مغلوب ساختن پیشی جستن احترام به پوتین بازگشت سخت تحت موشکافی پس از فضل گزارش

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

18 دقیقه پیش

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن احترام به ولادیمیر پوتین است به عقب در زیر میکروسکوپ در میان اتهامات که او نادیده گرفته شود هوش است که روسیه ارائه شده به پرداخت طالبان برای کشتن نیروهای ایالات متحده در افغانستان است.

دموکرات ها از بازگشت از طبقه بندی مطبوعاتی در کاخ سفید در روز سه شنبه متعهد به رسیدن به پایین از این موضوع و سوال که آیا رئیس جمهور شد غافل از هوش و به همین دلیل او تا به حال گرفته شده یک خط سخت تر علیه مسکو است.

"رئیس جمهور به نام این جعل علنا" گفت: تشکر. Steny D. Hoyer, D-Md., خانه رهبر اکثریت. "هیچ چیز در این جلسه که ما فقط دریافت منجر به این باور آن است که یک جعل است."

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی دو روز قبل از آن که گزارش های از روسیه نعمت می تواند "یکی دیگر از ساخته روسیه جعل" و ادعا کرد که مقامات اطلاعاتی "آیا پیدا کردن این اطلاعات معتبر و در نتیجه نه گزارش آن را به من است."

رئیس جمهور گفت: هیچ انتقادی از مسکو و یا نشان داد که او را به مراحل جدید برای محافظت از سربازان در افغانستان که در آن او را با تمرکز بر خروج نیروهای آمریکایی پس از نزدیک به دو دهه از جنگ است.

نیویورک تایمز در گزارش روز دوشنبه که اطلاعات مورد نعمت گنجانده شده بود در ماه فوریه در انتخابات ریاست جمهوری روزانه به طور خلاصه یک راز بالا خلاصه ای از ملت هوش. با توجه به آسوشیتد پرس گزارش اطلاعاتی در مورد این موضوع شروع به گردش در کاخ سفید سال گذشته است.

جو بایدن معاون سابق رئیس جمهور و مغلوب ساختن پیشی جستن presumptive دموکراتیک حریف در این سال انتخابات گفت که "یک dereliction وظیفه" اگر تهمت حاضر به عنوان خوانده شده اطلاعات خود گزارش و یا موفق به اقدام اگر او در جریان این موضوع است.

"این رئیس جمهور در مورد مذاکرات شناختی قابلیت. او به نظر نمی رسد به شناختی آگاه از آنچه می گذرد" بایدن گفت: در طول یک ظاهر در ویلمینگتون دلم.

یک مقام ارشد آمریکایی روز سه شنبه گفت قوی وجود دارد ضمنی مورد که یک نظامی روسیه واحد اطلاعات ارائه کمک های مالی به افغانستان نسبت به طالبان ظاهرا برای نعمت برای کشتن سربازان آمریکایی.

"شواهد نیست ironclad اما پس از آن هرگز" این مقام گفت: لس آنجلس تایمز. اطلاعاتی در مورد نعمت های نشات گرفته از بازجویی از طالبان.

نیروهای امنیتی با کمک از ایالات متحده, حمله چندین خانه در شمال شهر کندز در ماه مارس در تلاش برای تصرف دو افغان درگیر در فضل تلاش این مقام گفت. این جفت ارز در حال حاضر از کشور گریخت اما بیش از ده نفر دیگر دستگیر شدند افزود رسمی که حاضر به بحث در مورد هوش در بازگشت برای ناشناس ماندن.

آن را به نظر می رسد که بودجه ارائه شده توسط روسیه رفت و به دو افغان, اما ردیابی پول ثابت شده است دشوار است.

ایالات متحده جاسوسان و تحلیلگران گزارش بررسی اینکه آیا روسیه پرداخت می توان به مرگ از هر گونه نیروهای ایالات متحده با مرگ سه تفنگداران دریایی کشته شدن توسط یک خودروی بمب گذاری شده در مارس 8, 2019 که تمرکز اصلی. مسکو را رد کرده است هر نقش.

"من پیدا کردن آن غیر قابل توضیح در این مکان اتهامات که رئیس جمهور آمده است نه قبل از کشور و مطمئن باشید مردم آمریکا که او را به پایین که آیا روس ها در حال قرار دادن یک فضل بر سر سربازان آمریکایی و که او را به انجام همه چیز را در قدرت خود را به مطمئن شوید که ما حفاظت از سربازان آمریکایی" گفت: Rep., Adam B. شیف D-کالیفرنیا صندلی از خانه کمیته اطلاعات.

مغلوب ساختن پیشی جستن امتناع از مقابله با پوتین همچنان یک الگوی تسلیم رفتار به سمت استبدادی رهبر. مغلوب ساختن پیشی جستن استقبال مسکو را به دخالت در موفقیت مبارزات انتخاباتی برای ریاست جمهوری پس از آن به دنبال محدود کردن پس از آن تحقیقات به رهبری رابرت مولر.

و تهمت نکردن کمک نظامی به اوکراین است که در مبارزه با تهاجم روسیه به عنوان او تلاش برای وادار کردن این کشور اروپای شرقی به منظور بررسی سیاسی خود دشمنان از جمله بایدن.

جمهوری خواهان را انتقاد نیست تهمت به طور مستقیم اما آنها ابراز نگرانی در مورد اطلاعات جمع آوری شده در روسیه گرفته شده است.

"من می خواهم به کاملا روشن است که آمریکا و دشمنان باید بدانند و آنها باید بدون شک که هر گونه هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی توسط روس ها توسط هر کس دیگری — را بسیار سریع و کشنده پاسخ گفت:" نوشته. لیز چنی R-Wyo.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., گفت: روسیه باید "کاملا" مجاز به گروه هفت پیشرو صنعتی سازمان ملل, ایده شناور با مغلوب ساختن پیشی جستن. مسکو شد, وزیر پس از حمله به کریمه و شش سال پیش.

رو به افزایش جنجال مطبوعاتی کاخ سفید وزیر Kayleigh McEnany به نام آخرین لحظه جلسه روز شنبه که در آن او با حمله به رسانه ها در گزارش های اطلاعاتی است که او گفت: "هنوز تایید نشده." او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر شده بود در جریان این موضوع اما اجتناب کرد و گفت که آیا او با توجه به هر گونه پاسخ به روسیه است.

او به پایان رسید در این جلسه پس از تنها 15 دقیقه ظاهر می شود نا امید با تکرار سوال در مورد اینکه چرا تهمت خواهد بود غافل از جمله هوش و اینکه آیا او به عنوان خوانده شده روزانه خود را در جلسات.

"رئیس جمهور آیا خواندن" McEnany گفت: در تماس تلفنی با "ترین فرد آگاهانه در سیاره زمین که آن را به تهدید است که ما."

آخرین جنجال تهدید به تشدید حزبی تقسیم بر هوش و ذکاوت مسائل است که گسترده تر از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات. اگر چه وجود دارد یک دو حزبی سنت برگزاری جلسات مشترک مقامات دولت ملاقات با اوباما در روز دوشنبه و دموکرات ها در روز سه شنبه.

مایک راجرز سابق کنگره جمهوری خواه از میشیگان که ریاست خانه کمیته اطلاعات گفت: جدایی بود "تاسف" از آنجا که "شما می خواهید همه به همان چیزی بشنوند."

برگزاری جلسات جداگانه پرسش "آیا آنها گر چه هنر یک پیام ؟ و یا آنها در حال گرفتن یک جلسه?" او گفت:.

مقامات دولت را متعلق به خود شدیدترین محکومیت برای رسانه ها و منابع ناشناس. رابرت اوبراین تهمت مشاور امنیت ملی گفت: اواخر دوشنبه شب که مقامات که نشت اطلاعات طبقه بندی شده "خیانت به اعتماد مردم ایالات متحده است."

او همچنین ادعا کرد که این اتهامات در مورد روسیه نعمت "شده اند تایید یا اثبات" و مغلوب ساختن پیشی جستن "نشده بود در جریان این موارد است."

مقامات به نظر می رسد طراحی یک تمایز بین یک کلامی توجیهی و گنجاندن در رئیس جمهور روزانه مختصر. مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور گسترده ای شناخته شده برای جلوگیری از خواندن این سند که نگران امنیت ملی کارشناسان که از ترس رئیس جمهور جهل خروج از کشور آسیب پذیر است. او همچنین در دیدار با مقامات اطلاعاتی برای جلسات کمتر از پیشینیان خود بود.

"یک رئیس جمهور که نه می خواند PDB و نه طول می کشد روزانه فرد در جلسات در محتوای آن است که مانند یک کشتی گیر چه کسی قرار می دهد در یک چشم بسته و earmuffs قبل از مسابقه ایم" دیوید Priess سابق سیا رسمی نوشت که یک کتاب در مورد چگونه رئیس جمهور دریافت اطلاعات.

شیف گفت: از جمله اطلاعاتی در مورد روسیه نعمت در مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته شده جلسه بود که هیچ بهانه ای برای جلوگیری از به طور مستقیم به مقابله با رئیس جمهور با اطلاعات.

مقامات دولت ممکن است تمایلی "به مختصری رئیس جمهور در چیزهایی که او نمی خواهید به شنیدن و ممکن است که بیشتر واقعی با توجه به پوتین و روسیه پوتین از با توجه به هر موضوع" شیف گفت.

"شما مختصری رئیس جمهور در شیوه ای که او دریافت اطلاعات است. اگر یک رئیس جمهور نیست و خواندن این گزارش," او گفت: "آن کار نمی کند به او نوشته شده محصول و نه به او بگویید آنچه در آن است."

شیف افزود: "اگر او نمی کند خواندن او نمی به عنوان خوانده شده. آنها باید بدانند که در حال حاضر. و اگر چیزی از رئیس جمهور نیاز به دانستن قبل از او به پوتین باید به اشتراک گذاشته شود با او به آن نیاز دارد به اشتراک گذاشته شود و با او در فرم است که او آن را طول می کشد."

گزارش ها از روسیه تامین می شود خشونت علیه نیروهای ایالات متحده آمده است که به واشنگتن است که به تدریج خروج نیروهای خود از افغانستان است. مقامات پنتاگون گفت: تعدادی از نیروهای آورده شده است به مورد 8600 سربازان از 12,000 جلوتر از برنامه.

در عین حال دیپلمات های ایالات متحده در حال تلاش برای راه اندازی "داخل افغانستان" مذاکرات به عنوان گام بعدی در روند صلح است که به دنبال یک نقش برای طالبان در دولت است.

این مذاکرات قرار بود برای شروع مارس 10, اما طالبان و مقامات افغان ادامه داده اند به سر و کله زدن بیش از زندانی منتشر شده و حملات بمب گذاری که به کشته شدن ده ها تن از افراد غیر نظامی در هفته های اخیر. طالبان مقصر این قتل عام ها در القاعده است.

در صلح توافق با واشنگتن طالبان توافق کردند به رد القاعده و جلوگیری از آن را از پناه دادن به داخل افغانستان است. اما گزارش های اخیر از سازمان ملل متحد گفت: طالبان شکسته است روابط خود را با گروه تروریستی پشت 9/11 حملات.

یک سخنگوی طالبان سهیل شاهین خبر داد و گفت: وزیر خارجه آمریکا, Michael R. Pompeo تلفنی رئیس طالبان مذاکره اواخر دوشنبه به اصرار پایان دادن به خشونت, با توجه به, اخبار سازمان های ترجمه شاهین خوراک توییتر.

شاهین گفت: این گزارش در نعمت نبود که در این گفتگو اما او به نقل از, مذاکره, غنی و عبدالله برادر گفت: "با توجه به توافق ما اجازه نمی دهد هر کسی که به استفاده از خاک افغانستان در برابر ایالات متحده و کشورهای دیگر است."

Pompeo گفت: او در یک ویدئو کنفرانس با ملا غنی برادر ارشد طالبان رسمی که مذاکره خروج معامله است. طی تماس رخ داد که روز دوشنبه Pompeo فشرده "طالبان به زندگی می کنند تا به تعهدات خود تحت ایالات متحده آمریکا-طالبان توافق از جمله نه برای حمله به آمریکایی ها گفت:" در یک صدای جیر جیر.

دسته بندی: اخبار | خبرها | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن