ورنر Antweiler: چگونه می تواند ما COVID-19 بازیابی توان سبز ؟

محتوای مقاله در ادامهاز دست دادن اعتماد در امن حمل و نقل عمومی نیز می تواند تضعیف سبز بازیابی. فیزیکی فاصله با

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

از دست دادن اعتماد در امن حمل و نقل عمومی نیز می تواند تضعیف سبز بازیابی. فیزیکی فاصله باقی خواهد ماند و دشوار در طول یک ساعت یک عجله. راه حل های نوآورانه مورد نیاز برای نگه داشتن کاربران حمل و نقل امن است. رشد جمعیت شهری نیاز به امن, سریع و قابل اعتماد حمل و نقل عمومی.

COVID-19 نیز به ما آموخت که فضا برای پیاده و دوچرخه سواران مسائل بیشتر از فضا برای ماشین. شهر ونکوور اجرا موقت بسته شدن جاده در خیابان ساحل و در استنلی پارک. شهرستانها مانند میلان ایتالیا اعلام کرده اند طرح های بلند پروازانه به منظور کاهش استفاده از اتومبیل پس از مستند. سبز بازیابی نیز می تواند تغییر چشم انداز شهری بهتر است.

سیاست های آب و هوا نیز ممکن است جذب co-مزایا: پایین محلی آلودگی هوا کمتر پول صرف انرژی و برق در کشورهای کم درآمد. تحقیقات نشان می دهد که سبز برنامه ها در میان بهترین ها قرار داده شده برای کمک به بهبود سریع. پس از همه گیر بازیابی به ما می دهد یک فرصت منحصر به فرد به نمودار یک دوره بازگشت به رونق اقتصادی است که آن نیز سبزتر و بیشتر سازگار با محیط زیست-مقاوم است.

ورنر Antweiler صندلی در تجارت بین المللی سیاست و دانشیار و صندلی از استراتژی کسب و کار و اقتصاد بخش در UBC Sauder مدرسه کسب و کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن