اسرار حل نشده است یک داستان تلویزیونی آمریکایی تکامل

اسرار حل نشده بود ساخته شده و در مقابل ، آن قسمت spooled از طریق schlocky reenactments انجام شده توسط بازیگران

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

اسرار حل نشده بود ساخته شده و در مقابل ، آن قسمت spooled از طریق schlocky reenactments انجام شده توسط بازیگران (از جمله Matthew McConaughey, در اولین اعتبار صفحه نمایش نقش) استخراج حداکثر درام از حداقل واقعیت است. یک بخش ساختمان در این عصر را "شیطانی وحشت" استدلال کرد که یک پسر نوجوان را خودکشی یک سیاه چال و اژدها بر اساس نقشه قتل. زمان اصلی فیلم بخشی از تلویزیون زبان (دوربین و غیره.), کسانی که ممکن است به تماشای اسرار حل نشده بودند تعویض به داستان: The X Files scooped تا بشقاب پرنده ها-علاقه مندان به بازار به عنوان به زودی به عنوان آن را در پخش در سال 1993 و با کمک قالب ضد دولت توطئه حدس و گمان به خود سبک سرگرمی. اسرار حل نشده—نشان می دهد که با وجود آن خارق العاده ترکیبی از ژانرهای دیدم 260 از برجسته آن موارد بعد از حل و فصل شود و گاهی از طریق نمایشگر راهنمایی به گفته نیویورک تایمز—به سادگی احساس نمی رمان دیگر.

در جای دیگر در تلویزیون های جدید نوع مختلف و بیشتر فوتی و فوری چرخش در تاری واقعیت و داستان را به زودی فروختن تمام رمز و راز ژانر: تلویزیون واقعیت. از قاضی جودی به سال 1992 به ضربه سر و صدا در دنیای واقعی آمریکایی سرگرمی در 1990s در زمان همه بود که جذاب ترین در مورد رمز و راز, مستند نشان می دهد (واقعی شخصیت واقعی سهام, ثابت, درب گردان از محتوا) و آن شخصی است. که در آن نشان می دهد مانند اسرار حل نشده و یا پزشکی قانونی فایل های اجرا کرده بود در یک مخلوط عجیب و غریب از اطفاء شهوت با نگاه و نوع دوستی با بیننده در خانه بازی star شاهد واقعیت تلویزیون خواهد اجرا در اطفاء شهوت با نگاه alone—در حالی که اثبات ساده تر و ارزان را از فیلم های مستند.

افزایش جرم و جنایت واقعی در سال های اخیر باعث می شود بسیاری از حس هنگامی که شما در نظر بگیرید که چگونه تکه تکه آمریکا غیرداستانی برنامه های تلویزیونی تبدیل شده بود تا پایان 2010s. در سال 2009 به عنوان مثال زمانی که رکود اقتصادی و چشم انداز ابدی جنگ بودند تاب ایالات متحده بینندگان به دنبال "زندگی واقعی" محتوای ارائه شد bafflingly تلطیف حتی سورئال را نشان می دهد مانند پلیس, جرسی شور, نوجوانان و مادر و کودکان نو پا و کلاه پادشاهی. کیفیت مستند تلویزیونی نادر بود.

در دهه پیشرفت از reenactments به آماتور ویدئو, فیلم و تلویزیون واقعیت این است که در بخش تاریخچه ای از آنچه که باعث می شود در صفحه حوادث به نظر می رسد "درست" در ایالات متحده تلویزیون. اما آن را نیز در Netflix را از دست داده برای همیشه تان شدیدا الگوریتم—یک راه پیش بینی آینده موفقیت است. جدید اسرار حل نشده احساس می کند با دقت طراحی شده برای یک سال 2020 مخاطبان—طولانی-فرم دقیق و bingeable—اما عاری از تمام استعداد و جو ساخته شده است که اصلی به نظر می رسد نادرست و در عین حال جالب را تماشا کنید.

در حال حاضر هیچ مجری یا گوینده و هر hourlong قسمت تمرکز بر یک واقعیت-سبک راز; تر مانند سرد, باور نکردنی حقیقت از این ادم که بدشانسی میاورد از چرخش یخ خشک از X فایل های. از شش قسمت پنج حول افرادی که مرگ و میر مرموز بودند هرگز حل و یکی در مورد رویت بشقاب پرنده ها. ما در دیدار با خانواده های قربانیان قتل, دیدن عکس های خود را از دست عزیزانمان و در یک مورد شنیدن آنچه که آن را مانند به خود را کشف کنید بدن برادر فاسد در یک روستایی خندق.

Shawn Levy, که , ورود, شب در موزه, و غریبه همه چیز—همچنین برای Netflix بکشد و همچنین ریشه در نوع ما می توانید تماس بگیرید "1980s ماوراء الطبیعه"—است که نشان می دهد تهیه کننده اجرایی. در مطبوعات یادداشت های توزیع شده توسط Netflix بکشد, او می نویسد که او در برنامه جدید "بسیار وفادار به چیزهایی که همه ما در مورد [اسرار حل نشده] با نام تجاری" با استناد به ترکیب آن از فوقالعاده با موضوعات جنایی و نگهداری از لحن تم.

این مرجع به نشان می دهد "با نام تجاری" نشان می دهد چیزی توخالی در هسته از راه اندازی مجدد یک نوع بدبینانه نوستالژی خارج از سنکرون با امروز احساسات. نهایی قسمت "از دست رفته شاهد" به عنوان مثال در مورد یک دختر جوان که تقریبا به طور قطع او را کشته است. مرده دختر خواهر می گوید به دوربین است که او را وقف زندگی خود برای آوردن مادرش به عدالت است. قسمت قبلی همه چیز در مورد یک گروه از افرادی که ادعا می کنند بدون شواهد زیادی به دیده یک ناشناس هواپیما در سپتامبر 1961. که کنتراست بین یک قتل فرزند و یک سفینه فضایی—احساس می کند بسیار بیشتر نامطلوب نسبت به مشابه تضاد در اصل نشان می دهد در بخشی به دلیل این نمایش جدید فریم در غیر این صورت بسیار جدی و صمیمی است. نمایش شیمی—تعادل خود را از نور و تاریکی schlock و قلب انسان است—فقط ساده عجیب و غریب به عنوان اگر برخی از ربات در Netflix بکشد HQ راه اندازی شد برای ایجاد جذاب ترین ممکن است در تلویزیون نشان می دهد اما او همدلی پیچ.

قادر به انتخاب یک روش مستند و با آن چوب جدید اسرار حل نشده معلوم می شود جالب بی روح محصول را ترک خواهد کرد که بینندگان مشکوک که یکی از آنها basest غرایز (voyeurism) به بهره برداری رسیده است به نام یکی از خود را گرامى (تمایل به حل جنایات است همچنین یک غریزه به سوی عدالت). وجود دارد هیچ چیز بیشتر اخلاقی یا راستگو در این مورد نشان می دهد در مقایسه با سلف خود—تولید آن است که به سادگی "truthier" در سبک. ما همه دقیق تر و مشکوک به مصرف کنندگان واقعی جرم و جنایت از ما پنج سال پیش; ما می دانیم در حال حاضر که تست DNA بسیار سیاسی, تکنولوژی, برای مثال, و است که Netflix را با خوشحالی بازی سریع و سست با حقایق اگر آن را با چنگک جمع کردن در بیشتر بینندگان. در جهان امروز که در آن هوای سرد مورد فایل های بیشتر به احتمال زیاد منجر به یک مکالمه نقد نظام عدالت کیفری از یک مماس بر آدم ربایی بیگانه, اسرار حل نشده بویش از دیروز اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن