ونکوور مد شرکت راه اندازی طرح برای هدیه خط مقدم بهداشت و درمان کارگران با لباس

محتوای مقالهونکوور-دفتر مرکزی Aritzia راه اندازی کرده است یک طرح است که دیدن مد, خرده فروش, اهدای 20 میلیون دل

توسط MASTERNEWSS در 16 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

ونکوور-دفتر مرکزی Aritzia راه اندازی کرده است یک طرح است که دیدن مد, خرده فروش, اهدای 20 میلیون دلار ارزش های سفارشی-طراحی لباس به کمک خط مقدم بهداشت و درمان کارگران "را به عنوان آنها مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر."

در بیانیه منتشر شده در اوایل روز شنبه این شرکت مشخص شده طرح خود را به نام Aritzia جامعه برنامه مراقبت از آن را ببینید 150,000 خط مقدم بهداشت و درمان کارگران از دریافت, لباس, مراقبت از بسته بندی.

"خط مقدم بهداشت و درمان کارگران مایع استاندارد قبل و بعد از تغییر نیاز به یک قابل شستشو آسان-پوشیدن لباس کهنه و از کار برای جلوگیری از ویروس "گسترش" با توجه به انتشار اخبار.

به کمک این لباس های بهداشت مورد نیاز این کمک های مالی خواهد شد و شامل آیتم های "راحت" — دو پیراهن و دو جفت ساق پوش — که می تواند به راحتی فرسوده و تمیز.

Aritzia
Community Relief Packages will be donated to frontline healthcare workers.
AritziaCommunity امداد بسته های اهدا خواهد شد به خط مقدم بهداشت و درمان کارگران است. /Aritzia.com

اولیه کمک مالی از جامعه امداد بسته که شامل 320,000 اقلام لباس را به 80,000 خط مقدم بهداشت و درمان کارگران در کانادا و ایالات متحده با اضافی 90,000 کمک های مالی برنامه ریزی شده به دنبال, با توجه به بیانیه. برنامه های کاربردی برای دریافت یک بسته باز کردن در خرده فروش در وب سایت در آوریل 11.

خریداران می توانند کمک کنند ابتکار با خرید یک Aritzia جامعه اسپانسر بسته آنلاین برای هر 100 دلار 200 دلار که اهدای دو مجموعه اضافی از لباس به کارگران خط مقدم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن