مغلوب ساختن پیشی جستن یک ثابت است برای خونریزی

در اوایل این ماه مسلح سفید معترضان تحمل مؤتلفه پرچم و تفنگ نیمه اتوماتیک strode از طریق سالن از میشیگان ساختما

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

در اوایل این ماه مسلح سفید معترضان تحمل مؤتلفه پرچم و تفنگ نیمه اتوماتیک strode از طریق سالن از میشیگان ساختمان کاپیتول برای به چالش کشیدن دولت stay-در-خانه سفارش. قانونگذاران ایالتی از ترس خشونت خود را لغو جلسه قانونی منتشر بحران است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همدردی با کسانی که به دنبال ارعاب حکومت مشروع یک دولت آمریکا. "فرماندار میشیگان باید به کمی و خاموش کردن آتش" او در توییتر نوشت. "این بسیار خوب است اما آنها عصبانی هستند. آنها می خواهند زندگی خود را دوباره با خیال راحت! آنها را ببینید و صحبت کردن با آنها را به یک معامله."

رئیس جمهور رخ داد یک تن های مختلف نسبت به دیگر فوران ناآرامی های مدنی در پنج شنبه شب. معترضان در مینیاپولیس مجموعه پلیس حوزه ساختمان در آتش به عنوان تظاهرات بیش از پلیس با قتل جورج فلوید شدت یافته است. فلوید را وحشیانه, مرگ در دست چهار افسران پلیس محلی که دستگیر شد فیلم از اطرافیان جلب محکومیت از سراسر طیف سیاسی از جمله از مغلوب ساختن پیشی جستن خود را. اما در حالی که دیگر رهبران سیاسی خواست آرامش در دوشنبه شب مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال همه چیز را بدتر کند.

"من نمی تواند به عقب ایستاده و تماشا این اتفاق می افتد به یک شهر بزرگ آمریکایی مینیاپولیس. در مجموع فقدان رهبری," او نوشت. "هر دو بسیار ضعیف رادیکال چپ شهردار یعقوب فری, دریافت عمل خود را با هم و به شهرستان تحت کنترل و یا ارسال خواهد شد در گارد ملی و کار درست انجام شود." او در ادامه: "این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است. "فقط صحبت کرد و به فرماندار Tim Walz و به او گفت که نظامی است با او تمام راه را. هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما!" (تهمت ادعا کرد روز جمعه تا حدودی unpersuasively که این صرفا یک بیانیه در واقع به جای یک تهدید.)

تهمت مانند بسیاری از مردان ضعیف می بیند تهدید و اعمال خشونت فیزیکی به عنوان وسیله ای برای پروژه قدرت است. خود را مبارز و شخصیت است و نه یک راه سالم برای هر مرد بالغ به زندگی چیزی است که برگ برنده خود را هنگامی که به نظر می رسید به اذعان. "این باعث می شود من احساس خیلی خوب به آمار sleazebags" پشت خیلی بهتر از دیدن یک روانپزشک (که من هرگز!)," او افتخار در توییتر در ماه نوامبر 2012. این امر می تواند خوب به یک رئیس جمهور که غریزی پاسخ به یک بحران است که کاهش تنش ها به جای سوخت آنها, اما, ایالات متحده است خیلی خوش شانس در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن