بارگذاری, بلند کردن اجسام در حال حاضر مجاز به کار در سراسر سرزمین اصلی پایین تر

محتوای مقالهسوار-نقطه خدمات Uber و Lyft در حال حاضر مجاز به کار در سراسر سرزمین اصلی پایین تر.شهر ونکوور اعلام

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

محتوای مقاله

سوار-نقطه خدمات Uber و Lyft در حال حاضر مجاز به کار در سراسر سرزمین اصلی پایین تر.

شهر ونکوور اعلام کرد که این دو شرکت صادر شده بین شهرداری مجوزهای کسب و کار اجازه می دهد آنها را به بلند کردن و رها کردن مسافران در هر نقطه در شرکت شهرداری. اینتر-شهرداری مجوز کسب و کار حذف نیاز برای هر شهرداری به خود را دارند صدور مجوز برای سوار-نقطه شرکت.

آن شهرداری شامل Abbotsford انمر, Bowen Island, Burnaby Chilliwack, Coquitlam, دلتا, Harrison Hot Springs, City of Langley شهرستان لنگلی شیرها خلیج, Maple Ridge, New Westminster, شهر ونکوور شمالی منطقه ونکوور شمالی, پیت مرغزار, Port Coquitlam, Port Moody, Richmond, Squamish, سوری, ونکوور, وست ونکوور و سفید سنگ.

Kabu برای اولین بار بود سوار-نقطه خدمات به تایید ونکوور برای یک اینتر-شهرداری مجوز کسب و کار در مارس 5; Lyft تصویب شد در مارس 27 و بارگذاری در تاریخ 2 ژوئن.

به طور قانونی در سرزمین اصلی پایین تر سوار-نقطه سرویس باید یک استان مجوز از حمل و نقل مسافر هیئت مدیره و درون شهری مجوز کسب و کار. هر دو Lyft و بارگذاری مورد تایید قرار گرفت استانی در ماه ژانویه است.

هزینه سالانه بین شهرداری مجوز کسب و کار است $155 در هر سرویس به علاوه 150 دلار برای هر متعارف خودرو و 30 دلار در هر zero emission خودرو. صندلی چرخدار در دسترس خودروهای معاف از هزینه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن