مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نیست و نیاز به یک مدیر جدید. آن نیاز به یک نامزد جدید.

بودن کسی که بازنشانی "روز/ساعت/دقیقه بدون دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شلیک کسی" نشانه می تواند یک کار تمام وق

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

بودن کسی که بازنشانی "روز/ساعت/دقیقه بدون دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شلیک کسی" نشانه می تواند یک کار تمام وقت, هر چند با توجه به گردش مالی گرفتار شده است که مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات و دولت نمی شود آن را به خصوص امن یکی. آخرین مشخصات بالا سر به رول رضایت بخش یکی برای دیدن: براد Parscale این تهمت مدیر کمپین است که به دروغ مورد ستایش قرار داد به عنوان نوعی از نابغه دیجیتال. مهم Trumpworld ارقام مانند Parscale اغلب گسترده و نیمه awed پوشش—فکر می کنم چگونه استیو "Darth Vader" Bannon پوشیده شده بود در اوایل مغلوب ساختن پیشی جستن دولت—به عنوان روزنامه نگاران توسط گیج چگونه چنین دافعه و گنگ مرد می تواند تبدیل شدن به رئیس جمهور ایالات متحده به دنبال پاسخ.

اما حتی Wunderbrad نمی تواند هدایت رئیس جمهور هموار از طریق کار غیر ممکن است در حال اجرا یک کمپین انتخاب مجدد در طول یک بیماری همه گیر شده است که ساخته شده بیشتر فاجعه بار با مغلوب ساختن پیشی جستن را سوء مدیریت. این آغاز پایان بود گزارش underwhelming حضور در رئیس جمهور بسیار به کرات تولسا تجمع که در آن او wowed کاهش جمعیت با نوشیدن آب است. در حال حاضر لایحه Stepien—یک مغلوب ساختن پیشی جستن aide که قبلا اخراج کریس کریستی در طول نیوجرسی "Bridgegate" رسوایی—را در غیر از تلاش برای رهبری یک فریب خورده رئیس جمهور به پیروزی و بدون هر گونه قدرت را مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع آدرس هر یک از نقایص او شده اند که استقبال رای دهندگان با ترس. چه مدت می تواند هر مدیر کمپین راه رفتن باقی مانده از اقامت در مغلوب ساختن پیشی جستن را زینت های خوب نوازش خود را شکننده نفس اطمینان او را که از همه متنفر هستند و تلاش او جذاب به طور فزاینده متخاصم ،

این کار Sisyphean ساخته شده است همیشه دشوار تر با مغلوب ساختن پیشی جستن ناتوانی در تمرکز. یکی از رایج ترین و خسته کننده هشدار از مغلوب ساختن پیشی جستن دوران بوده است که هر چه مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر انجام, گفته, یا, به tweeting, فقط یک حواس پرتی از آنچه در واقع مهم است. نیمه پخته مانند طرح خود را ممکن است منظور اجرایی به ظاهر با هدف گرفتن محافظه کاران بیشتر دوست دارد در پست خود هستند دیده می شود توسط بسیاری به عنوان حیله گری انحرافات از مسائل واقعی که برای چند ماه گذشته شده است به سادگی coronavirus و جورج فلوید تظاهرات.

به دیگران استدلال کرده اند در گذشته, آن را نمی کند به خصوص توجه به اینکه آیا تهمت است به صورت هدفمند در تلاش برای منحرف کردن اذهان ما به خاطر او است که هنوز هم انجام این کارها به عنوان رئیس جمهور که باعث می شود آنها مهم است. اما این هم درست است که این مقدار از پوشش رسانه ای یک فرد اقدام توسط دولت می شود به نظر نمی رسد که بسیار به کار با, آیا تهمت پیروزی یا شکست; رسانه ها تمرکز بر روسیه قطعا نمی مقدار برای هر نوع شکست برای مغلوب ساختن پیشی جستن. من هیجان زده خواهد شد اگر بیشتر از سیاست های ملی خبرنگاران در واشنگتن متوقف نوشتن در مورد تهمت و شروع به نوشتن در مورد افرادی که در حال انتظار برای چک بیکاری اما آن را به ارزش فرسایش است که ما در حال بازی بازی خود را. (نیز وجود دارد یک مقدار مناسب و معقول از پوشش آمریکایی' مشکلات اقتصادی حتی اگر آن را همیشه تقویت شده توسط کابل, اخبار و رسانه های اجتماعی است.) مهمتر تهمت به نظر نمی رسد به دانستن آنچه که بازی او در حال پخش و ایده های خود را در مورد چه پوشش یا پیام نفع او اغلب به طور کامل اشتباه است.

وجود دارد خنده دار است که یک نوع موازی در اینجا بین نگرانی در مورد تهمت توانایی منحرف کردن اذهان ما و نگرانی که تهمت خودی هستند که بیان خود را در مورد آور مبارزات انتخاباتی. ناشناس در کاخ سفید منبع نقل قول از آنها شامل فراوان ترین منابع تجدید پذیر در این سیاره اعتراف به سی ان ان که این کمپین در تلاش است به دلیل تهمت خود را پریشان است: "او متمرکز شده است. هر کس به او گفتم که. هیچ چیز تغییر کرده است." البته این چیزی است که شما به سختی نیاز به دانش در داخل به استنباط. زمانی که اتحاد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال شده است در پیام ؟ هرگز به ذهن بگو همه کتاب از بستگان; کسی توجه می توانیم استنباط کنیم که تهمت fixates در مسائل بی اهمیت به خصوص کسانی که به انجام با اینکه او قدرتمند است, مردانه, و یا به سادگی برنده. از این رو وسواس خود را با این ایده که او نمی تواند راه برود پایین پله ها یا به درستی که او نمی تواند یک لیوان آب بنوشید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب