Vaughn پالمر: دو برابر شدن حباب در B. C. اما با شرایط و گمنام

محتوای مقاله در ادامهاو کمتر با اطمینان در مورد آنچه اتفاق می افتد آمدن پاییز و زمستان با معمول فصل آنفولانزا

توسط MASTERNEWSS در 18 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

او کمتر با اطمینان در مورد آنچه اتفاق می افتد آمدن پاییز و زمستان با معمول فصل آنفولانزا و شاید مخوف "موج دوم" از COVID-19 شیوع. "ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد در پاییز."

اما آشکار است که در حالی که سیستم آماده به راه اندازی مجدد تمام کسانی که لغو اعمال جراحی قابل توجهی از منابع برگزار خواهد شد در ذخیره در برابر احتمال تمدید شیوع در پاییز.

پس از آن وجود دارد عدم اطمینان را در صفحه اول نمایش به عنوان یک ماده "context."

"این COVID-19 همه گیر خواهد بود بیش از زمانی که بسیاری از جمعیت این است که سیستم ایمنی بدن به اندازه کافی بزرگ است که انتقال بین مردم است و دیگر پایدار" آن را می گوید. "این می تواند اتفاق می افتد به دو روش: پس از مردم به اندازه کافی آلوده شده اند و بهبود یافته اند; و/یا زمانی که مردم به اندازه کافی بوده است واکسینه با واکسن."

بهترین سناریو برای اولین بار از این دو راه است یک حرکت آهسته شیوع موفق در یک سطح که در آن همه کسانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان می توانید این سیستم این است که هرگز غرق در نظر نیروی انسانی و منابع دیگر و مرگ و میر را می توان به حداقل نگه داشته شود. احتمالا آن را از بسیاری از ماه.

همانطور که برای واکسن امیدوارم یکی از موثر می توان به ایمن سازی ایمن سازی فرایند. اما که می تواند بسیاری از ماه به عنوان به خوبی.

در هر صورت اهالی بریتیش کلمبیا به احتمال زیاد خواهد زندگی با این قطعیت برای بقیه از این سال به بعد.

vpalmer@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن