ونکوور پارک مدیره رای خود در اجازه دادن به الکل در 22 شهر پارک

محتوای مقالهیک حرکت اجازه می دهد تا مصرف الکل در برخی از پارک های شهر در این تابستان به عنوان یک اقدام موقت در

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله

یک حرکت اجازه می دهد تا مصرف الکل در برخی از پارک های شهر در این تابستان به عنوان یک اقدام موقت در طول COVID-19 همه گیر خواهد بود در برنامه دوشنبه شب در ونکوور پارک مدیره.

پیشنهاد پروژه اجازه خواهد داد که برای نوشیدن الکل بین ساعت 11 صبح تا 9 بعد از ظهر در مناطق تعیین شده در 22 پارک های مختلف گسترش در سراسر شهرستان.

اگر تایید دوشنبه خلبان پروژه قادر نخواهد بود برای شروع تا اواسط ماه اوت به خاطر کارکنان می گوید اجازه عمومی مصرف مشروب در ونکوور پارک نیاز به اصلاح B. C. مشروب کنترل و صدور مجوز قانون از ستوان فرماندار.

پروژه را اجرا کنید تا اکتبر. 12.

مشروب مصرف در پارک آئین نامه و برنامه آزمایشی در اصل قرار داده و قبل از پارک مدیره کمیسیون در ژوئن 8 و دوباره در جولای 6, اما هر دو بار آن را به عقب فرستاده شد به کارکنان برای تجدید نظر.

در گذشته پارک جلسه هیئت مدیره تعدادی از کمیسیون ابراز نگرانی کرد که بسیاری از مناطق شهر از جمله محلات پرجمعیت مانند Mt. لذت بخش Yaletown و فرویو — نشان داده نمی شد در اصل آئین نامه که تنها شامل 10 پارک.

"من همیشه فکر می کردم ایده اصلی این پروژه بود برای تشویق مردم به استفاده از خود را در محلی پارک به عنوان حیاط خلوت خود را. اگر ما بخواهید آنها را به حرکت به یکی دیگر از محله برای این کار این است که باید کمی عقل به این هسته ایده گفت:" کمیسیون دیوید Demers.

"به خصوص در زمان بیماری همه گیر ما باید تشویق مردمی به چوب نزدیک به خانه و ما باید آنها را مانع از تجمع در یکی از آن 10 مناطق خاص."

این کمیسیون ارجاع این گزارش به کارکنان با توصیه که آن را در نظر بگیرید از جمله حداقل یک پارک از هر یک از ونکوور 23 محلات متمایز.

یک پیشنهاد آئین نامه قرار داده قبل از ونکوور پارک مدیره در روز دوشنبه شب اجازه می دهد پارک را برانگیخت به مصرف الکل بین ساعت 11 صبح تا 9 بعد از ظهر در مناطق تعیین شده در 22 پارک های مختلف گسترش در سراسر شهرستان. ونکوور پارک مدیره جزوه

جدید پیشنهاد شده است تا پمپ شامل 22 پارک از جمله سه واقع در Kitsilano و هر دو در هیستینگز-طلوع kerrisdale محل و مرکز شهر.

پنج محلات — Marpole جنوبی Cambie, Strathcona, Shaughnessy و ویکتوریا-Fraserview — چپ شده اند از این طرح است.

در جولای 6 جلسه هیئت مدیره پارک بود نیز به کارگردانی کارکنان را در نظر بگیرید از جمله محدودیت که مشروب ممکن است تنها با مصرف یک وعده غذایی اما پس از مشاوره با ونکوور اداره پلیس این شهر پارک رنجرز کارکنان به این نتیجه رسید که "ساخت مواد غذایی اجباری خواهد بود غیرقابل اجرا."

sbrown@postmedia.com

twitter.com/brownescott



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب