تلویزیون پول می دهد NFL پا اگر طرفداران پر نمی تيم خزانه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

43 دقیقه پیش

دالاس — زمان مورد علاقه NFL بیش از دیگر حامیان ورزشی لیگ در تلاش برای کشف کردن که چگونه به نگه داشتن بیماری همه گیر کوروناویروس از مخرب 2020 فصل است.

در امریکا محبوب ترین ورزش یکی دیگر از مزیت های بزرگ اگر بازی ها بازی های برگزار شده: تلویزیون پول است.

در حالی که NFL صاحبان می تواند از دست دادن میلیاردها دلار در مجموع با ظرفیت محدود در استادیوم و یا هیچ در تمام لیگ است که به خوبی می چرخاند و از نظر مالی به دلیل سودآور رسانه ها قرارداد نزدیک به 10 میلیارد دلار در سال 2020 شود.

و تا کنون NFL در سرعت به بازی بازی های پاییز امسال.

"NFL طول می کشد و موقعیت خود را به عنوان ورزش در امریکا, ملت, ورزش, بسیار جدی گفت:" مارک Ganis از بنیانگذاران شیکاگو بر اساس گروه مشاوره Sportscorp و ناظر pro ورزش صحنه کسب و کار. "آنها حرکت خواهد کرد آسمان و زمین را هر چه تنظیمات لازم است. زمانی که بازیکنان و مربیان سالم هستند آنها را دریافت کنید در بازی."

Ganis می گوید وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های که در آن فرض: هیچ طرفداران برخی از طرفداران حتی شاید کامل استادیوم های فصل پایان کار و یا تیم هایی که بازی در جایی غیر از خود را به طور منظم محل به دلیل محدودیت های مرتبط با این بیماری همه گیر.

بدون در نظر گرفتن سلامت مالی NFL نیست در میان این سوال حداقل در حال حاضر در حالی که لیگ های دیگر دست و پنجه نرم کردن با مسائل بیش فن مربوط دلار است که عمیقا تاثیر می گذارد توانایی خود را به کار گیرند.

Fitch در رتبه اخیرا تأیید آن "A-plus" اعتبار علامت NFL و خواص آن در حالی که با توجه لیگ تا به حال تصویب افزایش سقف بدهی برای هر باشگاه به 500 میلیون دلار از $350 میلیون. در حالی که Fitch تحلیلگر چاد لوئیس گفت: بدهی محدود بود و بیشتر به بزرگتر هزینه های سرمایه مانند استادیوم و امکانات عمل شرکت صفات بخشی از آن قوی امتیاز به تلویزیون می پردازد. فیچ می گوید: NFL برآورد هر یک از تیم رسانه ای درآمد در $250 میلیون دلار در هر فصل است. عدد بزرگتر به بعد در این قرارداد و هر معامله است به پایان می رسد در دو سال آینده.

بنابراین آن را بی خطر می گویند بیش از نیمی از لیگ را 15 میلیارد دلار درآمد سالانه از تلویزیون معاملات مشترک به همان اندازه در میان تمام 32 تیم — بر خلاف MLB NBA و NHL.

"اگر شما فقط نگاهی به تعداد چشم که NFL می شود به طور متوسط به طور منظم فصل بازی" لوئیس گفت: "وجود دارد فقط یک بنیان قوی وجود دارد. که واقعا یک عهد به قدرت لیگ و چگونه آن را به نظر می رسد برای لیگ طولانی مدت است."

Ganis برآورد هر تیم به طور متوسط از ورزشگاه های مربوط به درآمد حاصل از بلیط پارکینگ امتیازات حمایت های مالی و کالا در میان چیزهای دیگر — در 130 میلیون دلار در سال است. نقطه وسط در مجله فوربس در تازه ترین تحلیل از ورزشگاه درآمد برای همه 32 تیم در حدود 150 میلیون دلار است.

این اعداد و ارقام قرار داده leaguewide ورزشگاه درآمد در محدوده 4 میلیارد دلار به 5 میلیارد دلار در سال یا حدود 30 درصد از کلی پایین خط. که نه چندان دور از سابق هکرها اجرایی اندرو برانت باور است که حدود 60 درصد از NFL پول می آید از رسانه ها قرارداد همچنین به عنوان شناخته شده ملی درآمد.

برانت می گوید درآمد محلی بودند بسیار بزرگتر بخشی از فرمول زمانی که او پیوست هکرها 20 سال پیش. در خلیج سبز در تازه ترین گزارش مالی پوشش 2018 فصل NFL را تنها در داد و ستد عمومی حق رای دادن گزارش $204 میلیون دلار درآمد محلی در مقایسه با $275 میلیون در ملی درآمد.

Brandt مدیر ویلانووا را Moorad مرکز حقوق ورزشی, برآورد فروش بلیط می تواند تا حدود 25% از یک تیم را در مجموع درآمد بسته به عوامل متعددی است اما او نیز فکر در مورد تاثیر خارج از ورزشگاه.

"وجود دارد هیچ چیز مانند بازی روز آخر هفته در خلیج سبز" برانت گفت. "راه هتل ها به فروش می رسد و ماه در پیش است و آنها باید این خانه ها توسط Lambeau که فقط اجاره ای برای هر آخر هفته. اثر بر اقتصاد محلی بزرگ است."

MLB تلاش برای دریافت فصل بیس بال آغاز شده در حال برگزار شد در بخشی از یک اختلاف نظر بر سر نحوه جبران بازیکنان در احتمال صاحبان هیچ فن مربوط به درآمد. NFL صاحبان و بازیکنان به تازگی به 10 سال قرارداد کار. و در حالی که بازیکن جبران شده است تحت الشعاع قرار توسط صحبت از دسترسی به امکانات تیم و نحوه انجام اردوگاه های آموزشی با خیال راحت Brandt معتقد است که این یک پتانسیل نقطه چسبیده اگر لیگ تصمیم می گیرد به بازی بدون طرفداران و یا محدود كرد.

برای یک چیز, سال آینده حقوق و دستمزد کلاه ممکن است کوچک به دلیل کاهش درآمد محلی پس از گسترش و بارها و بارها برای سال. اگر حضور محدود شده است صاحبان و بازیکنان ممکن است به کار بر روی راه حل برای کلاه.

"مشکل نه به دلیل منفی بین دو طرف لزوما" برانت گفت. "این مشکل به دلیل این موضوع است. این چقدر بد انجام صاحبان می خواهید برای استخراج یک پوند از گوشت."

سابق تلویزیون اجرایی نیل Pilson شگفتی اگر ویروس-اقتصاد کتک ممکن است منجر به برخی از شرکت های بزرگ به سوال هزینه تبلیغات در پاییز. اما Ganis معتقد است که اشتها برای زنده تلویزیونی ورزشی را رتبه بندی کرگدن شناخته شده به عنوان NFL به عنوان محبوب تا کنون برای شرکت ها و مصرف کنندگان خود را.

"همه چیز دیگر سرگرمی پخش در شک و تردید به جز ورزش" Ganis گفت. "و آنها نیاز به ورزش بیشتر از همیشه به تبلیغ."

PGA Tour اتحاد دوباره در یک تقریبا خالی از سکنه استعماری باشگاه های کشور در تگزاس و NBA و NHL در حال حرکت به جلو با برنامه های به پایان فصل خود را در خنثی سایت های بدون فن. نسکار و IndyCar مدارات در حال اجرا هستند در مقابل بیش از 100 ، 000 صندلی های خالی در برخی موارد هر چند هر دو را به تعداد محدودی از طرفداران در حضور و غیاب به زودی.

NFL پربیننده ترین از همه آنها را به طوری که آمار و ارقام به موج جدیدی از تلویزیون های بهره در ماه سپتامبر اگر بازی ها در.

"این همیشه بی دست و پا به televise یک رویداد ورزشی و نه کسی وجود دارد چرا که ما همیشه احساس می شود که بیننده به نظر می رسد در این واقعیت است که هیچ کس در حضور و غیاب و می گوید:" چرا من تماشای? هیچ کس مراقبت,'" گفت: Pilson که نظارت NFL پوشش در CBS.

"ما هرگز قادر به کمیت آن. اما به عنوان یک تلویزیون اجرایی شما همیشه می خواهید یک خانه کامل."

در عین حال حتی در خانه های خالی به نتیجه نهایی برای NFL قابل توجهی است.

دسته بندی: NFL | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب