مغلوب ساختن پیشی جستن رای گیری کاهش است و بستن رسانه های محافظه کار در گره

روز دوشنبه Limbaugh اضافه شده است که بایدن نیز می تواند پایین آورده با حوادث پیش بینی نشده از جمله به طور غیر

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

روز دوشنبه Limbaugh اضافه شده است که بایدن نیز می تواند پایین آورده با حوادث پیش بینی نشده از جمله به طور غیر منتظره ای بهبود سریع از coronavirus بیماری همه گیر. "چه اتفاقی می افتد اگر شماره معکوس شروع و تعداد موارد راه پایین می رود تعداد مرگ و میر راه پایین می رود؟" "هر چیزی می تواند اتفاق می افتد در حال حاضر و روز انتخابات."

وجود حداقل دو سوراخ بزرگ در این rationalizations. برای اولین بار است که به حدی است که انتخابات بودند گمراه کننده در سال 2016 آن را دولت, نظر سنجی, مانند, مثلا, Monmouth نظرسنجی پنسیلوانیا—که مشکل نه نظر سنجی های ملی شده اند که این موضوع بسیار مورد توجه بیش از چند هفته گذشته است. به وضوح Limbaugh و دیگران خوشحال هستند را به حالت تعلیق و تردید خود را در مورد بررسی تحقیقات اگر نتایج در سوال را قاب می تواند به عنوان مثبت برای مغلوب ساختن پیشی جستن. دوم این است که Limbaugh موقعیت است که به طور موثر هر دو که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر انجام خیلی بهتر از این نظرسنجی نشان می دهد و همچنین که مغلوب ساختن پیشی جستن بهتر بود امیدوارم که coronavirus باعث بهبود وضعیت قبل از ماه نوامبر است. برای شنیدن Limbaugh بگویید آن مغلوب ساختن پیشی جستن هر دو می کند و نیاز به صرفه جویی در.

این تناقض اساسی نخبگان محافظه کار هستند به حالت تعلیق در درون وجود دارد در این حوادث که هر دو خواهد و نمی خواهد مسئول برای مغلوب ساختن پیشی جستن ، در Laura Ingraham را نشان می دهد برای مثال فاکس نویسندگان سارا کارتر استدلال کرد که بایدن آب و هوا برنامه ریزی خاموش خواهد شد تلاش صاحبان کسب و کار هنگامی که آنها گرفتن باد از آن است.

"که قرار است به آغاز یک بسته نرم افزاری از مقررات و واقعا فشار صاحب کسب و کار کوچک و نیروی کار" او گفت:. "و این رستوران است که شما در حال صحبت کردن در مورد. این مردم—آمریکایی نیروی کار است." خود را نشان می دهد پنج شنبه, Sean Hannity متمرکز در تظاهرات اخیر و پیشنهاد کرد که بایدن پشتیبانی کاملا defunding پلیس. "در 106 روز," او گفت: "امریکا—شما مردم آمریکا—شما در حال نهایی هیئت منصفه. و اگر بایدن و پلوسی و شومر و AOC و بلشویک برنی و بتو Bozo اجرای طرح های خود را, اجازه دهید من از شما یک سوال بپرسید: چه کسی با شما تماس هنگامی که پلیس شده اند defunded و برچیده?"

دوباره تعادل است که این مشوق به پایه باید به اعتصاب است که برای حفظ رای دهندگان زنده به احتمال این که مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است از دست دادن بدون تصدیق کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن به لحاظ سیاسی شکست خورده در هر راه معنی دار. برخی از بازی در بازی سرزنش کاملا آشنا در حال حاضر فاکس لارا لوگان گفت Ingraham جمعه که رسانه ها و نظرسنجی در حال حاضر به تهمت طولانی شانس "فقط نفرت این رئیس جمهور" و "هر چیزی را به او را متوقف کند بودن انتخاب خواهد." ما هم شنیده ام صدای شیپور می گویند در موارد متعدد که آتن در پاسخ به همه گیر شده مهندسی مخزن اقتصاد و صدمه زدن به او را با رای دهندگان. اما ما شنیده نمی تهمت صریح می گویند که او واقعا در مشکل. اگر او نمی کند در مطبوعات محافظه کار و جمهوری خواه رای دهندگان نمی خواهد آن را تصدیق یا و بایدن پیروزی دیده خواهد شد که پیروزی از مهاجران مستند نشده لیبرال رسانه ها و انتخابات shenanigans بیش از آمریکا اکثریت.

حق را به صاحب نظران در مورد حق یک چیز هر چند—روز انتخابات است که هنوز هم در حالی که خوب دور و این امکان وجود دارد که مسابقه را سفت. آیا تهمت را به انجام هر کاری خود را برای بهبود وضعیت او باقی مانده است دیده می شود. محافظه کار مطبوعات برای تمام قدرت خود را نمی خواهد بود قادر به انجام آن برای او.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب