مغلوب ساختن پیشی جستن Antifa پریش سندرم

در ژوئن 4, یک بوفالو افسر پلیس هل 75 ساله مارتین Gugino به زمین به عنوان همکاران خود اقدام به پاک کردن یک منطق

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

در ژوئن 4, یک بوفالو افسر پلیس هل 75 ساله مارتین Gugino به زمین به عنوان همکاران خود اقدام به پاک کردن یک منطقه به اجرا درآوردن مقررات منع رفت و آمد در طول یک زندگی توجه کردند. به عنوان با بسیاری از حوادث مشابه صحنه دستگیر شد در تصویری اجازه داده است که میلیون ها نفر شاهد بازی گاه به گاه تحقیر است که با افسر تحت فشار قرار دادند سالمند آقا مشمئز کننده کرک به سر او ضربه پیاده رو و با عرض پوزش عینک از افسران پلیس با عجله راهپیمایی گذشته خود لنگی فرم به عنوان خون تراوش کرده از گوش خود را. (Gugino وکیل گفت: مشتری خود را دچار آسیب مغزی.) در دقیقه صرف این ویدئو گرفته شده تا بسیاری از جنبه های مشکل با پلیس که موجب اعتراض—به جز البته که قربانی سفید بود.

نه همه بینندگان دلسوز. در ژوئن 9, رئیس جمهور تهمت های ارائه شده خود را: Gugino "می تواند یک ANTIFA provocateur." ظاهرا با استناد به OANN از جناح راست شبکه خبر برای کسانی که فکر می کنم Fox News Channel تبدیل به تاخت و تاز کردن با لیبرال squishes تهمت و اتهام Gugino شد "ظاهر می شود برای اسکن پلیس ارتباطات در جهت سیاه و سفید کردن تجهیزات." او همچنین ادعا کرد Gugino "سقوط سخت تر از او تحت فشار قرار دادند." این نوع از addled توطئه است که آشنا و آماده به کار برای مغلوب ساختن پیشی جستن: بر اساس هیچ چیز از جمله اشاره به برخی از مبهم اما شبح وار تکنولوژی (مانند "اسید شسته" کلینتون سرور) و این تعبیر به عنوان یک سوال.

Antifa است نه یک سازمان است; آن است که سست اصطلاح پوشش تمام انواع از جناح چپ رادیکال و آنارشیست برخی از آنها مایل به استفاده از خشونت برای مبارزه با فاشیسم و نژاد پرستی و یهودی ستیزی. به طور طبیعی هیچ مدرکی پدید آمده است که هر گونه ناآرامی و یا فعالیت های جنایی مربوط به این تظاهرات آمده است در جهت یک سازمان شناخته شده به عنوان "antifa," اجازه دهید به تنهایی مارتین Gugino. ملت گزارش داد که اف بی آی در بر داشت هیچ مدرکی وجود ندارد که antifa درگیر شد, در سی-منطقه خشونت در مه 31, هر چند آن را پیدا نکرد که "راست رسانه های اجتماعی گروه" به نام بود برای حمله به ماموران فدرال و معترضان. نیویورک تایمز بررسی ده ها تن از بازداشت سوابق و پیدا شده "شناخته شده تلاش توسط antifa به مقصر بودن یک کمپین هماهنگ از خشونت" وجود "مبهم ضد دولتی گرایش سیاسی میان می رود ،

هنوز جناح راست سیاسی-رسانه ای پیچیده با مغلوب ساختن پیشی جستن در اوج خود همچنان به تعقیب ایدئولوژیک غاز طلایی از antifa. آن را به سادگی می توان راحت تر آنها را اگر این اعتراضات بودند محصول یک دسته از حوصله سفید اعتماد-صندوق کودکان به تضعیف امریکا با متلاشیکننده برخی از ویندوز به جای مشروع فوران خشم در ناعادلانه سیستم نژادی و ظلم و ستم. این یک رویا نیست که به راحتی داده می شود. فاکس نیوز را لارا لوگان بارها افتاده برای آشکار مضر و جوک در مورد antifa حتی retweeting یک پست در مورد که در آن "juggalos"—فن پایه باند مجنون دلقک پوسه—سقوط در "antifa دلقک سلسله مراتب است." (توجه داشته باشید جانبی: پس از Googling "antifa معترضان" تبلیغات من در خدمت برگزاری باارزش بالا دو نتایج جستجو برای جناح راست فکر می کنم تانک به نام Acton Institute, و, Lara logan's فاکس ملت برنامه.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن