مغلوب ساختن پیشی جستن هدیه ای فوق العاده برای خرابکاری

این روایت نیز مستقر شده اند بارها و بارها به عنوان یک سپر با مغلوب ساختن پیشی جستن مدافعان و به خصوص پس از او

توسط MASTERNEWSS در 13 تیر 1399

این روایت نیز مستقر شده اند بارها و بارها به عنوان یک سپر با مغلوب ساختن پیشی جستن مدافعان و به خصوص پس از او ، زمانی که رئیس جمهور گفت: چیزی توهین آمیز آنها را توجه داشته باشید که رئیس جمهور بود به سادگی به انجام آنچه او می کند بهترین. پرسید که چرا رئیس جمهور پیشنهاد کرد در یک 2019 تظاهرات سیاسی که به تازگی مرحوم سابق دموکرات کنگره جان Dingell در جهنم و سپس–کاخ سفید وزیر مطبوعات استفانی گریشام ادعا تهمت بود "counterpuncher" بود که "تحت حمله" از Dingell بیوه.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن toolkit است و حتی محدود تر از آن به نظر می رسد پنج سال پیش. سپس او منادی به نام مستعار مانند "کج هیلاری" و "کمی مارکو." این به خصوص هوشمندانه jibes ارائه شد به عنوان شواهدی وجود دارد که تهمت بود یک استاد از سیاسی نام تجاری است. اما در سال 2020 تهمت دهکدهای از دست داد حتی اندکی هوش و ذکاوت او بود و پنج سال پیش. ناراضی با "خواب آلودگی جو" نام مورد او آمد تا با مغلوب ساختن پیشی جستن گزارش شده است workshopping جایگزین نام مستعار برای جو بایدن—به عنوان اگر همه که مورد نیاز برای معکوس خود را cratering نظرسنجی شماره یک snappier توهین.

مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است چیزی مشابه با پاسخ خود را به ارسال به تمام حساب های که رنگ او را به عنوان بی کفایت. او دارای برچسب مهم ترین این, مانند آتش و خشم و اتاق که در آن اتفاق افتاده استبه عنوان "خبر جعلی." او از حامیان سرسخت ممکن است هیجان به این تعیین, اما آن را کمی برای صدمه زدن به اعتبار کتاب خود و یا نویسندگان آنها. به جای ولف شناخته شده برای خود را gossipy و گاهی درهم و برهم رویکرد به روزنامه نگاری و بولتون یک طلبی, دلقک منفور بسیاری از افرادی که نفرت داشتن از مغلوب ساختن پیشی جستن اعطا حتی توجه بیشتر معروفیت و ثروت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اشتیاق به استفاده از دعاوی کارت تلفن در سراسر وجود خود را به عنوان یک چهره عمومی است به خصوص گفتن. ولف کتاب مورد حمله قرار گرفت برای اینکه افترا آمیز و مخرب; بولتون برای حاوی اطلاعات طبقه بندی شده. طرح دعوی در دادگاه اقدام به بلوک مریم مغلوب ساختن پیشی جستن خاطرات شامل تفسیر خلاق از "قبل از خویشتن" یک مفهوم حقوقی به طور معمول استناد به مواد منفجره دلایل امنیت ملی—نه به این دلیل که خود زاده می گوید که شما یک عاشق. در حالی که این دعاوی قطعا نشان دادن اشتیاق برای جنگ آنها را نشان نمی دهد هر چیزی نزدیک شدن به یک استعداد برای آن است. آنها ثابت کند که مغلوب ساختن پیشی جستن کل سیاسی زرادخانه کانتر: او تنها می داند که چگونه به پانچ بازگشت و هرگز فکر می کند در مورد کوتاه یا دراز مدت عواقب ناشی از انجام این کار است.

مغلوب ساختن پیشی جستن همواره نشان داده استعداد برای جلب توجه آن تنها چیزی که او در واقع خوب است. اما قبل از فعالیت های سیاسی است که با آشغال موارد از روابط عمومی غرایز که هیچ چیز به جز یک چیز مطمئن—مثلا خنده دار طرح دعوی در دادگاه بیش از او بدیهی است که تورم ارزش خالص. او غریزه است که همیشه به قلدر مخالفان حتی اگر او هیچ شانسی برای بیرون آمدن در بالا.

"عنوان شده است که اغلب مورد یک تاکتیک او در اختیار داشت به طور موثر به عنوان یک شهروند خصوصی دیگر کار می کند زمانی که او رئیس جمهور ایالات متحده و او دولایه با افرادی که یا کافی منابع حقوقی خود و یا تبدیل شده اند عاقلانه به طرز عمل," می نویسد: پل Waldman در واشنگتن پست. "هنگامی که تهمت شکایت برخی از صاحب کسب و کار کوچک او می دانست که کسی نمی تواند استطاعت مبارزه قانونی بدون توجه به این حقایق به طوری که آنها احتمالا می خواهم به حل و فصل. اما که نمی خواهد کار امروز است."

این درس تهمت باید آموخته سال پیش. اما او به طور مداوم باعث می شود که همان اشتباهات را دوباره و دوباره تقویت ویرانگر exposés در دولت و ساخت و میلیونرهای منتقدان خود را. این یک استعداد است که یک نعمت غیر مترقبه برای خس خس صنعت چاپ و نشر. آن را نیز نشان می دهد که مغلوب ساختن پیشی جستن هدیه واقعی نیست برای مبارزه با دیگران, اما مشت خود را در صورت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن