Vaughn پالمر: سایت C سد دارای یک مشکل بزرگ — و آن را COVID-19

محتوای مقاله در ادامهروز جمعه وزیر انرژی بروس Ralston — هنگامی که در تلاش برای مقصر همه گیر و یا قبل از میلاد

توسط MASTERNEWSS در 11 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

روز جمعه وزیر انرژی بروس Ralston — هنگامی که در تلاش برای مقصر همه گیر و یا قبل از میلاد دولت لیبرال -- اعلام کرد او در یک ارسال معاون سابق وزیر مالیه پیتر Milburn را امتحان کنید برای دریافت یک دسته در همه چیز.

Milburn شرکت در یک بررسی از آبی تحت لیبرال. اما هنوز روشن نیست که آنچه او می تواند این زمان. آبی در حال حاضر یک پروژه تضمین هیئت مدیره و ویژگی های مشورتی هیئت مدیره به سوار گله در سایت C.

وزیر همچنین گفت که آبی است "شروع روند دوباره شروع مطالعه این پروژه به منظور تعیین هزینه و زمان برای تکمیل کار باقی مانده."

Re-پایه? آن را برای تلفن های موبایل مانند یکی دیگر از کسانی که مردمی-نمی-try-this-در-تمرینات صفحه اصلی در بخش حسابداری.

آبی ادعا می کند که این پروژه در مسیر شروع به انحراف صلح رودخانه در ماه سپتامبر یک سال بعد از برنامه زمانی که جدید دموکرات ها در زمان ،

اما بقیه از ساخت جدول زمانی — از جمله پیش بینی شده در سرویس تاریخ از اواخر سال 2024 — در معرض خطر است. "وجود دارد عدم قطعیت" را به عنوان آبی قرار می دهد و آن را در این پرونده به کمیسیون.

به همین ترتیب هزینه های پروژه است که در حال حاضر ذکر شده به عنوان "تعیین خواهد شد" در برخی از تاریخ آینده اما "در این زمان آن را تعیین نمی شود."

پس به روکش وجود دارد یک مشکل ثبات در زیر پایه برای نیروگاه های سرریزها و سد خود را و هیچ کس نمی داند آنچه در آن خواهد شد و یا چه مقدار از آن هزینه خواهد شد برای رفع.

دولت در پرداخت به پیمانکار اصلی صدها میلیون اضافی برای ماندن در برنامه.

وجوه احتمالی تقریبا از بین رفته اند. و وجود دارد هیچ گفتن زمانی که این پروژه به پایان خواهد رسید و یا در چه هزینه.

اما در غیر این صورت همه چیز خوب است. خوشحال B. C. روز.

vpalmer@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب