انگلستان درگذشت بوریس جانسون می ایستد توسط مشاور بیش از 250 مایل مستند سفر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 خرداد 1399

4 دقیقه پیش

لندن — نخست وزیر بوریس جانسون گفت: او نمی خواهد آتش دستیار ارشد خود به اتهام نقض ملی مستند قوانین است که او را کمک به ایجاد توسط رانندگی ظهر انگلستان به خانه پدر و مادر خود را در حالی که او مبتلا به کوروناویروس.

هجوم فزاینده سر و صدا از عمومی و سیاستمداران جانسون گفت: Dominic کامینگز عمل کرده بود "مسئولانه از نظر قانونی و با صداقت" هنگامی که او سوار 250 مایل از لندن به دورهام در شمال شرق انگلستان با همسر و فرزند خود را در پایان ماه مارس.

بریتانیا مستند آغاز شد که مارس 23 تصریح شده است که مردم باید باقی می ماند در محل اقامت اولیه خود را ترک تنها برای ضروری کارهای محلی و ورزش. هر کسی با کروناویروس علائم گفته شد به طور کامل منزوی کردن خود است.

کامینگز می گوید او سفر به نزدیکی خانواده به خاطر همسر خود را نشان covid-19 علائم او به درستی فکر کردم که او نیز آلوده و او می خواست مطمئن شود که او 4 ساله بود پس از نگاه.

جانسون در یک نشست خبری گفت که کامینگز بود "به دنبال غرایز از هر پدر و هر پدر و مادر است." او گفت: Cummings, همسر و پسرش به دنبال این قوانین توسط خود جدا برای 14 روز یک بار آنها رسیده دورهام.

اما منتقدان دولت ابراز خشم است که کامینگز شکسته بود قوانین سختگیرانه که برای دو ماه باید جلوگیری بریتانیا از بازدید از بستگان مسن, آرامش مرگ دوستان و یا حتی حضور در مجالس ترحیم از عزیزان. مخالفت حزب کارگر خواستار تحقیقات رسمی.

کار رهبر Keir Starmer گفت جانسون دفاع از Cummings بود "توهین به فداکاری های ساخته شده توسط انگلیسی ها مردم است."

"نخست وزیر این اقدامات را تضعیف اعتماد به نفس در خود و سلامت عمومی پیام در این زمان بسیار مهم است."

سابق کار مجلس هلن گودمن که پدر مرده در یک خانه سالمندان در طول شیوع گفت: Cummings رفتار شد "دافع."

"چه نقطه ای از این فداکاری که همه ما ساخته شده است ؟ چه نقطه ای از این بدبختی تنها مرگ است که پدر من?" او گفت ،

صحبت های نخست وزیر 10 داونینگ سنت اقامت جانسون گفت: "من کاملا می تواند دریافت که چرا مردم ممکن است احساس اشتباه و ... بنابراین جرم توسط این ایده که آن را یک چیز برای مردم اینجا و یک چیز برای دیگران است."

اما او گفت جورجیا را "خاص مراقبت از کودکان نیاز به" چپ او "هیچ جایگزین" اما به 250 مایل سفر.

وزرای دولت را رد کرده اند ادعا می کنند که کامینگز کشف شد دوباره در دورهام در آوریل 19, پس از او تا به حال بهبود و بازگشت به کار در لندن است. اما آنها را نه تایید و یا رد گزارش که کامینگز بازدید از یک منطقه خوش منظره و زیبا 30 مایل از دورهام در مارس 12.

کامینگز یک کلید است اما ستیز رقم در جانسون دولت. یک خودخوانده سیاسی disrupter که disdains رسانه ها و خدمات ملکی او یکی از معماران این کمپین موفق به بریتانیا از اتحادیه اروپا و هماهنگ محافظه کاران قاطع پیروزی در انتخابات در ماه دسامبر.

Coronavirus قطع یک نوار خود را از طریق صفوف دولت بریتانیا در ماه مارس و آوریل آلوده کردن مردم از جمله Cummings, وزیر بهداشت مت هنکاک و جانسون خود گفت: کادر پزشکی در یک بیمارستان لندن زندگی او را نجات داد.

با وجود این دولت حمایت کامینگز چند نمایندگان مجلس از جانسون حزب محافظه کار پیوست اپوزیسیون در تماس با مشاور به عهده گرفت.

"دومینیک کامینگز پیشینه اعتقاد داشتند که قوانین نیست به او اعمال می شود و درمان موشکافی است که باید برای هر کسی که در موضع قدرت با تحقیر ایم" محافظه کار مجلس Damian کالینز. "دولت بهتر خواهد بود و بدون او."

یکی دیگر از حزب محافظه قانونگذار استیو بیکر گفت: Cummings باید استعفا برای "نه مطیع روح حداقل از شعارهای که او به اجرا در بقیه کشور است."

جانسون دولت است که در حال حاضر رو نقد خود را برای پاسخ به یک بیماری همه گیر است که آمار بریتانیا سخت تر از هر کشور دیگر اروپایی. بریتانیا رسمی coronavirus مرگ و میر می ایستد در 36,793 دوم-بالاترین تایید کل در جهان پس از ایالات متحده است. آمار که شامل مشکوک و همچنین تایید ویروس موارد قرار داده و تلفات بیش از 40,000.

انگلستان است که به تدریج کاهش آن مستند اجازه می دهد بیشتر تفریحات و اجازه دادن به برخی از مغازه ها و کسب و کار بازگشایی شده است.

جانسون تایید یکشنبه که مدارس ابتدایی می توانید شروع به بازگشایی در ماه ژوئن هر چند بسیاری از والدین و معلمان نگران آن نیست و در عین حال امن برای انجام این کار.

جانسون گفت: دولت هنوز هدف به دانش آموزان در اول و آخر سال مدرسه ابتدایی در کلاس های درس در ژوئن 1, هر چند او اذعان کرد که "ممکن است ممکن است برای همه مدارس."

کامینگز یکی از چندین ارشد انگلیس به مقام های متهم به نقض مستند قوانین.

اپیدمیولوژی نیل فرگوسن استعفا به عنوان مشاور علمی دولت در اوایل این ماه پس از یک روزنامه فاش کرد که دوست دختر خود را در حال عبور لندن به ماندن با او در طول مستند. در مارس کاترین Calderwood اسکاتلند استعفا داد به عنوان افسر ارشد پزشکی پس از دو بار سفر از شیراز به خانه دوم.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن