توییتر آماده است برای سال 2020 انتخابات

که توییتر گرفتار شد و پا به حالت صاف توسط بی سابقه نقض امنیتی رخ داده است که در شب چهارشنبه که در آن تعدادی از

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

که توییتر گرفتار شد و پا به حالت صاف توسط بی سابقه نقض امنیتی رخ داده است که در شب چهارشنبه که در آن تعدادی از برجسته حساب—از جمله کسانی که از جو بایدن Kanye West و Elon Musk—هک شد به عنوان بخشی از یک بیت کوین کلاهبرداری بود نه در خود جای تعجب دارد. با وجود دخالت از رسوایی رسوایی شرکت رسانه های اجتماعی نشان داده است هرگز خود را به خصوص ماهر در مدیریت بحران; دانه های خاص این شکست به نظر می رسد سال پیش. اما این حادثه بود با این وجود دلسردکننده است که در آن نشان داد که اینترنت شکنندگی و چقدر قدرت متمرکز در چند شرکت است که به طور موثر انحصارات. هر چند توییتر در زمان عمل در روز چهارشنبه با مسدود کردن کاربران تایید شده از, به tweeting, آن را فاش بسیار کمی در مورد آنچه که در واقع در جریان است.

ما می دانیم که کمی بیشتر در مورد آنچه اتفاق افتاده است در حال حاضر بعد از. حساب توییتر گرفته شد بیش از با استفاده از "سیستم های داخلی و ابزار" با توجه به شرکت در بیانیه ای. معاون گزارش داد که "توییتر خودی بود مسئول" برای هکرها به دسترسی به این ابزار. اگر در واقع این کار در داخل آن خواهد بود دوم در این شرکت در چند سال گذشته; برای اولین بار درگیر یک کارمند نشت اطلاعات به اطلاعات عربستان. با این حال آن اتفاق افتاده است, هکرها قادر به دسترسی به بسیاری از پلت فرم برجسته ترین حساب و پرینت درخواست: "هر کس که درخواست من را به عقب و در حال حاضر زمان" توییت بخوانید. سپس آنها وعده داده شده را به دو برابر پول های ارسال شده به یک آدرس Bitcoin. این یک ابتدایی باهم اما آن کار می کرد: یک تجزیه و تحلیل نشان داد که 400 پرداخت در مجموع بیش از $120,000 فرستاده شد که کیف پول. (ممکن است برخی از این پول فرستاده شده توسط کلاهبرداران خود را دارند.)

این نقض امنیتی ممکن است محدود شده است که بیت کوین مسافت خواهد بود که چیزی از بهترین سناریو برای هر دو توییتر و کاربران آن است. آن را نیز ممکن است که هکرها نیز پس از دیگری غارت ارزشمند یعنی محتویات توییتر unencrytped پیام های مستقیم. در حالی که پلت فرم تعطیل توییتهایی از کاربران تایید شده نسبتا به سرعت آن را به نظر نمی رسد به انجام هر کاری برای تامین امنیت این بخش از خدمات خود را. در بیانیه حزب جمهوری خواه و سناتور جاش هاولی (مکرر منتقد از شرکت های فن آوری) مطرح شده این امکان هشدار "را به عنوان شما می دانم که میلیون ها نفر از کاربران خود را تکیه می کنند خدمات خود را نه فقط به صدای جیر جیر برای عموم بلکه برای برقراری ارتباط خصوصی خود را از طریق پیام مستقیم خدمات. یک حمله موفق در سیستم شما سرورهای نشان دهنده یک تهدید برای همه کاربران خود را حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها."

حتی اگر دامنه این حمله هنوز مشخص نیست این نشان می دهد یک معامله بزرگ در مورد توییتر عمیق بالقوه به سرعت در حال بی ثبات کردن جهان واقعی است. به عنوان آستانه کیسی نیوتون نوشت: مدت کوتاهی پس از این حمله "خطر در اینجا است که به سادگی حریم خصوصی و امنیت داده ها هر چند کسانی که تهدیدات واقعی هستند و قابل توجه است. آن است که در مورد قابل توجه پتانسیل توییتر برای برانگیختن دنیای واقعی هرج و مرج از طریق جعل هویت و تقلب."

2016 انتخابات متزلزل شد با تقلب و دروغ; این طرح ممکن است به عنوان مقدمه ای برای چند ماه نگران کننده نقض. توییتر هنوز مجهز به بیمار رسیدگی هک نقض داده و دیگر حیله آیا مرتکب شده توسط افراد گروه و یا دولت. با توجه به افزایش تمرکز اینترنت علاوه بر این سیستم عامل مانند توییتر تاثیر عمیقی بر مردم و برقراری ارتباط و مطلع—هر چند توییتر کاربر پایه کوچک نسبت به دیگر رسانه های اجتماعی خدمات آن شامل یک نامتناسب تعدادی از سیاستمداران و روزنامه نگاران. چهارشنبه هک تاکید توییتر به مرکزیت اخبار—و به emergency alerts—بلکه اساسی آن کاستی ها به ویژه در هنگام برخورد با دشمن بازیگران. این پلت فرم است که میلیون ها نفر تکیه به ماندن آگاهانه و تا به امروز باقی مانده عمیقا مستعد ابتلا به بی ثباتی آیا از فساد و یا maliciousness.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن