Vaughn پالمر: پرداخت حق بیمه قیمت برای PPE به ذخایر برای انتظار موج دوم

محتوای مقاله در ادامهبرای لباس قیمت در محدوده 65 سنت افزایش به $4.40 قبل از وقوع و از $2.20 دلار 9.65 پس از آن

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

برای لباس قیمت در محدوده 65 سنت افزایش به $4.40 قبل از وقوع و از $2.20 دلار 9.65 پس از آن رخ داد.در کسانی که نشانه های آن را در طولانی برای تب برای اضافه کردن به پول واقعی است.

"از ژانویه تا پایان ماه ژوئن B. C. نظام سلامت صرف بیش از $114 میلیون در PPE به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر" گفت: دیکس.

"این شامل حدود 24.7 میلیون دلار در فولاد یا روش ماسک $29.55 M در N95 ماسک یا معادل $22.82, M, در, دستکش, $16.93 M در لباسهای $8.3 M در صورت سپر و عینک و بیش از $12.5 متر در بحرانی دیگر محصولات مانند coveralls.

"از آنجا که آن درگیر حفاظت از مردم در مراقبت حاد و در دراز مدت مراقبت و حفاظت از ما مراقبت های بهداشتی کارگران آن پول خوبی به سر برد" گفت: دیکس. "اما آن را گران است."

B. C. قرار دادن تمام پول خود را پس از دریافت تنها دو یا سه درصد از عرضه محصولات کلیدی از اتاوا ذخایر.

"ما تا به حال به بستگی به خودمان" گفت: Dix در طول یک جلسه در ماه ژوئن. "ما نمی توانیم بستگی دارد هر کس دیگری نمی تواند بستگی دارد دولت فدرال نمی تواند بستگی سنتی ما تامین کنندگان."

این استان در آغاز سال با قابل توجه ذخایر تجهیزات حفاظتی ساخته شده است تا در پاسخ به اوایل شیوع ویروس. به زودی آن را برای به دست آوردن بیشتر.

اما زمانی که COVID-19 موارد شروع به تجمع در ماه مارس سیستم مراقبت های بهداشتی شروع به رایت از طریق ذخایر و تازه به دست آورد و بانکها در نرخ هشدار دهنده است.

دوم نیمی از ماه مارس بود که این سیستم با استفاده از 12,000 N95 ماسک هر روز تقریبا هفت برابر میزان مصرف قبل از وقوع. ناگهان عرضه شد که حساب به آخرین ماه بود که اندازه گیری در هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن