ولی اخبار اعزام دختران ورزشکار سال: Shemanski برگ میراث ماندگار در Freeport

توسط: Michael عشق پنج شنبه, 28 ژوئن 2020 | 3:41 PM کریستوفر هورنر | Tribune-Review فریپورت

توسط MASTERNEWSS در 8 تیر 1399

توسط:
پنج شنبه, 28 ژوئن 2020 | 3:41 PM


از زمان او پا در میدان فوتبال در فریپورت در پاییز 2016 به زمانی که او در او قرار داده Yellowjackets بسکتبال دختران مدرسه برای بار آخر این فصل سیدنی Shemanski تفاوت ساز.

به عنوان یک دانشجوی سال اول او یک استارت در بسکتبال و فوتبال کمک سرب هر دو تیم به PIAA برگشتی و اسیر طلا در کلاس AA 800 متر اجرا در WPIAL و میدانی قهرمانی.

موفقیت ها و تمجید نگه داشته نورد در.

Shemanski بود به ثمر رساند نیروی برای فریپورت فوتبال دختران تیم در این فصل او به عنوان رهبری Alle-Kiski ولی با 38 گل.

"Shemanski است چنین به طور طبیعی استعداد ورزشکار" فریپورت دختران, فوتبال, مربی, اسیایی, Grenninger گفت. "هر زمان که او پا در یک زمینه که آیا آن عمل و یا برای یک بازی او طبقه بندی در کل زمان و outworked هر بازیکن در این زمینه است. وجود خواهد داشت بسیاری برای تنظیم و بدون او. شما فقط جایگزین کردن یک بازیکن است که می خواهم."

او در بر داشت از خالص چندین بار در کلید بخش matchups با رقبای گوزن دریاچه ها و بارل افزایش یافت و به این مناسبت با چهار گل در postseason.

او با به ثمر رساند دو بار در یک 2-1 WPIAL دور اول برنده بیش از Waynesburg و مشبک تیم او گل اول در یک 2-1 اضافه ناراحت از دانه بالا Hopewell در یک چهارم نهایی. او به دست آورده همه بخش ها و همه WPIAL شناخت.

Shemanski برخورد با بیماری و مسائل پشت در شروع فصل بسکتبال, اما او قادر به تجمع و منجر به Yellowjackets در چند مقوله های آماری از جمله نقاط (12.5), قیمت (8.5) کمک (3.5) و دزد (3.6) در هر بازی. او با پیشی گرفتن از 1000 امتیاز برای حرفه ای خود را.

Shemanski به ثمر رساند و 16 امتیاز و افزود: 10 پرتاب ریباند به عنوان فریپورت آمد در دو نقطه از ناراحت کننده شماره 2 Southmoreland در WPIAL یک چهارم نهایی. او افزود: 12 تخته به عنوان Yellowjackets در زمان شمالی کاتولیک به حد در دور اول متحده است.

در یک تغییر از قبلی چشمه Shemanski گفت که او برنامه ریزی شده بود در صرف نظر کردن از او نهایی و میدانی فصل است.

"من می دانم که تعجب آور برای بسیاری از مردم" گفت: Shemanski که بازی بسکتبال در ستون تپه. "این یک تصمیم دشوار اما من فقط می خواستم به تمرکز بر بلند کردن و آماده شدن برای من اول فصل بسکتبال کالج."

اما با موفقیت های او در سال گذشته در فوتبال و بسکتبال که خود را به دست آورده ولی اخبار اعزام تیم همه ستاره افتخارات پس از هر فصل Shemanski انتخاب شد VND را ورزشکار سال برای سال دوم در یک ردیف.

او را بدست آورده و افتخار از یک گروه رقیب که شامل Yellowjackets والیبال دختران standout و Shemanski بسکتبال هم تیمی مادلین Clark Knoch WPIAL دختران قهرمان تنیس لورا Greb و Fox Chapel WPIAL و PIAA شنا قهرمان سوفی شائو.

چه لحظه یا لحظات ایستادگی کردن بیشتر از ارشد خود را فصل فوتبال ؟

بسیاری وجود دارد. من می خواهم بگویم ما بازی حذفی به خصوص ضرب و شتم شماره 1 Hopewell. ما تا به حال تمام امید و عزم و اراده در جهان به ضرب و شتم آنها. ما فقط همه گرد هم آمدند و نمی دهد و قادر به انجام آنچه که ما مشغول به کار بودند ، که عالی بود.

چه عوامل کلیدی است که منجر به دختران تیم بسکتبال با داشتن یکی دیگر از موفقیت های نجومی که شامل یک بخش دونده تا پایان برساند و یک اسکله در ایران کدام است ؟

سه نفر وجود دارد از ما که آغاز شده (در Freeport) از آنجا که ما سال اول کلارک و من و ما فقط رشد بسیار زیادی در طول سال. که تجربه ارزشمند و داشتن حالت کلی تیم از بازیکنان با استعداد در این سال آن را واقعا ما را گرد هم آورده.

آنچه در آن بود در مورد ستون تپه کلی و تیم بسکتبال به طور خاص ساخته شده است که آن را مناسب برای شما?

مربی (علامت) Katarski به نام من پس از آخرین بازی حذفی داشتیم و او به من گفت که من خوب بود و از من خواست به بازی آمده در ستون تپه. من تا به حال هرگز فکر نمی کردم در مورد ستون تپه. من نمی دانم چه عمده من می خواستم برای رفتن به. من تصمیم خیلی دیر شده است. پس از من متوجه شدم که آنها تا به حال یک پزشک دستیار برنامه من سایه یک دستیار پزشک و متوجه آن مناسب مناسب برای من است. با بازی بسکتبال, من می دانستم که من می خواستم به نگه داشتن بازی. من دوست داشتم همه چیز را در مورد سفر من و من می دانستم که من می تواند یک انتخاب صحیح.

آیا هیچ فکر در طول فرآیند استخدام از بازی های متعدد ورزشی در کالج ؟

آن را یا آهنگ در حال اجرا در Duquesne فوتبال در سنگ لغزنده یا بسکتبال در ستون تپه با بسیاری دیگر مخلوط شده است. آن را همیشه به عقب و جلو. که یکی از دلایل من تصمیم خیلی دیر شده است. من تا به حال چیزهای زیادی برای فکر کردن در مورد.

آیا این امکان وجود دارد در نهایت چیدن فوتبال یا میدانی در ستون تپه ؟

با پزشک دستیار برنامه آن را به یک برنامه پنج ساله و آن را بسیار دقیق است. من فکر نمی کنم این امر می تواند خوب اگر من دو برابر شد تا در یک ورزش است. آن را احتمالا می تواند کار کند اما من فکر می کنم این بار فقط به تمرکز بر روی یکی از ورزش ها و بهترین من می تواند در آن است. از آن خواهد شد خوب برای من برای دیدن آنچه که من می توانید انجام دهید کار و رقابت در طول سال فقط در بازی بسکتبال در حالی که با تمرکز بر آموزش و پرورش است.

چگونه عجیب و غریب از احساس خواهد بود به رقابت در پاییز یا بهار فصل بعد از سال های متعدد از یک سه, ورزش, ورزشکار در دبیرستان ؟

من در چنین عادت رفتن از یک فصل دیگر و دانستن اینکه چگونه به تعادل هر ورزشی با مدرسه من. من در آن شیار اما بسکتبال را حفظ خواهد کرد من مشغول و ما شروع پیش فصل بسکتبال تمرینات روز چهارم از کلاس.

چه برنامه هایی برای تابستان ؟

من مشغول به کار یک برنامه کامل در (Natrona ارتفاع) Dunham و تلاش برای به دست آوردن یک تمرین در هر روز. ما یک بسکتبال تمرین بسته در ایمیل و آن را میسازد تمام هفته برای ما. آن را واقعا خوب و سازمان یافته است.

وجود دارد هر گونه برنامه های تعطیلات برای این تابستان ؟

من می خواهم به Williamsburg, Va,., و سپس به بانک های خارجی. من می دانم که وجود دارد بسیاری از اقدامات ایمنی در محل و چیزهایی که لازم است به انجام, اما از آن خواهد شد خوب برای دیدن ساحل کمی.

آیا شما هر گونه نشان می دهد مورد علاقه در Netflix بکشد و یا در غیر این صورت است که شما نمی توانید از دست دادهاید ؟

وجود این کانال یوتیوب که در آن این دو نفر Trev و Chels سفر و رفتن در تعطیلات. من نمی توانم صبر کنید برای مسافرت های زیادی که من مسن تر است. که اساسا تمام من شده است ، آنها با همکاری رویال کارائیب و به آنها پرداخت می شود برای رفتن در کشتی. آنها را به یک تور از کروز. این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده است.

شما طرفداران هاکی و سیدنی کرازبی است که خود را ورزشکار مورد علاقه. چگونه می توانم شما احساس می کنید که پنگوئن ها را انجام خواهد داد که NHL برمی گرداند ؟

من فکر می کنم آنها واقعا خوب است و باید شانس خود را در برنده شدن در این عنوان است. من شده اند پس آنها را به عنوان مقدار به تازگی به خاطر من خیلی شلوغ بوده است. ما را دریافت کنید (کالج) تخفیف برای رفتن به بازی های خود را و من شرط می بندم من خواهد بود در یک تن از بازی های خود را.

چه توصیه ای به شما ورزشکاران جوان که در حال ورود به دبیرستان ؟

من می خواهم بگویم که مهم نیست که چه کسی یا چه چیزی می شود در راه خود را فقط نگه داشتن انجام آنچه که قلب خود را می خواهد شما را به انجام و یا آنچه شما مجموعه ای را به انجام و آن را به همه شما. لذت بردن از هر لحظه از آنجا که از آن می رود به طوری سریع است. وجود دارد بیش از حد تمرکز گاهی اوقات قرار داده شده بر برنده شدن در این بازی یا اون بازی اما آن را واقعا پایین می آید به خاطرات شما ساخته شده و هم تیمی های شما خواهد شد که دوستان برای زندگی است.

مایکل عشق یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل از طریق ایمیل در mlove@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن