Vaughn پالمر: به قوه مقننه پیشنهاد نوآوری 'وقار' نسخه از ویکتوریا مربع?

محتوای مقالهویکتوریا — برتر جان هرگن پیش نمایش یک برنامه در این هفته برای اواسط تا اواخر ماه ژوئن از سر گیری ق

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — برتر جان هرگن پیش نمایش یک برنامه در این هفته برای اواسط تا اواخر ماه ژوئن از سر گیری قوه مقننه خواهد شد که بخش فیزیکی, فاصله, بخش واقعیت مجازی است.

"ما در حال رفتن به استفاده از اتاق های متعدد در قوه مقننه و بنابراین ما می توانیم نگه داشتن MLAs در فاصله" او به خبرنگاران گفت: روز شنبه.

"ما خواهید بود با استفاده از بسیاری از فن آوری است که اجازه می دهد تا شاید پرت و دور افتاده اعضا برای ماندن در جامعه خود را قادر به در واقع خود را انجام رای گیری توسط کامپیوتر است."

خانه شده است سرمایه گذاری در زوم های نوآورانه ویدئو کنفرانس تکنولوژی و نصب تلویزیون صفحه نمایش که در آن "وجود دارد هرگز استفاده می شود هر" به عنوان هرگن آن قرار داده است.

"این رفتن به یک نوآوری زمان آن را برای رفتن به یک زمان به چالش کشیدن. من فکر می کنم آن خواهید بود یک زمان هیجان انگیز" گفت: برتر.

سپس او تا به حال یک بیت از سرگرم کننده با روش زوم تقسیم صفحه نمایش به چند جعبه یکی برای هر یک از شرکت کنندگان در این گفتگو نشان می دهد این خانه ممکن است نگاه مانند مجموعه ای از هالیوود بازی مربع نشان می دهد و یا عناوین بردی دسته طنزهای تلویزیونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب