چه در حال حرکت به 'سبز' منطقه می کند به این معنا نیست که تحت رژیم صهیونیستی است. گرگ بازگشایی طرح

به 'منطقه سبز' در اینجا برای اولین بار از 17 استان ها مجموعه را به حرکت به "سبز" بازگشایی فاز در مه 29: برادف

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

7 دقیقه پیش

رژیم صهیونیستی. تام گرگ ارائه یک نگاه اجمالی از ظهر جمعه به آنچه که در حال حرکت به "سبز" منطقه پنسیلوانیا طرح بازگشایی خواهد شد و به این معنا نیست که 17 شهرستان آماده بازگشایی کسب و کار در پایان هفته آینده.

"من باید تاکید کنم که در حال حرکت به سبز فاز هنوز هم نیاز به اقدامات احتیاطی برای حفظ جوامع ما و خانواده های ما امن" گرگ گفت: در طول یک مجازی کنفرانس خبری. "Covid-19 همچنان در تهدید ... و متاسفانه که تغییر نمی دهد تا زمانی که ما یک واکسن یا درمان است."

با استثنا از لارنس کانتی که حرکت به سبز فاز غربی پنسیلوانیا همچنان در "زرد" احتیاطی فاز — که در طی آن بسیاری از کسب و کار بازگشایی شد اما رستوران ها, میله, سالن ورزشگاه مکانهای تفریحی و امکانات دیگر باقی مانده اند بسته به فرد خدمات.

منطقه سبز که گرگ به عنوان یک گام "در نزدیکی عادی" — هنوز هم حکم همه گیر-موجب محدودیت برای خنثی کردن گسترش covid-19.

محدودیت در حوادث اشغال باقی می ماند

رفتن سبز هنوز بدان معنی است که ملاقات در خانه های پرستاری — سخت ترین ضربه وقتی که می آید به دولت covid-19 مرگ و میر — هنوز هم محدود خواهد شد گرگ گفت.

"و بیمارستان ها و زندان ها ممکن است ملاقات محدود در یک مورد به مورد و بر اساس صورت لزوم" گرگ گفت.

اکثر کسب و کار می توانند رزومه البته در حالی که مطیع اجتماعی فاصله قوانین تعیین شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. چنین راهنمایی شامل پوشیدن ماسک در نگه داشتن حداقل شش فوت دور از دیگران در خارج از اعضای خانواده و ماندن در منزل و زمانی که احساس بیمار.

بسیاری از خرده فروشان مانند رستوران ها و میله ها — هنوز هم باید کاهش ظرفیت و اشغال محدودیت را دوست دارد آسانسور, پله برقی و در مرکز شهر پیتسبورگ بالا افزایش می یابد.

انتظار نداریم که برای دیدن هر جشنواره, رویدادهای ورزشی یا کنسرت رزومه در هر زمان به زودی — به احتمال زیاد تا یک محیط امن و موثر واکسن در دسترس می شود با توجه به گرگ. بیانیه ای است که در خط با قبل از سخنان دکتر Anthony Fauci کاخ سفید Coronavirus نیروی کار.

حتی در سبز فاز گرگ را تشویق می کند که کارگران است که می تواند ارتباط از راه دور همچنان به انجام این کار.

هدف از این فرماندار رنگی طرح بازگشایی دولت به تدریج به "ارائه بیشترین آزادی در حالی که جلوگیری از شرایط خاص که به عنوان کاتالیزور برای transmisison از covid-19," گرگ گفت.

فیتزجرالد امید Allegheny County خواهد شد 'سبز' در هفته آینده

گرگ نیست و در عین حال تعیین تاریخ برای حرکت, Allegheny, Westmoreland, Butler, آرمسترانگ, واشنگتن, Fayette و گرین شهرستان به سبز فاز. وی با اشاره به این که مقامات محلی در برخی از نقاط از جمله مرکز شهرستان خواسته اند او را به تسریع در خود شهرستان حرکت به سبز است.

Allegheny County اجرایی غنی فیتزجرالد امیدوار است خود را در شهرستان می تواند انتقال به سبز فاز تا پایان ماه.

"ما و همسایگان ما در اطراف ما شده اند در زرد در یک هفته. تا کنون تعداد ما باقی مانده است نسبتا کم است. و این چیز خوبی است" فیتزجرالد گفت: Tribune-Review by phone شب جمعه است. "اگر ما همچنان که برای یک هفته دیگر اگر تعداد ما همچنان به ماندن کم ... من خوشبین هستم که ما می تواند فرستاده شده به رنگ سبز در فاز یک هفته دیگر."

مرتبط با: Allegheny County می افزاید: 2 coronavirus مرگ و میر, 21 موارد جدید

فیتزجرالد به ذکر است که حداقل دو شهرستان که در میان دولت اول گروه به حرکت به زرد فاز — ایری و Mercer -- و نه خواهد شد پیوستن به گروه سبز.

Beaver County, که در آن بیش از 70 نفر از covid-19 در برایتون توانبخشی و سلامتی خانه سالمندان منتقل شد به زرد فاز صبح جمعه. بسیاری از غربی پنسیلوانیا بود که در آوریل 15.

چهل و نه دولت را به 67 استان ها منتقل شده اند به زرد فاز با فیلادلفیا و همه دیگران که هنوز هم در منطقه قرمز مجموعه به انتقال به زرد فاز ژوئن 5.

"ما شده اند از نزدیک نظارت بر این زرد شهرستانهای نشانه هایی از شیوع بیماری" گرگ گفت. "ما تا به حال چند حوادث است که باعث شده برخی از نگرانی اما به طور کلی ما دیده ایم بسیاری از مناطق همچنان به حفظ و یا کاهش covid-19 مورد جدید به تعداد. ... ما پایدار این کاهش حتی به عنوان ما در حال بازگشایی کسب و کار و از سرگیری فعالیت ها و توانایی ما برای تشخیص و جداسازی موارد جدید همچنان به بهبود با گذشت هر روز."

در میان معیارهای ذکر شده در توسط Wolf به عنوان نشانه های مثبت:

• دولت covid-19 مورد جدید میزان کاهش بیش از 50 درصد از 8 مه مه 15, و کاهش یافته و 30 درصد دیگر هفته بعد از مارس 15 از طریق پنج شنبه;

• تعداد بیماران بستری نیاز به هواکش کاهش یافته است از 505 نفر به عنوان از آوریل 8 به 347.

• تست ظرفیت افزایش یافته و از حدود 7,700 یک روز که از 8 مارس به بیش از 13000 در روز است. بیش از 300 تست مکان های در دسترس هستند در سطح ایالت "تقریبا در هر شهرستان" گرگ گفت.

Coronavirus بیماری کشته شدن نزدیک به 5000 نفر در سراسر کشور از جمله 115 جدید مرگ و میر گزارش شده جمعه و بیش از 66,000 ساکنان قرارداد covid-19 پس از اولین موارد مثبت تشخیص داده شد مارس 6.

پیش از آن در روز گرگ دولت منتشر شد دستورالعمل برای اردوهای تابستانی و برنامه های دیگر برای کودکان.

گرگ گفت که او و تیم خود را ادامه خواهد داد به کار بر روی افزایش تست و توسعه یک "نقشه راه" چگونه "به مقابله با یک تجدید حیات اگر کسی رخ می دهد."

"این اجازه خواهد داد که هر Pennsylvanian در ما مشترک المنافع برای از سرگیری یک زندگی عادی تر و بدون ترس مداوم از قرارداد covid-19," گرگ گفت.

ناتاشا Lindstrom یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با ناتاشا در 412-380-8514, nlindstrom@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | پنسیلوانیا | Allegheny | خبرها



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب