تهمت نادانی نگه می دارد رویای زنده IF گیرندگان

برای دریافت موقت وضعیت حقوقی IF متقاضیان تا به حال به دیدار با مجموعه ای از سن و مرتبط با آموزش و پرورش ضوابط

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

برای دریافت موقت وضعیت حقوقی IF متقاضیان تا به حال به دیدار با مجموعه ای از سن و مرتبط با آموزش و پرورش ضوابط و فاقد سابقه کیفری است. موفق به دریافت کنندگان می تواند پس از آن امن به اجازه کار دوباره وارد ایالات متحده اگر آنها به طور موقت در سمت چپ آن و جلوگیری از رسیدگی به اخراج از کشور. حفاظت طول می کشد تا دو سال هر چند می توان آن را تمدید کرد تا زمانی که دریافت کننده باقی مانده است واجد شرایط. دو سال بعد اوباما اعلام کرد که اقدام معوق برای والدین آمریکایی ها برنامه و یا دپا به سپر میلیون ها نفر از مهاجران مستند نشده بودند شهروندان ایالات متحده و یا سبز-دارندگان کارت.

در پاسخ تگزاس و یک ائتلاف از حزب جمهوری خواه به رهبری متحده شکایت کرد دولت فدرال به چالش دپا قانونی بودن. مدار پنجم دادگاه تجدید نظر طرفه با ایالات متحده و به طور موقت مسدود شده این برنامه از در نظر گرفتن اثر است. پس از دیوان عالی کشور موافقت کردند به بررسی حکم Antonin Scalia مرگ چپ دادگاه به طور مساوی تقسیم بین لیبرال ها و محافظه کار عضو دارد. دادگاه در نهایت اعلام کرد که در تابستان سال 2016 است که آن را تا به حال به بن بست رسیده در یک 4-4 تقسیم در مورد. کراوات رای چپ پنجم مدار حاکم دست نخورده اما هیچ سابقه در سراسر کشور.

تا به حال هیلاری کلینتون برنده انتخابات ریاست جمهوری و موفقیت نامزد عدالت برای پر کردن خالی دیوان صندلی IF حقوقی تاریخچه گرفته اند ممکن است بسیار متفاوت ، مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات اما بد boded برای برنامه' ادامه داد: وجود. پس از به دست گرفتن تهمت ابراز همدردی با IF گیرندگان در حالی که آماده شدن برای شاتر این برنامه ظاهرا امیدوار به تغییر سرزنش منفور حرکت بر روی کنگره که موفق به عمل می کنند. (دولت رها دپا که تا به حال هیچ اثر و چند ماه بعد.) در سال 2017 ایلین دوک اقدام وزیر امنیت داخلی در آن زمان بنا به گزارش ها در برابر فشار کاخ سفید به اکو خود را ضد مهاجر نمایش زمانی که برای پایان دادن DACA. یادداشت او به جای ذکر threadbare مشاوره از آن دادستان کل جف جلسات که این برنامه غیر قانونی به عنوان تنها خود را توجیه.

دوک بی میلی ثابت می شود مانند ستاره مرگ اگزوز بندر کوچک اما مهم حقوقی ضعف در اداره مبارزه با DACA. اگر او تا به حال ذکر شده در سیاست یا اختیاری دلایل تغییر قوه مجریه خواهد بود و بسیار محکم جایگاه حقوقی تحت قانون مراحل اداری که حاکم چگونه سازمان های اجرایی و صنعت قوانین و مقررات. آمیزه ای از طرفین دعوا—از جمله دموکرات به رهبری متحده کالج ها و دانشگاه های سیستم و DACA دریافت کنندگان خود را—استدلال کرد که برنامه بسته شدن غیر قانونی بود چرا که آن را صرفا بر اساس برداشتی غلط از قانون فدرال است. چند پایین تر دادگاه فدرال با توافق با آنها پیدا کردن که این دولت حرکت بود "خودسرانه و هوس باز" تحت APA.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن