Westmoreland دا فایل های کت و شلوار در برابر مواد مخدر شرکت برای هزینه های مصرف بیش از حد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

13 دقیقه پیش

این Westmoreland County دفتر دادستان منطقه در این هفته طرح دعوی در دادگاه در برابر نزدیک به دو دوجین مخدر توزیع کنندگان و تولید کنندگان به عنوان بخشی از یک اقدام قانونی است که به دنبال مالی جبران اعتیاد و استعمال بیش از حد نسبت به مواد مخدر.

طرح دعوی در دادگاه آینه دادخواهی ثبت در سال 2017 شهرستان در کمیسیون و در حال حاضر بخشی از تثبیت دادخواهی انتظار در شهرستان دلاور شامل ده ها تن از استان ها و شهرداری های محلی.

پک گفت که او با نزدیک شدن به ماه گذشته توسط یک فیلادلفیا-بر اساس قانون شرکت در مورد پر کردن طرح دعوی در دادگاه به نمایندگی از شهرستان بود و غافل از کمیسیون' در انتظار دادخواهی.

"ما هنوز در میان یک بحران مواد مخدر در پنسیلوانیا و همچنین در Westmoreland County است. اگر چه مصرف بیش از حد مرگ رفته اند انجام شده در چند سال گذشته این است که تلاش برای نگه داشتن مواد مخدر تولید کنندگان و توزیع کنندگان پاسخگو" پک گفت: در روز جمعه.

مصرف بیش از حد مرگ و میر در شهرستان صعود به طور پیوسته از سال 2008 زمانی که پزشکی قانونی گزارش دفتر 47 مرگ و میر. کسانی که به اوج خود رسید در سال 2017 با 193 مرگ و میر. اعداد باید پس از کاهش یافته است با 122 منجر به مرگ مصرف بیش از حد گزارش شده در سال 2018 و 115 سال گذشته است. از طریق ژوئن 38 استعمال بیش از حد مرگ تایید شده است در این سال با یکی دیگر از 10 مشکوک و در انتظار نهایی سم شناسی نتایج با توجه پزشکی قانونی ،

با توجه به پک را دعوی تعداد نسخه برای مصرف مواد مخدر نوشته شده به ساکنان شهرستان در سال 2016 مساوی یک مقدار که ارائه مواد مخدر به سه نفر از هر چهار نفر از جمله کودکان. آن را ادعا می کند که بین سال های 2006 و 2014 بیش از 215.5 میلیون نسخه مخدر حمل می شد به این شهرستان است.

"سوء مصرف مواد مخدر یک تهدید برای سلامت نه تنها ساکنان شهرستان که با استفاده از مخدرها اما حتی کسانی که" با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

پک گفت: به عنوان بسیاری از آنجا که 70 درصد از بیش از 6000 پرونده های جنایی دفتر prosecutes سالانه متصل به اعتیاد به مواد مخدر.

"آن را به حال اثر قابل توجهی در آینده از ما کانتی" پک گفت.

طرح دعوی در دادگاه مدعی دو فقره ناعادلانه شیوه های تجارت و توطئه در برابر هر یک از متهمان که شامل ملی و بین المللی مبتنی بر شرکت هایی که تولید مواد مخدر و همچنین داروخانه های زنجیره ای که در آن مصرف مواد مخدر خریداری شد.

سازندگان دارو استفاده فریبنده بازاریابی به گسترش کسب و کار خود و آگاهانه ایجاد یک وضعیت که منجر به اعتیاد و مرگ و میر با توجه به طرح دعوی در دادگاه. آن است که به دنبال خسارت حداقل 1000 $برای هر تخلف از قانون ناعادلانه قانون تجارت و به 3000 $برای هر تخلف که در آن یک قربانی است که 60 سال یا مسن تر.

طرح دعوی در دادگاه نیز به دنبال دیگر نامشخص خسارت و همچنین به عنوان پول به بازپرداخت کسب و کار و ساکنان برای هزینه های مربوط به اعتیاد بیماری همه گیر و هزینه ها به بخش مربوط به کشنده و nonfatal استعمال بیش از حد.

در همین حال کمیسیون در ماه نوامبر گذشته تصمیم گرفتند فدرال دادخواهی در برابر مواد مخدر شرکت های است که می تواند شامل بیش از 2000 شهرداری ها در سراسر کشور. وکلای مدافع در این مورد هستند و به دنبال جهانی در حل و فصل تمام موارد موجود و به طور کلی وکیل از چهار ایالت از جمله پنسیلوانیا پیشنهاد 48 میلیارد دلار در پرداخت به حل و فصل دعاوی.

این وکیل که در زمینه کمیسیون اوباما نمی تواند نظر رسیده در روز جمعه.

غنی Cholodofsky یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس بگیرید غنی در 724-830-6293, rcholodofsky@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن