وحدت تجمع کنندگان می خواهید کمتر covid-19 محدودیت بیشتر باز کردن کسب و کار

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

10 دقیقه پیش

بیش از 100 نفر در تجمع روز شنبه در وحدت به بیان سرخوردگی خود را با رژیم صهیونیستی است. تام گرگ باقی مانده covid-19-مربوط به محدودیت در کسب و کار.

اما نه همه از تظاهرکنندگان به تن پوشش صورت است که توصیه می شود توسط مقامات برای کنترل گسترش coronavirus. دریافت honks از بسیاری از عبور رانندگان در مسیر 30 شرکت کنندگان برگزار شد تا نشانه اعلام همه چیز از "همه مشاغل ضروری" به "استیضاح گرگ."

Sharky کافه مالک جیمی Huemme استدلال کرد که گرگ محدودیت در برخی از انواع Westmoreland County کسب و کار تحت "زرد" فاز اقتصادی خود را راه اندازی مجدد آغاز شد که روز شنبه در این منطقه نمی موجه سطح covid-19 نفر در شهرستان است.

"ما کمتر از 1% از کل (دولت) تعداد موارد," او گفت:. اما در زرد فاز او با اشاره به سالن ورزشگاه و سینما در حال بسته باقی می ماند در حالی که رستوران ها محدود به ارائه مراقبت و خدمات تحویل.

با توجه به دولت ارقام نوشته شده در پنج شنبه, Westmoreland County دارای 423 تایید مثبت covid-19 موارد از بیش از 61,600 موارد در سراسر کشور. شده اند وجود دارد 32 مرگ و میر در شهرستان; حداقل 27 آمد در خانه های سالمندان.

Huemme که به سازماندهی تجمع در Sharky پارکینگ ابراز امیدواری کرد که این رویداد کمک خواهد کرد ایجاد انگیزه در مقامات دولتی را به حرکت شهرستان به زودی به حداقل محدود "سبز" فاز گرگ را راه اندازی مجدد برنامه ریزی کنید.

مقامات محلی مورد توافق با Huemme پیام.

"امید ما این است که فرماندار را ببینید وجود دارد بسیاری از مردم پرشور در خارج وجود دارد در جامعه کسب و کار است که در حال از دست دادن معیشت خود" تحت محدودیت گفت: وحدت سرپرست Mike O'Barto یکی دیگر از تجمع سازمان. "ما نیاز به آنها را به باز کردن در یک راه معقول و آنها می دانند که چگونه به انجام این کار است."

"کسب و کار در طول مسیر 30 پایدار زندگی برای بسیاری از مردم و آنها نیاز به باز کردن گفت:" داگ Weimer یک سرپرست در کشور همسایه Hempfield. "رفع تمام این محدودیت ها و اجازه دهید ما برای بازگشت به زندگی عادی است."

Lora رایش از دری Township آمد به این تجمع برای حمایت از کسب و کارهای محلی او نتواند.

"من می خواهم برای به دست آوردن مو و برش و من می خواهم به بیرون رفتن برای غذا خوردن," او گفت:. "من نمی ترسم."

لیزا پاپ لتروب عمل یک کسب و کار در مراقبت های بهداشت روانی زمینه شده است که ضروری و نشده است موضوع را به همان covid-19 محدودیت به عنوان شرکت های دیگر است. او با حضور در این تجمع به استدلال می کنند که این محدودیت به خطر اندازد و آزادی های مدنی.

او گفت: این تظاهرات "کمک به ما برای سوزاندن سرخوردگی و بخار. این آگاهی را افزایش می دهد, شاید. اما تغییر واقعی در حال رفتن به می آیند با ما آوردند."

محلی قانونگذاران ایالتی از جمله جمهوری خواهان ایالت کیم بخش و تشکر. اریک نلسون و دموکرات در کنگره یوسف Petrarca, همه ذکر آنها رای داده ام برای قانون در نظر گرفته شده و اجازه باز کردن کسب و کار است که هنوز هم در حال بسته تحت گرگ طرح است.

بخش پیشنهاد ساکنان می تواند کمک به چنین قانون توسط فشار گرگ به حمایت از آن.

نلسون گفت: مذاکرات در راه هستند با گرگ دولت.

"ما می خواهیم کار را به گسترش زرد (دستورالعمل) در حالی که ما کار را برای محافظت از کسانی که آسیب پذیر هستند" نلسون گفت: با اشاره به سالمندان و ساکنان گسترش امکانات مراقبت که دچار عوارض خشن از ویروس.

"این یک گام در مسیر درست است که ما نقل مکان کرد و به این زرد فاز, اما ما نیاز به گسترش آنچه که به انتخاب کنید تا بیشتر از کسب و کار ما" Petrarca گفت.

او گفت: این معنا ندارد که دندانپزشکان قادر به رزومه های غیر اورژانس اما سالن مو است که او نشان می دهد می تواند به طور مشابه برای حفاظت از مشتریان خود را به باقی می ماند در بسته های زرد فاز گرگ طرح است.

"من فکر می کنم فرماندار است که در تلاش برای انجام کار درست برای محافظت از سلامت و امنیت ساکنان نیوکاسل," Petrarca گفت: "اما من فکر می کنم آن زمان که ما پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن کسب و کار باز است. من فکر می کنم کسب و کار می تواند برای باز کردن یک راه امن برای مراقبت از اما هنوز هم قادر به ایجاد درآمد آنها نیاز به حفظ کسب و کار خود و خانواده است."

جف Himler یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جف در 724-836-6622, jhimler@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | خبرها | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب