مغلوب ساختن پیشی جستن برادر شکایت بیش از خواهرزاده کتاب در مورد 'سمی' خانواده

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

3 دقیقه پیش

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برادر شکایت کرد برای جلوگیری از انتشار یک کتاب توسط خود زاده مریم تهمت و گفت: بخشهایی از این خاطرات را نقض محرمانه بودن مفاد توافق رسیده و در میان اعضای خانواده تقریبا از دو دهه پیش در مبارزه بیش از پول است.

Robert S. تهمت ثبت شکایت سه شنبه در دادگاه های ایالتی در کوئینز نیویورک به دنبال یک نظم دائمی جلوگیری از انتشار بر این اساس است که این کتاب شامل گسترده اطلاعات خصوصی. خاطرات وانمود به یک "خودی چشم انداز" از "بی شماری وعده های غذایی تعطیلات" و همچنین حوادث خانواده و دیگر برنامه به طور بالقوه آسیب رساندن به اطلاعات با توجه به یک کپی از طرح دعوی در دادگاه.

کت و شلوار واصل شد سه روز پس از یک قاضی فدرال را رد کرده و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت درخواست حکم دادگاه مسدود کردن انتشار یک محکم خاطرات در مورد رئیس جمهور سابق مشاور امنیت ملی John Bolton. قاضی در این مورد گفت: بولتون قرار داده بود این کشور را امنیتی در معرض خطر انتشار اطلاعات طبقه بندی شده اما بیش از حد بسیاری از پیشرفت نسخه فرستاده شده بود به توجیه اضطراری به منظور مسدود کردن انتشار.

مریم تهمت کتاب "بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مرد" است که با توجه به منتشر شده در جولای 28, همچنین می تواند مخرب و شامل ادعا روانی مشاهدات در مورد "سمی" خانواده با توجه به طرح دعوی در دادگاه. همچنین انتظار می رود به فاش کردن نقش خود را به عنوان یک منبع اولیه برای نیویورک تایمز به بررسی به رئیس جمهور مالیات و به جزئیات ادعای خود را که خانواده بدرفتاری پدرش فرد Trump Jr., کمک به مرگ زودرس است.

رابرت تهمت و ادعا می کند که جزئیات در این کتاب عبارتند از منع از انتشار توسط 2001 جهانی حل و فصل بیش از اختلافات خانوادگی ناشی از وصیتنامه از رئیس جمهور پدر و مادر فرد و مریم که در سال 1999 و 2000. خواهرزاده خود توافق کردند که به عنوان بخشی از معامله را به "به طور مستقیم یا غیر مستقیم منتشر شود منتشر شده هر دفتر خاطرات, خاطرات, نامه, داستان, عکس, مصاحبه, مقاله, مقاله, حساب, یا شرح یا توصیف هر نوع وجه" در مورد روابط خود را با توجه به شکایت.

مریم تهمت دریافت "توجه کافی" برای پیوستن به حل و فصل کت و شلوار ادعا می کند هر چند جزئیات مالی نیست فاش شده در پرونده. ده ها تن از صفحات به شدت redacted اسناد دادگاه از شکایت های قانونی حل و فصل حل و فصل شد و همچنین موجود در پرونده.

این کتاب را انتشارات Simon & Schuster ارائه شده است که یک کپی از طرح دعوی در دادگاه نیز به نام شکایت.

"به عنوان شاکی و وکیل او به خوبی می دانم که این دادگاه را یک نمایش کم نور قبل از خویشتن داری و این تلاش برای جلوگیری از انتشار دیدار خواهد کرد به همان سرنوشت کسانی که قبل از رفته اند" این ناشر در بیانیه ای گفت. "مریم مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته است فوتی و فوری داستان شخصی در سراسر جهان از اهمیت و ما مشتاقانه منتظر برای کمک به او بگویید که داستان او."

مریم تهمت وکیل تئودور Boutrous جونیور به نام طرح دعوی در دادگاه یک "بی پروایی نشان دادن تلاش برای خرد کردن گفتار" در نقض متمم اول قانون اساسی.

"رئیس جمهور تهمت و خواهر و برادر خود هستند و به دنبال سرکوب یک کتاب است که به بحث در مورد مسائل از اهمیت عمومی اهمیت" Boutrous در بیانیه ای گفت. "آنها به دنبال این غیر قانونی قبل از خویشتن زیرا آنها نمی خواهند مردم آمریکا به حقیقت را می دانم."

دسته بندی: کتاب | اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب