به نوبه خود Rikers Island را در یک مزرعه خورشیدی

گذشته و حال از Rikers Island می تواند به شما مقدار زیادی در مورد ایالات متحده است. ریچارد Riker—صاحب این جزیره

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

گذشته و حال از Rikers Island می تواند به شما مقدار زیادی در مورد ایالات متحده است. ریچارد Riker—صاحب این جزیره بود که در slaveowning هلندی-آلمانی خانواده از 1660s—بخشی جدایی ناپذیر از یک آدم ربایی حلقه برای فروش سیاه مردم در شمال به برده داری در جنوب تحت فراری برده عمل می کنند. به عنوان شهر نیویورک شهرستان, ضبط Riker خواهد صدور گواهی از حذف برای کسانی که اسیر اخراج شود بدون زمزمه با توجه روند. این Riker خانواده به فروش می رسد این زمین امروز شناخته شده به عنوان Rikers Island در سال 1884 و پس از آن نقطه شروع آن طولانی گذار به چیزی بسیار نزدیک به آن زمان استفاده: یک تبعیدگاه. سطل زباله در آورده بود روی بارج از منهتن برای ساخت این جزیره به جای یک زندان عظیم و پیچیده که در آن زندانیان در سال 1932. امروز 80 درصد از زمین های آن توده های دفن زباله. جیب متان ایجاد شده توسط تجزیه زباله به طور معمول انفجار تکان دادن جزیره و به خطر انداختن هر کسی در اطراف. که عمدتا زندانیان—90 درصد از آنها مردم رنگ—اما نگهبانان و زندانیان به طور یکسان در مورد شکایت کرده اند تلفات هر طولانی مدت زمان صرف شده در این جزیره می تواند در سلامت شما. گرما در تابستان می تواند غیر قابل تحمل است که وام به آن شوم نام مستعار: "فر." در یک حساب دقیق از این جزیره زیست محیطی عدالت ترسناک نشان می دهد خبرنگار کلاغ Rakia اشاره کرد در گریست که درجه حرارت افزایش شش جزیره 10 امکانات و عدم تهویه مطبوع. مانند دیگر زندانها Rikers نیز یک کانون برای Covid-19.

پس از چند دهه از پرونده های حقوقی و جنجال و هماهنگ کمپین سابق زندانیان و فعالان شورای شهر نیویورک در نهایت رای به بستن Rikers Island زندان امکانات در یک دهه گذشته سقوط. در علاوه بر این به یک بحث در مورد اینکه آیا این شهر خواهد ساخت جایگزینی امکانات و یا به جای آن تعهد خود را به شدت کاهش تعداد افراد آن incarcerates وجود دارد این سوال که چه چیزی برای انجام با جزیره خود را. اگر Rikers Island آمده است به نماد ظلم و ستم از carceral سیستم چه چیزی ساخته شده است در پی آن می تواند کمک به سیگنال یک راه رو به جلو است.

به عنوان جنبش به Rikers به دست آورده حرکت یک مقطع از محیط زیست و عدالت کیفری گروه شروع جلسه به بحث در مورد برنامه ریزی برای آنچه که ممکن است بعد آمده است. "به جای رسیدن به یک نبرد با املاک و مستغلات تیتان از شهر نیویورک, ما می خواستیم به خارج جلوتر از آن و خطر ما ادعا می کنند برای Rikers به دیگر شهر تبعیدگاه اما یک منبع انرژی پاک و شغل و redistributive عدالت" سیسیل کربین-علامت گذاری به عنوان معاون مدیر و مدیر طرح های سیاست ما در عمل برای محیط زیست و عدالت به من گفت.

عضو شورای شهر کاستاریکا Constantinides, کوئینز منطقه شامل Rikers و ویژگی های برخی از شهرستان بدترین کیفیت هوا و بالاترین نرخ Covid-19 مرگ و میر. کار با عمل کنیم و نیویورک شهرستان, عدالت زیست محیطی اتحاد, در میان دیگران, او تا به معرفی یک سری از سه اسکناس شناخته شده در مجموع به عنوان یک طرح برای یک تجدید پذیر Rikers. اولین لایحه انتقال سند به صورت جزیره ای و دور از گروه اصلاحات به دیگری به توان تعیین کرد. دوم و سوم صورتحساب خواهد شروع رسمی مطالعات از شهرستان به منظور تعیین این جزیره ظرفیت انرژی های تجدید پذیر و فاضلاب و زیرساخت به جای چندین منسوخ شده امکانات در سراسر ملکه است. یک مطالعه اولیه توسط CUNY مرکز شهری و محیط زیست اصلاحات در سال 2019 در بر داشت siting خورشیدی در فقط یک چهارم از این جزیره تولید خواهد بود به اندازه کافی قدرت برای شهرستان به پایین همه انبوه آلاینده گاز-اخراج ثانویه و یا "peaker," گیاهان تاسیس دهه پیش با اندک ورودی عمومی در پنج بخش " سیاه و قهوه ای و جوامع است که ساکنان آن شده است به طور نامتناسبی به احتمال زیاد تا پایان در Rikers در برخی از نقطه در زندگی خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن