منحصر به فرد سافتبال بانوان لیگ آماده به آمار درست در ماه اوت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 10 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

شیکاگو — ویکتوریا هیوارد شده اند که در ژاپن مورد حق در حال حاضر آماده سازی برای بازی های المپیک به عنوان کاپیتان کانادا تیم سافتبال.

Coronavirus همه گیر دادند و تابستان بازی برگشت در سال است. اما او نمی خواهد که به صبر بسیار طولانی به عقب بر گردیم در این زمینه است.

هیوارد یکی از 56 نخبگان بازیکنان امضا را با توجه به زمانی که ورزشکاران نامحدود راه اندازی اولین بار از آن زنان حرفه ای ورزش لیگ در اواخر ماه اوت. شش هفته های نجومی در نزدیکی شیکاگو است که بخشی از یک مدل ابتکاری ساخته شده برای لحظه ای.

"این واقعا در مورد بهترین بازیکنان در جهان هم قادر به نمایش گذاشتن توانایی های خود را با مردم آنها لزوما همیشه با کار گفت:" 28 ساله outfielder. "من فکر می کنم به عنوان یک فن آن را می تواند فوق العاده سرگرم کننده برای دیدن برخی از دشمنان سابق به تیم با هم. آن را بزرگ رفاقت. این انرژی بالا. مخاطرات بالا هستند. هر بازی مهم است."

تمام 30 بازی زنده پخش خواهد شد با 23 در ESPN و هفت در CBS Sports, شبکه و در دسترس خواهد بود در کانادا و آمریکای لاتین و همچنین ایالات متحده است. طرفداران که لحن را ببینید یک لیست قابل توجه از شرکت کنندگان که شامل بالا و حرفه ای و مدال آوران المپیک مانند گربه Osterman.

بازی را نگاه کنید همان حداقل بین خطوط. اما در خارج آنها را ؟ چیز های مختلف را به نوبه خود.

ورزشکاران نامحدود به بازیکنان بزرگ می گویند در تصمیم گیری های لیگ باعث می شود که آیا آن رنگ و یا تلویزیون می پردازد. وجود دارد هیچ تیم صاحبان و یا به طور کلی مدیران و سرمایه گذاران خود را محدود می گرداند. بازیکنان را وادار به اشتراک در سود علاوه بر به حداقل $10,000 تضمین شده به علاوه پاداش پول است.

"آنها به ورزشکاران گفت:" جان Patricof از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت ورزشکاران نامحدود است. "آنها از طرفداران بزرگ پایگاه در سطح کالج و است که واقعا وجود دارد بکر فرصت است. در همان زمان ما فکر می کردیم که اگر شما در حال رفتن به راه اندازی یک لیگ از هر نوع که آیا آن مردان یا زنان, ورزش, شما واقعا باید به نوآوری و متفاوت فکر می کنم در مورد که در آن fandom عنوان شده است. و از آمد که مدل ما است."

وجود خواهد داشت هیچ سفر با همه بازی ها در حومه رووزمانت. و فراموش نکنید که در مورد crowning یک تیم قهرمان است. به جای این عنوان را به فردی که بیشترین امتیاز را بر اساس یک فانتزی از نوع سیستم. تنها به عنوان مثال خواهد بود 10 امتیاز. دو را در 20 و یک پیروزی 50. بازیکنان همچنین می توانید از دست دادن امتیاز.

فهرست اسامی تیم تغییر خواهد کرد در هر هفته بیش از حد: در پایان هفته بالای چهار بازیکن با امتیاز تبدیل شدن به کاپیتان و پیش نویس تیم است.

برنامه را نشان می دهد جدول رده بندی در زمان واقعی و بازیکنان و داوران را می پوشند میکروفن در طول بازی.

"بسیاری از آنچه که ما در حال تلاش برای انجام آن را در روی صفحه گرافیک miking تا از بازیکنان" Patricof گفت. "(وجود دارد) و پیشرفت های بزرگ است که در حال رفتن به بالا بردن پخش به واقعا قوی سطح."

یک تاجر و رئیس جمهور سابق MLS به New York City FC Patricof و همکار موسس Jonathan سوروس آغاز شده در حال توسعه ورزشکاران نامحدود حدود یک سال پیش. آنها پیش بینی یک شبکه ورزشی لیگ که به دنبال یک نوع فانتزی مدل مبتنی بر تمرکز در ورزشکاران به جای تیم ها در کوتاه مدت و شدید شود. آنها برنامه ریزی برای راه اندازی والیبال زنان در فوریه و مناظر خود را در مجموعه ورزشی دیگر.

یک نقطه تاکید برای ورزشکاران نامحدود است ساختمان بازیکنان تجاری است. آنها بوده ام کمک گرفتن از یک ستاره-لادن مشورتی هیئت مدیره که شامل کوین دورانت, ابی Wambach و جسیکا مندوزا.

انتظار نداریم که برای دیدن طرفداران در غرفه هنگامی که فصل باز می شود Aug. 30. همه گیر خاموش کردن قبل از شروع بلیط به فروش رفت و روی صندلی خالی باقی خواهد ماند.

بازیکنان را آزمایش می شود غالبا برای ویروس. برخی را در یک هتل اقامت در رووزمانت با دیگران در شرکت ها مسکن هر چند روشن نیست که اگر آنها را در NBA به سبک حباب و یا اجازه داده می شود به بیرون رفتن در خود.

هیوارد است که به سادگی به دنبال به جلو به بازی دوباره پس از او امید المپیک به تعویق افتاد.

"این فقط یک فرصت شگفت انگیز برای کمک به من آماده بود و حتی بهتر از زمانی که زمان می آید در سال آینده," او گفت:. "اگر چه ایده آل نیست من واقعا به دنبال به جلو به بازی در مقابل برخی از این افراد من در رقابت با تمام زندگی من است."

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن