ونکوور موزه ها و گالری های هنری شروع بازگشایی در هفته آینده

محتوای مقاله در ادامهموزه ونکوور بازگشایی ژوئن 11. Jason Payne/PNGVAG خواهد شد که نیروهای امنیتی و داوطلبان ب

توسط MASTERNEWSS در 14 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Vancouver, BC: MAY2020 06, 2020 -- Museum of Vancouver in Vancouver, BC Wednesday, May 6, 2020. No set-date has been announced for the opening of public spaces due to the Covid-19 pandemic. (Photo by Jason Payne/ PNG) (For story by Kevin Griffin) ORG XMIT: covidreopen [PNG Merlin Archive]
موزه ونکوور بازگشایی ژوئن 11. Jason Payne/PNG

VAG خواهد شد که نیروهای امنیتی و داوطلبان برای نظارت بر بازدید کنندگان است.

"اگر کمی از جام جم اتفاق می افتد که در آن ما داوطلبان و سپاه پاسداران را شاید بپرسید که مردم به حرکت در امتداد و شاید رفتن به طبقه دیگر" گفت: Augatis.

کارکنان در هر دو نهاد خواهد بود با پوشیدن ماسک در مناطق عمومی و آن را "بسیار توصیه می شود" است که بازدید کنندگان با پوشیدن ماسک به عنوان به خوبی. اما اجباری نیست.

این موزه دریایی را بازگشایی با یک نمایش جدید در ساحل شامل 44 نقاشی از B. C. ساحل از این لایحه و مریم اورت مجموعه از جمله دو با این نسخهها کار توسط Emily Carr و یکی توسط E. J. هیوز.

VAG یک نمایشگاه جدید گلچین از آثار آن مجموعه, مرد قلع بود یک خیال باف: تمثیل, شعر و اجرای قدرت. قرار بود آن را برای باز کردن در ماه مارس بود اما با تاخیر به عنوان یکی دیگر از جدید تصویری و عکاسی و نصب ماتیلدا Aslizadeh را Moly و Kassandra.

VAG بزرگ تابستان نشان می دهد, مدرن, در ساخت: پس از جنگ پیشه وری و طراحی در بریتیش کلمبیا در حال نصب خواهد شد و باز جولای 18.

دریایی موزه افتتاح خواهد شد دوشنبه از طریق جمعه در حالی که VAG باز خواهد شد و هفت روز هفته.

"ما خیلی دوست دارم برای دیدن اعداد, بازگشت به, موزه, اما ما همچنین پیش بینی است که برای اولین بار چند روز یا حتی چند هفته از آن ممکن است کمی دشوار است" گفت: Schokkenbroek.

"مردم را نگران مردم خواهد بود مضطرب شاید تمایلی و صبر کنید و ببینید که چگونه همه چیز در حال انجام است."

jmackie@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن