تهمت استفاده Huawei CFO Meng Wanzhou به عنوان "برگ برنده" در مبارزه با تجارت با چین: مدارک

محتوای مقالهونکوور — جدید اسناد دادگاه متهم کردن رییس جمهور ایالات متحده امریکا از "مسمومیت" استرداد مورد در ب

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله

ونکوور — جدید اسناد دادگاه متهم کردن رییس جمهور ایالات متحده امریکا از "مسمومیت" استرداد مورد در برابر Huawei اجرایی برگزار شد در کانادا.

یک نرم افزار به B. C. دیوان عالی کشور توسط Meng Wanzhou وکلا می گوید این سوء رفتار مطابق با استاندارد واضح و روشن به ماندن برای رسیدگی به سوء استفاده از فرآیند.

اسناد می گویند رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استفاده کرده است Meng مورد برای پیشبرد مذاکرات تجارت با چین و او در نظر دارد به استفاده از او به عنوان "برگ برنده" در اختلاف است که ربطی به اتهامات عنوان شده علیه او.

Meng دستگیر شد در فرودگاه ونکوور در سال 2018 در آمریکا استرداد درخواست بیش از اتهامات او دروغ گفته در مورد Huawei در رابطه با شرکت مخابرات ایران در آمریکا نقض تحریم — ادعای او و Huawei را انکار کند.

اسناد می گویند شواهد نشان می دهد که ایالات متحده با تکیه بر کانادا در استرداد روند برای به دست آوردن مزیت استراتژیک در آن مناقشه با چین و استرداد قاضی حق دارد برای پیدا کردن یک سوء استفاده از روند و ماندن در این مورد.

Meng باقی می ماند رایگان به قید وثیقه و زندگی در ونکوور خانه در طول روند قانونی است که انتظار می رود به کشش به سال آینده.

بیشتر در مورد این موضوع



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن