مرد ونکوور می گوید: "مراقب باشید خریدار" پس از محلی پرواز لغو

محتوای مقالهیک مرد ونکوور دارای یک هشدار دهنده برای کسانی که برنامه ریزی برای پرواز در داخل B. C. در این تابست

توسط MASTERNEWSS در 13 تیر 1399

محتوای مقاله

یک مرد ونکوور دارای یک هشدار دهنده برای کسانی که برنامه ریزی برای پرواز در داخل B. C. در این تابستان پس از پرواز لغو شد و او رد شد بازپرداخت به طور موثر باعث خرابی تعطیلات خود را برنامه.

برایان گرگ صبر کردم تا ماه ژوئن به کتاب ژوئیه پرواز از ونکوور به کرنبروک برای اطمینان از خانواده اش نمی تواند در مواجهه با درون استانی محدودیت های مسافرتی. او ساخته شده برنامه های تعطیلات, اجاره ماشین و همسرش رزرو زمان کار.

چند هفته بعد آنها را کشف کردند top world news پرواز لغو شده بود. هواپیمایی ارائه آنها را به یک سفر کوپن اما بدون بازپرداخت را انجام دهید.

"ما بسیار در گرفته شده برای بهداشت عمومی سیاست" گرگ گفت: پنج شنبه. "همسر من یک پرستار ثبت شده و او نیز باردار بنابراین ما نمی خواهید برای قرار دادن بیماران خود را و یا بچه های ما در خطر است. ما به تماشای (COVID-19) کاهش تعداد و ما دیدیم که هیچ یک از مشاوره های مسافرتی در B. C. بنابراین ما فکر می کنیم می خواهم کتاب سفر به Kootenays."

در حالی که گرگ گفت: او می داند که شرکت های هواپیمایی در یک موقعیت دشوار مالی با توجه به همه گیر top world news محدود شده است توسط بهداشت و درمان مقررات از ارائه پرواز و تصمیم به لغو آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن