایی مانند شرکت کارگیل و تایسون. که فاجعه اخبار برای آب و هوا.

در 2018, دیده بان گروه غلات و موسسه کشاورزی و تجارت سیاست تخمین زده است که جهان را پنج صنعتی گوشت و فراورده های لبنی شرکت—JBS, Tyson Foods, شرکت کارگیل لبنی و کشاورزان از امریکا و Fonterra می—شد با هم انتشار بیشتر گازهای ناشی از سوخت های فسیلی شرکت مانند اکسون. کارخانه مزارع کمک به 14.4 درصد افزایش آب و هوا-بی ثبات کننده آمریکا متان تولید گازهای گلخانه ای از سال 1990 سازمان حفاظت محیط زیست محاسبات نشان می دهد در حالی که در همان زمان نشت ده ها میلیون نفر از تن از فاضلاب خام به این کشور آبراه. و این است که قبل از رسیدن به خود را بالقوه دیگر مسائل بهداشتی.

خیلی از این آلودگی را می توان به یک گروه کوچک از قدرتمند کسب و کار مانند شرکت کارگیل است که بزرگترین شرکت خصوصی برگزار شد در ایالات متحده حتی بزرگتر از Koch Industries. "آنها اجرای کشاورزی" Patty Lovera یک مشاور سیاست برای مبارزات انتخاباتی برای مزارع خانوادگی و محیط زیست به من گفت با اشاره به کارخانه-کشاورزی غول. "آنها را اجرا زنجیره تامین است." و محرک فعلی حاوی مقررات برای تغییر آن است. "به طور کلی ، آن را بیشتر یارانه به قفل در گوشت مبتنی بر ایالات متحده سیستم کشاورزی" گفت: گلن Hurowitz مدیر اجرایی واشنگتن مبتنی بر محیط زیست داوود توانا و زمین است. "است که می تواند قفل کردن در آلاینده شیوه برای بسیار طولانی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن