ما همه Preppers در حال حاضر

چند هفته پیش من متقاعد شد من باید برای خرید یک قطب نما. همچنین یک چادر یک آور و خورشیدی شارژر. من خجالت می کشم

توسط MASTERNEWSS در 19 اردیبهشت 1399

چند هفته پیش من متقاعد شد من باید برای خرید یک قطب نما. همچنین یک چادر یک آور و خورشیدی شارژر. من خجالت می کشم در مورد این 48 ساعت وحشت ؟ بله. اما خواندن یک op-ed در دو در صبح حدود 40 درصد بیکاری پیش بینی انجام خواهد شد که به شما—به خصوص پس از هفته های اجتماعی انقطاع. من در حال حاضر شروع به خرید بیشتر مواد غذایی و رفتن به دفتر و یا رویدادهای اجتماعی. اکثر مردم آماده می شدند در یک راه یا دیگری, برخی از حرکت صدها مایل به زندگی با خانواده و دیگران دوخت ماسک صورت از ورق های قدیمی. چگونه می توانم شما تصمیم می گیرید چه پاسخ این است که "بیش از حد" وقتی که همه چیز ما در حال حاضر انجام می شده اند در نظر گرفته بیش از حد چند ماه پیش ؟

یادداشت از یک آخرالزمان: یک سفر شخصی به پایان جهان و پشت علامت o'connellDoubleday, 272,,, صفحات, $27.95

هنگامی که علامت o'connell شد نوشتن کتاب جدید خود یادداشت از یک آخرالزمان خرده فرهنگ او در بررسی—افرادی که آماده شدن برای فجایع—هنوز تو رفتگی در دیوار در نظر گرفته. بی قراری های یک دهه از بدتر شدن سرفصل ها و آب و هوا اختلال, o'connell شد دغدغه با مفهوم بلندی بحران: آنچه در آن باید معنی برای افراد و آنچه در آن باید معنی برای او به عنوان یک پدر و مادر است. به دنبال پاسخ های او را در یک تور از katey فرهنگ از روده از انجمن های اینترنتی به یک داکوتای جنوبی پناهگاه جامعه; از نیوزیلند که در آن دره سیلیکون میلیاردرهای مشغول راه اندازی یک باشگاه های کشور برای فاجعه فصل به لس آنجلس که در آن مریخ علاقه مندان آماده و حتی بیشتر شدید دریچه فرار از اسکاتلند که در آن روشنفکران موم فلسفی در مورد طبیعت و تمدن انسانی به منطقه ممنوعه چرنوبیل برای دیدن آنچه که ناگهانی ناپدید شدن بشریت در واقع به نظر می رسد.

این یک کتاب است که اشغال مضطرب روانی فضا: نویسنده این است که هر دو را به خود جلب حوادث و دفع آن; هر دو نگران آینده و تمایل به اخراج افراد مشابه با نگرانی به عنوان انگیزه لحنی سیاست های شخصی و غیر منطقی ، آن را سخت بدانید که حق تن برای بحث در مورد عجیب و غریب مردم با برنامه در یک زمان وقتی که مرتب سازی بر از بحران آنها در حال آماده سازی برای به نظر می رسد به طور فزاینده ای به احتمال زیاد. است smirking در بیشتر پوچ مفاهیم یک راه مفید برای reassert واقعیت و دفع وحشت ؟ یا آن است که راه ما از برگزاری واقعیت در طول بازو?

چند ماه پیش از آن ممکن است آسان تر به اخراج katey فرهنگ و به خواندن o'connell کتاب به عنوان یک سرگرم کننده اعزام از حاشیه. اما به خواندن آن در حال حاضر است که به حساب با راه هایی که در آن فاجعه ساقه روزمره همیشه قادر به تعجب ما. تطبیق با یک فاجعه طبیعی جدید—آیا بیماری همه گیر و یا گرمایش جهانی—می تواند به معنای ساخت شدید تقریبا غیر قابل تصور را انتخاب کند. حتی یکی از عمیق ترین انگیزه—"من می خواهم برای زنده ماندن"—برای بسیاری از ما احضار یکی دیگر, متناقض ضربه: "من نمی خواهم برای زنده ماندن مانند آن است."


چگونه یک آماده به عمر فاجعه ؟ وهله اول o'connell, بررسی اینترنت است. او می شود یک خواننده به طور منظم از "r/سقوط"—یک زیر ق اختصاص داده شده به نشانه هایی از پایان تمدن است. او frequents مرجع تخصصی و Facebook شدند. "مانده" به عنوان یک اصطلاح ممکن است تاریخ به 1970s اما امروز "katey" کمتر محصول midcentury جنگ سرد نظامی گری و بیشتر یک محصول قرن بیست و یکم پهنای باند.

منبع اصلی اطلاعات برای o'connell است یوتیوب آموزش ساخته شده توسط "بچه ها به نام براندون یا کایل یا برنت." در این فیلم finances مخاطبان خود را از طریق "اشکال کردن, کیسه" کوله پشتی که حاوی اقلام ضروری برای بقا "در هر سناریو به موجب آن آنها نیاز به سر به بیابان و دفع کردن برای خود." فاجعه است که احتمالا رفتن به اعتصاب شهرستانها سخت ترین این مردمی دلیل تا شاخص به معنی آماده بودن برای ترک خانه در یک لحظه متوجه و پیدا کردن خود-ایمنی کافی در جنگل. بسیاری از این ویدئوها o'connell مشاهده ساخته شده توسط مردان آمریکایی بیشتر هیجان زده TEOTWAWKI—پایان جهان به عنوان ما آن را می دانم—از دست پاچه شده توسط آن است. خود چراغ جلو کولار بند ناف و منیزیم آتش استارت ارائه آنها را با یک نوع مردانه, درمان های خرده فروشی. زنان در این preppers زندگی o'connell, یادداشت ها به نظر نمی رسد به لحاظ روانی امیدوار بشم.

و نه معلوم است o'connell. این preppers تصور فروپاشی اجتماعی در نفت خام شرایط: آنها پیش بینی گسترده غارت و باند خشونت به عنوان زنجیره تامین شکستن باور تمدن است "روکش نازک" بیش از بشریت اساسی خشونت و فکر می کنم اسلحه toting Rotarians خواهد بازگرداندن نظم و قانون به حومه شهر که خشونت شهری بوکوحرام تلاش برای سرقت منابع است. این disgusts اوکانل که درک آن نژادی و لایههای آن بدبینی در مورد بشریت است. "این یک پیش بینی از آینده" او نتیجه "است که می تواند ارائه شده تنها کسی بود که هرگز به طور کامل متقاعد شده توسط این ایده از جامعه در وهله اول است." و با وجود خود نگرانی در مورد آینده او است که اغلب نقل مکان کرد و به سبک, سخنان در مورد preppers' واقعی برنامه ای برای زنده ماندن است. "اگر انتخاب را ارائه می دهند در بین پاستا primavera مخلوط با یخ خشک تکه های مرغ و بودن در میان موج اول مرگ و میر در آخرالزمان" نظر او "من بدین وسیله با شوق و ذوق محل سفارش من برای فراموشی."

اشکال از کیسه حال در مقیاس کوچک وقتی که می آید به پایان دوران سرمایه داری. در داکوتای جنوبی, اوکانل در دیدار با مردی که یک بار کمک کرد تورم خلبان برای فیلم Airplane! و در حال حاضر رئیس یک postapocalyptic شرکت املاک و مستغلات به نام Vivos. در تپه سیاه Vivos توسعه یک مجموعه ای از جنگ جهانی دوم دوران بمب-تجهیزات ذخیره سازی به عنوان $25,000-یک قطعه پناهگاه که در آن برای زنده ماندن مختلف تغییرات. این o'connell, توضیح می دهد, برای "postapocalyptic خرده بورژوازی." بر خلاف Vivos را "گل سرسبد محل" در ایندیانا (که ویژگی های تجهیزات پزشکی, حیوان خانگی, امکانات یک "هیدروپونیک مینیاتوری مزرعه" و DNA خرک) سیاه و سفید این تپه پناهگاه برای انسان معمولی ارائه 2,200 متر مربع قابل چهارم زندگی رئیس دادگاه تجدید نظر که به نظر می رسد که هیچ کس تا کنون می کنم برای رها کردن بمب هسته ای در هر نقطه در نزدیکی آنها. تسهیلات نیز تبلیغ خصوصی تیم امنیتی.

تکنولوژی میلیاردرهای سوی دیگر سر به نیوزیلند—توقف دیگری در o'connell سفرنامه را. نیوزیلند جامعه end-of-the-world سرمایه گذاران شامل Peter Thiel که خریدم 480 هکتار در دریاچه ونکا—در کنار او بهتر است به اطلاع عموم سرمایه گذاری در ضد پیری و جاودانگی پژوهش است. (اوکانل است تمایل به دیدن هر دو به عنوان جنبه های Thiel طرح برای زنده ماندن در حالی که مردم با پول کمتر می میرند.) در Thiel, اوکانل می بیند تجسم یک به صراحت فردی به طور ضمنی سرمایه داری بقا ، این katey ذهنیت در مورد حفظ خود و شاید چند عزیزان نیست گسترده تر جامعه است. در عمل o'connell استدلال می کند که به معنی جمع آوری محصولات: ضد آب و مسابقات برای توده مردم و سرزمین وسیع دستگاه برای میلیاردرهای.

و یا ما می تواند خندق این جهان به طور کامل. اوکانل حضور در یک کنفرانس چهار روزه از مریخ جامعه است. این گروه معتقد است که "دیر یا زود" نوعی از فاجعه را زمین غیرقابل سکونت. گونه زنده خواهد ماند و تنها اگر آن را به "تاسیس یک انسان حل و فصل در جای دیگر در جهان" پس از آن. این ایده به دست آورد مشروعیت از استفان هاوکینگ که در سال 2017 اصرار داشت که به منظور جلوگیری از نابودی توسط سیارک بیماری و یا سرکش روبات انسان نیاز برای استعمار یک سیاره جدید "در یک صد سال است." و از Elon Musk, جف بزوس, و ریچارد برانسون از آن به دست آورده پول نقد. اوکانل برگ کنفرانس به عنوان مشکوک از این سیارات Oregon Trail رویکرد به عنوان او از Thiel را نیوزیلند عقب نشینی است. "چیزی است که وجود دارد و اساسا مرد در مورد این روایت از خروج از فرار به عنوان یک وسیله به سمت اشراف تعیین سرنوشت" او گشت. "جهان پس از همه نیاز به توجه است. جهان نیاز به مراقبت." و یا به عنوان کوچک خود را پسر قرار داده و آن را در موزه علوم: "من نمی خواهم برای رفتن به مریخ.... آن را به نظر نمی آید خوب است."

اوکانل نهایی متوقف است منطقه ممنوعه چرنوبیل که او در تور با یکی از دوستان که به نظر می رسد کمتر تمایل از o'connell به موم فلسفی در مورد ریزه از زندگی بشر و کمی بیشتر نگران تابش و مسمومیت آزبست. "این بود تا پس از بازگشت از اوکراین" اوکانل می نویسد: "که من شروع به تصور خود من خانه خراب به تصویر همانطور که من راه می رفت از طریق اتاق های آن اثر سی سال از dereliction ممکن است انتقام بر پسر من اتاق خواب است." معابر مانند این را به شما تعجب که چه نوع از کتاب o'connell ممکن است نوشته اند به حال او تکیه به چنین gloominess, مقاومت در برابر (قابل فهم) می خواهیم به اخراج کاملا بسیاری از افراد خود را به عنوان صدا و خائنانی. بسیار چند همفکر preppers o'connell برخوردهای ممکن است لنگر این کتاب دیگر بحث چه از نظر اخلاقی مشغول روح حساب با زندگی در معرض خطر از بحران باید مانند نگاه.


این کتاب هر خود احترام عصبی قدردانی خواهد شد. آن را نیز احساس می کند و مجزا از پیش همه گیر در رویکرد خود را. تلفات از coronavirus—دچار نامتناسب با فقیر و محروم—باعث می شود چرنوبیل گردشگری بیشتر احساس ناسازگار از اوکانل در حال حاضر به اذعان به آن است. پس از آن وجود دارد o'connell گاهی اوقات خسته کننده و مدارا نسبت به افراد خود را در یک لحظه زمانی که عملا همه ما تبدیل شده اند preppers در برخی از مقیاس آن را سخت به را وارد کنید به طور کامل به روح قضاوت preppers برای نگرانی. اگر من در سراسر یک وعده "پاستا primavera با یخ خشک, مرغ تکه" در یک زمین بایر هسته ای, من نه خوردن آن را از گرسنگی مردن خودم در زیبایی اصل.

اوکانل مناسب است به اشاره است که preppers تمایل به سفید نر و آزادیخواه. اما او ممکن است بیش از حد سریع به اخراج katey فرهنگ به عنوان یکپارچه. کاملا او صحبت می کند با یک زن است که نگه می دارد یک اشکال-کیسه در زیر تخت او و چه کسی اشاره می کند که زنان "در حال حاضر در نیمه راه به ناکجاآباد," مطمئن نیستید از این قانون بهره در حفاظت از آنها. ممکن است وجود داشته باشد بیشتر زن preppers که به سادگی نمی پخش آن را به عنوان به طور گسترده ای به عنوان مردان انجام دهید ؟ اگر چه زنان در حال اقدام خود نگرانی ساکت تر در راه است که آنها پیدا کردن "مبهم شرم آور" و در نتیجه نمی صحبت کردن در مورد ؟ تابلوهای پیام و یوتیوب نیست دقیقا شناخته شده برای طراحی خود آگاه افراد را در جامعه از کاربران قدرت.

به عنوان o'connell وقایع katey پس از katey خارج از قرار اعتقادات شخصی از ضد سامی تئوری های توطئه به سمی هنجارهای جنسیتی, من پیدا کردم خودم فکر یکی مانده از آشنایی من: گلهای بازنشسته که من شنیده ام صحبت کردن برای ترانس حقوق که دارای احساسات قوی در کشور کمبود مسکن مقرون به صرفه و کسی که با این وجود بی سر و صدا socked دور به اندازه کافی مواد غذایی و شراب و مهمات برای زنده ماندن سه سال و احتمالا مسلح محاصره شده است. او ممکن است غیر معمول اما نه هر katey است که لزوما یک bigot زندگی کردن یک مرز ، در واقع, شده است وجود دارد افزایش در لیبرال preppers پس از 2016 انتخابات هر چند این گروه است به ندرت ذکر شده در این کتاب است.


این بسیار درست است: حتی اگر شما نوار مصرف از prepperdom و شروع به جمع آوری مهارت های بقا به جای مانده تالارگفتمان شما احتمالا نمی توانید به تبدیل شدن به یک متخصص چوب-شکاف چادر-پارچ شکارچی گیاه-شناسه صفحه اصلی-سازنده و دفاع از کارشناس در حالی که همچنین خوب است در گیتار—و یا قرار دادن خود راز رویای اینجا. این سخت است برای آماده سازی خود و یا خانواده خود را فوری برای "bugging" به یک جدا شده در محل در حالی که به طور کامل باز به طیف وسیعی از روابط است که غنی سازی و روان انسان است. و البته میلیاردها دلار صرف قفل کردن صدها نفر از نیوزیلند هکتار و یا در فضای جدید شاتل در حال میلیاردها دلار صرف ساختن جهان به مکانی بهتر—یکی کمتر احتمال زیاد نیاز به دریچه فرار. Preppers حق دارند نگران آینده; اما طرح خود را به آن را از طریق نیست خیلی بهتر از بسیاری از ما برنامه های دیگر.

قابل توجه برخی از مهمترین روشنگری خطوط در o'connell کتاب تحویل داده شده توسط یک یافت-شی هنرمند در یک بیابان عقب نشینی است. "اگر تمدن را سقوط این مردان خواهد بود کاملا بی فایده برای خود و بدتر از بی فایده به هر کس دیگری" او نظرات. "آنچه آنها درک نمی کنند ... بود که این چیزی است که اجازه می دهد مردم برای زنده ماندن بود و همان چیزی بود که همیشه اجازه مردم برای زنده ماندن: جامعه."

با این حال بسیاری از تیشه و یا باقلا قوطی های یک فرد ممکن است جمع آوری آمادگی فردی است که همیشه رفتن به اجرا در مقابل محدودیت. مشکل با prepperdom نیست که پیروان آن منجر نچسب زندگی می کند و یا نگه دارید عقب دیدگاه های اجتماعی—اگر چه بسیاری انجام دهد. ضعف آن این است که آن را فراموش که بشریت قدرت تاریخی نهفته است نه در فرد انبارهای اما در آن ظرفیت برای همدلی ارتباط و همکاری است. که هنوز هم درست در شش اجتماعی فاصله گرفته ، نه تنها بهترین های ما به ضرب گلوله در زنده ماندن بحران تمدن بشر ساخته شده است اما ما بهترین های ما به ضرب گلوله در جلوگیری از آنها نهفته است با یکدیگر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب