دو مزمن مجرم صورت 70 اتهامات در ونکوور تجاری نمیتوانیم

محتوای مقاله در ادامهشین Duhamel, 44-سال-Burnaby, پیر مرد دستگیر شد آوریل 3. Duhamel, چهره 14 فقره از شکستن و

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

شین Duhamel, 44-سال-Burnaby, پیر مرد دستگیر شد آوریل 3. Duhamel, چهره 14 فقره از شکستن و وارد 21 فقره نقض آزادی مشروط دو فقره از نقض آزادی و سه نفر دیگر به اتهام ارتباط داشتن شکستن ابزار و پنهان به قصد ارتکاب جرم است.

هر دو مظنون باقی می ماند در بازداشت پلیس.

پلیس هنوز هم یادآوری کسب و کار برای اطمینان از اموال نقل مکان کرد و دور از پنجره ها و برای ادامه استفاده از پرده کرکره به کاهش دید است. قفل و روشنایی باید به روز رسانی به عنوان به خوبی.

مدت کوتاهی پس از میلاد را بالا سلامت افسر دستور داد این استان آغاز فیزیکی فاصله خرده فروشان شروع به بستن موقت برای کمک به تطابق با ممنوعیت تجمعات. بسیاری از ونکوور خرده فروشان نیز سوار کردن خود ویندوز و عرض پس از راش تجاری نمیتوانیم جاروب شهرستان.

در طول دو هفته اول ماه مارس وجود دارد 86 تجاری نمیتوانیم در سراسر شهرستان و 15 که در مرکز شهر ونکوور منطقه است. در هفته سوم ماه مارس وجود دارد 81 تجاری نمیتوانیم در سراسر ونکوور. سی و پنج نفر از کسانی که در مرکز شهر هسته بیش از دو برابر و دو هفته اول ماه است.

در اواسط ماه آوریل پلیس ونکوور اعلام کرد 40 مظنون دستگیر شده بود در ارتباط با شکستن و وارد در خرده فروشان توقیف توسط COVID-19.

sip@postmedia.com
twitter.com/stephanie_ip



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن