جزیره ونکوور kayaker مبارزه برای نجات کرکس پس از حمله عقاب

محتوای مقالههیلاری Eastmure آموخته دست اول است که طبیعت این است که هر دو زیبا و وحشیانه, روی, قایقرانی, سفر در

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

محتوای مقاله

هیلاری Eastmure آموخته دست اول است که طبیعت این است که هر دو زیبا و وحشیانه, روی, قایقرانی, سفر در اطراف جزیره نیوکاسل در ویکتوریا روز آخر هفته طولانی.

سابق CFAX اخبار لنگر بود پارو با او شریک گرگ قهوه ای, در آب آرام از خروج خلیج کانال هنگامی که او را دیدم دو عقاب تعقیب پرنده دیگر.

"ما متوقف شده است. و یکی از عقاب برداشت دیگر پرنده و شیرجه مستقیم به آب. از دور فکر کردم که یک پرنده کوچکتر. من فکر کردم این بود که شاید یک کلاغ. و عقاب نشسته بر آن را در آب برای چند دقیقه. من فکر کردم شاید در تلاش بود تا آن غرق گفت:" Eastmure.

در نهایت عقاب با استفاده از دیگر پرنده به خارج از آب و پرواز به دور. اما آن را ندارد دیگر پرنده با آن است.

"من ور رفته بیش از انتظار برای پیدا کردن یک کلاغ غرق در آب است. و به عنوان به زودی به عنوان من به اندازه کافی نزدیک دیدم طاس ببنج سر در آب, و من نمی توانستم آن را باور یک ترکیه کرکس. من می توانید ببینید این فقیر ترکیه کرکس. و در آن بود به من نگاه و نوع-از گریه کردن برای کمک به, بنابراین من ساخته شده یک تقسیم دوم تصمیم به دیدن اگر من می تواند به اندازه کافی نزدیک به من دست و پا زدن در زیر آن و بلند کردن آن از آب است. من می توانم ببینم هیچ راهی وجود دارد, آن می تواند از آب خارج کنید خود به خود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب