Vaughn پالمر: تحریک آمیز, برتر, توجه داشته باشید از دکتر هنری تن

محتوای مقاله در ادامهتبادل مشخص شده سومین بار در 10 روز که هرگن ترک کرده بود از این باقی می ماند-آرام تن به چی

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

تبادل مشخص شده سومین بار در 10 روز که هرگن ترک کرده بود از این باقی می ماند-آرام تن به چیزی بیشتر تحریک آمیز به خبرنگاران گفت.

در هفته گذشته این بود که خود را بی دلیل گمانه زنی ها در مورد "فرصت" برای انتخابات پاییز به ارمغان آورد که فوری ملامت از آدم اولسن موقت, رهبر سبزها و حزب دموکراتیک ملی را شریک در قدرت های.

"من شگفت زده به شنیدن برتر بحث در مورد انتخابات پاییز در وسط همه گیر جهانی به عنوان یک فرصت" اولسن گفت. "آنچه اهالی بریتیش کلمبیا می خواهید ما را به تمرکز توجه ما بر روی این کار که ما رو انتخاب انجام دهید نه در مورد فرصت هایی که رک و پوست کنده باید وجود داشته باشد و ما نباید حتی گمانه زنی است."

یک هفته زودتر هرگن صحبت خود را به دردسر زمانی که بداهه پاسخ در افزایش مرگ و میر از استعمال بیش از حد مواد مخدر در B. C.

"ما یک بحران مواد مخدر که شامل افراد با استفاده از مواد مخدر," او گفت. "کسانی که در حال انتخاب در ابتدا و سپس آنها را تبدیل به وابستگی است."

این تصور که اعتیاد به مواد مخدر در هر حس یک انتخاب قرار داده و هنری در موقعیت شرم آور گفت که اگر برتر گفت: آن او نیست به معنای آن است.

"من مطمئن هستم که اگر این روشی است که از آن بیرون آمد که احتمالا قصد او" او مطمئن خبرنگاران چند ساعت پس از هرگن صحبت کرد. "من هرگز تا به حال یک گفتگو با برتر که در آن او شده است چیزی جز احترام از افرادی که استفاده از مواد مخدر."

روز بعد نخست وزیر اعتراف کرد او misspoken.

"که نقطه نظر من" او گفت:. "من متاسفم که من mischaracterized چالش های اعتیاد. من می دانم که اعتیاد آمده از محل یاس و ناامیدی و از تروما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب